Ik woon nog bij m'n ouders. Zou zoiets dan mee verzekerd zijn??quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:55 schreef Deetch het volgende:
check je inboedel verzekering of het gedekt wordt.
De inboedelverzekering van je ouders dan dus.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:16 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Ik woon nog bij m'n ouders. Zou zoiets dan mee verzekerd zijn??
Ik heb geen verzekering voor de tv bijgekocht. Dat zou alleen al het eerste jaar iets van ¤ 120,- zijn.
En jaren daarna wel iets minder, maar alsnog best prijzig.
Ik zou allereerst toch even je verzekeringsmaatschappij bellen, voor je zelf gaat rotzooien en dan helemaal nergens meer recht op hebtquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:17 schreef jojayotho het volgende:
Ik las iets op internet over vaseline op het krasje smeren. Iemand ervaring mee?
En het is toch een diepe kras, weet niet of het werkt. Wel twee nagels van een kat overheen gegaan.
Dat is waar. Ik ga het eens uitzoeken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zou allereerst toch even je verzekeringsmaatschappij bellen, voor je zelf gaat rotzooien en dan helemaal nergens meer recht op hebt
Succes en een beetje vasthoudend zijn. Want verzekraars zijn goed in innen van premiie maar hebben altijd heel veel moeite met uitkeren, zelfs als je er recht op hebt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:26 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ga het eens uitzoeken.
Thanks!
Ja, ik heb ervaring met klantenservices onderhand. Alleen nog nooit één van een inboeldelverzekering. Dus ff inlezen wat er allemaal onder valt, voordat ik niet weet waar ik over praatquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:28 schreef Deetch het volgende:
[..]
Succes en een beetje vasthoudend zijn. Want verzekraars zijn goed in innen van premiie maar hebben altijd heel veel moeite met uitkeren, zelfs als je er recht op hebt.
Kwestie van goed opvoeden. Blijkbaar heb je dat niet gedaan en kost het nu een televisie.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:40 schreef jojayotho het volgende:
Zijn leuke beesten, maar je elektronica gaat eraan
Ik weet niet of jij nog een beeldbuis hebt met een glazen scherm. Maar LCD schermen zijn heel erg kwetsbaar. En mij lijkt een Samsung UE40ES7000 geen bagger. Het is het op 2 na beste toestel van Samsung.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:40 schreef Phone het volgende:
Of die TV is goedkope bagger of je hebt een monsterkat met nagels van staal
Maar een piepklein krasje van 4 centimeter ? Gewoon mee leren leven jongen !
Mijn kat is net een jaar oud, dus nog heel speels. En katten valt niet heel veel te leren, want ze zijn vaak zo eigenwijs als de pest.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Kwestie van goed opvoeden. Blijkbaar heb je dat niet gedaan en kost het nu een televisie.
De kat bij ons in huis speelt met alles wat los en vast zit. Behalve met de dingen waarvan wij hem geleerd hebben dat hij er niet mee mag spelen. Hij laat dus alle electronica met rust en speelt alleen met de snoertjes en touwjes die wij aan hem geven.
Ga het proberenquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:58 schreef AdBlocker het volgende:
Mijn smartphone van 6 maanden oud was een keer gevallen. Gevolg gebarsten scherm, ondanks gorilla scherm. Mijn inboedelverzekering dekt het 100%. Geen idee waarom het toch kan. De reparatiekosten zijn lager dan nieuwprijs, toch krijg ik een gloednieuwe voor niks. Mijn verzekeringsagent heeft het alles voor mij geregeld. Dus probeer maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |