1995 Kyussquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:14 schreef BillDauterive het volgende:
Josh Homme stond op Lowlands met QotSA, TCV en welke nog meer?
EoDM niet, want daar speelt hij alleen op de plaat..
Klopt het antwoord wel?
En Gutter Twinsquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:16 schreef Burnett het volgende:
En Mark Lanegan dan?
Mark Lanegan (Band), QOTSA, Twilight Singers?
En die ook nog eens een keer..., ik heb die man vaker live gezien dan Shoreline en Dries Roelvink bij elkaar...quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En Gutter Twins
Of ie er ooit bij QOTSA op LL bij was..
Helemaal gelijk ik ga me herstellen. Rekende alleen op Greg Dulli to be honest. Josh Homme speelde selectief mee tijdens de 2007 tour van de Eagles.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar Mark Lanegan is ook goed, en eerder genoemd?
Niet echt heel enthousiast.quote:
Hoe moeten wij dat nou weer weten -.-quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:07 schreef Burnett het volgende:
Traditiegtrouw heeft Pukkelpop een betere line-up dan Lowlands.
Voor mij een reden om in 1993 naar België te gaan.
Er waren daar 2 bands die ik erg graag wilde zien.
Om n00b geen voordeel te geven bij deze vraag geef ik er één weg: The God Machine.
Wie was die andere band? (hint: ze hadden nog geen album uit).
Neequote:Op donderdag 25 juli 2013 19:15 schreef brother52 het volgende:
Is het ineens een Pukkelpopquiz geworden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft niet, maar met een beetje redeneren en zometeen een extra aanwijzing komen we er wel uit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:18 schreef iAvani het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nou weer weten -.-
Mijn naam komt van mijn oude Avatar, Chester Burnett.quote:
Black Sabbath?quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:21 schreef Burnett het volgende:
extra hint: de frontman organiseerde in die jaren een rondreizend festival in de VS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |