Dubbel smelt!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Mn tante heeft een cattery met ragdolls.
Hier wat snoesjes.
Dit is de enige, geholpen, kater.
Hij klopt ook niet helemaal haha.
kijkt scheel, en ziet geen diepte.
Verder mega leuk beest.
[ afbeelding ]
2 van de poezen, mango en pippa, met hun grote vriend, Otis, de duitse dog.
[ afbeelding ]
Mama met 2 verschillende nesten op de bank.
[ afbeelding ]
Schele katten.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:53 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Mn tante heeft een cattery met ragdolls.
Hier wat snoesjes.
Dit is de enige, geholpen, kater.
Hij klopt ook niet helemaal haha.
kijkt scheel, en ziet geen diepte.
Verder mega leuk beest.
[ afbeelding ]
2 van de poezen, mango en pippa, met hun grote vriend, Otis, de duitse dog.
[ afbeelding ]
Mama met 2 verschillende nesten op de bank.
[ afbeelding ]
QFT.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:
* is dood door overdosis schattigheid in dit topic *![]()
![]()
Ze zijn inderdaad heel groot haha, maar vaker banger voor hun eigen schaduw dan jij voor hen moet zijn :p.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:50 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Schele katten.
Duitse dogs vind ik altijd een beetje eng. Ik zie hier soms een witte met zwarte stippen lopen. Het is net een kalf.
[..]
QFT.
Dat is een mooi rood katjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Senna 1 013 by maryvon71, on Flickr
Onze nieuwe aanwinst sinds verleden week.
Hij is nu 10 weken oud, Senna heet hij.
welkom Senna, hij ziet eruit als een deugniet!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:12 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Senna 1 013 by maryvon71, on Flickr
Onze nieuwe aanwinst sinds verleden week.
Hij is nu 10 weken oud, Senna heet hij.
Omgquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:03 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Mn vriendje, Billy![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dank je wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:53 schreef Prego het volgende:
[..]
welkom Senna, hij ziet eruit als een deugniet!
Wat een koppie!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:03 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Mn vriendje, Billy![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:03 schreef Oneandonlyselina het volgende:
Mn vriendje, Billy![]()
[ afbeelding ]
Handig met die twee hangmatjes. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?quote:Op zondag 28 juli 2013 16:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier weer eens wat foto's van Elin en Nika. Ze hebben een krabpaal gekregen en die valt goed in de smaak.
[ afbeelding ]
Hoog is voor Nika nog niet hoog genoeg![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze is van afgelopen nacht, giga onweer en heel veel regen. Omdat de dames dat hier nog niet hadden meegemaakt en ik niet wist hoe ze zouden reageren ben ik maar even gaan kijken...Ik denk dat ze van Oud en Nieuw ook geen probleem zullen maken![]()
[ afbeelding ]
Deze komt van Zooplus vandaan. Is stevig, groot (maar niet belachelijk groot) en ze zijn er erg blij mee. In elkaar zetten was ook redelijk snel gedaan. (Was snel geweest als ik de aanwijzingen goed had gelezenquote:Op zondag 28 juli 2013 17:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Handig met die twee hangmatjes. Mag ik vragen waar je die gekocht hebt?
Billy is een Ragdollquote:Op zondag 28 juli 2013 17:54 schreef Dragonberry het volgende:
Leuk hoor die krabpaal! En mooie katten
[..]Als er ooit nog een birmaan in huis komt wordt het een rode
Haha ik heb zelf een birmaan, vandaarquote:Op zondag 28 juli 2013 18:33 schreef Oneandonlyselina het volgende:
[..]
Billy is een Ragdoll.
Maar birmanen zijn ook errug mooi.
Goed om te weten, bedankt voor je reactiequote:Op zondag 28 juli 2013 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze komt van Zooplus vandaan. Is stevig, groot (maar niet belachelijk groot) en ze zijn er erg blij mee. In elkaar zetten was ook redelijk snel gedaan. (Was snel geweest als ik de aanwijzingen goed had gelezen)
Ik had 'm op donderdagavond besteld en hij was op zaterdag binnen.
Liefquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:53 schreef Franknfurter het volgende:
[ afbeelding ]
Kenzi doet niet aan wennen in een nieuw huis, die ligt direct zo erbij om alle kriebels over dr buik in vol ornaat te ontvangen.
Sterktequote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Één van mijn katten is ziek en waarschijnlijk niet meer te redden. Ze was nog maar 14.
Haar nieren werken niet goed meer, en ze is helemaal uitgedroogd. Wil niet meer eten en drinken, doet niks meer. Ligt alleen maar stil. Kan snel gaan.quote:
Mag ik vragen waarom je haar niet in laat slapen dan als ze niet meer te redden is? Of ben je nog bezig met medicatie in de hoop dat het omslaat? In ieder geval sterktequote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haar nieren werken niet goed meer, en ze is helemaal uitgedroogd. Wil niet meer eten en drinken, doet niks meer. Ligt alleen maar stil. Kan snel gaan.
Nou ik woon nog bij mijn ouders en mijn broer en zus zijn er mee bezig. Ze ligt nu in een kattenziekenhuis en zijn allemaal foto's gemaakt. Ze had ook medicijnen maar daar werd ze ook niet veel beter van. Dus we laten haar wel inslapen als ze het echt niet meer redt. Best zonde, je gaat je er toch aan hechten. Ook al had ik persoonlijk meer met mijn andere twee katten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef Holyme het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je haar niet in laat slapen dan als ze niet meer te redden is? Of ben je nog bezig met medicatie in de hoop dat het omslaat? In ieder geval sterkte
Ahh ok, dan begreep ik je even verkeerd. En ja, daar kan je je zeker aan gaan hechten, moet er niet aan denken dat ik er hier eentje moet missenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou ik woon nog bij mijn ouders en mijn broer en zus zijn er mee bezig. Ze ligt nu in een kattenziekenhuis en zijn allemaal foto's gemaakt. Ze had ook medicijnen maar daar werd ze ook niet veel beter van. Dus we laten haar wel inslapen als ze het echt niet meer redt. Best zonde, je gaat je er toch aan hechten. Ook al had ik persoonlijk meer met mijn andere twee katten.
We hebben haar net begraven. Voelt toch kut.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:55 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ahh ok, dan begreep ik je even verkeerd. En ja, daar kan je je zeker aan gaan hechten, moet er niet aan denken dat ik er hier eentje moet missen
Ach jee. Sterkte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben haar net begraven. Voelt toch kut.
Sterktequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Och wat sneu, en toch snel gegaan dan, sterkte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat naar, sterkte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een mooie ogenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Foto van mijn overleden poes![]()
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi beest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Idd mooie ogen. Sterkte!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie katquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sterkte JR-style!
Mijn Sophie lijkt er wel een beetje op! Deze foto's heeft mijn vriend van het weekend genomen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een schoonheid en wat iedereen ook zegt, mooie indringende ogen, daar blijf je naar kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Och wat een beauty!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hequote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Dragonberry het volgende:
Net Hero's hechtingen eruit laten halen. Het ziet er allemaal heel goed uit, alleen voor de zekerheid nog een paar dagen antibiotica.
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds verliefd op jouw kattenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef tonja het volgende:
Mooie foto's mooie kat yashaaaaa![]()
Heb dit filmpje in het dierenartstopic geplaatst, maar misschien is het entertainmentgehalte wel hoog genoeg om het hier ook ff neer te plempen.
Loes kauwt op Harry's oor.
Wat een heerserquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:04 schreef Dragonberry het volgende:
Net Hero's hechtingen eruit laten halen. Het ziet er allemaal heel goed uit, alleen voor de zekerheid nog een paar dagen antibiotica.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |