quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:19 schreef Burnett het volgende:
[..]
NeeWaarom stel je dan een vraag over Pukkelpop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Zelfde weekend als Lowlands, veel overlap in programmering, elk jaar dubben: Lowlands of Pukkelpop.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Waarom stel je dan een vraag over Pukkelpop?
Klopt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:28 schreef iAvani het volgende:
Mijn antwoord Black Sabbath/Ozzy Osbourne met Ozzfest niet goed?
Ja en?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:29 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zelfde weekend als Lowlands, veel overlap in programmering, elk jaar dubben: Lowlands of Pukkelpop.
Nee hoor, geen twijfel over mogelijk: gewoon Lowlandsquote:Op donderdag 25 juli 2013 19:29 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zelfde weekend als Lowlands, veel overlap in programmering, elk jaar dubben: Lowlands of Pukkelpop.
Joh, doe 's ff normaal...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:33 schreef friekin_ het volgende:
Bij dezen een officieel kuttopic geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zijn andere band is...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee hoor, geen twijfel over mogelijk: gewoon Lowlands
En ik heb geen idee, gokte op Jane's Addiction, omdat de zanger daarvan Lollapolooza organiseerde..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om in de Camping 3-slogans te blijven:
bij de zanger van welke band ging in 1998 de BROEEKK UITTTTTTT omdat 'ie geen goeie riem had?
om nog even wat olie op het vuur te gooien: ze staan dit jaar wel op Pukkelpop
hey hey, niet opgeven, jij bent de enige die het nog zou kunnen inhalenquote:
Pff, ik ben een opgever.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
hey hey, niet opgeven, jij bent de enige die het nog zou kunnen inhalen
Kijk, zo doe je dat...quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Om in de Camping 3-slogans te blijven:
bij de zanger van welke band ging in 1998 de BROEEKK UITTTTTTT omdat 'ie geen goeie riem had?
om nog even wat olie op het vuur te gooien: ze staan dit jaar wel op Pukkelpop
2006quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:19 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Welk jaar was de Bacardi Bat Beats tent op Lowlands?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |