PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Niet echt super veel pace, maar wel veel krachtquote:
Adryanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet echt super veel pace, maar wel veel krachtBen ook meer een dribbeler dan een pacehoer. Wallyson ga ik niet redden met coins dus daar komt waarschijnlijk Elton of Jaja te staan
De rest ook niet (alleen Leite). Benteke zelfs maar 2quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kan ook nog! Heeft alleen geen 5* skills...
Benteke is ook mijn stormramquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De rest ook niet (alleen Leite). Benteke zelfs maar 2
Ja ik kom er nu aan !! nog even wachten !!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:22 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ow wacht je bent eruit gekickt. Vervelend voor je
Geen idee, daar heb ik niet mee gespeeld. Hij is vrij snel, erg wendbaar, goede dribbel, prima pass en schot met beide benen. Gewoon erg compleet. Op longshots na heeft hij overal goede stats..en ik scoor regelmatig longshots met hem, dusssssquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Benteke is ook mijn stormramMet welke speler valt Adryan te vergelijken? Volgens mij ongeveer het zelfde als Elton toch?
Adryan it is dan. Heb Elton en Jaja allebei al in me club, dus switchen kan altijd nogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik niet mee gespeeld. Hij is vrij snel, erg wendbaar, goede dribbel, prima pass en schot met beide benen. Gewoon erg compleet. Op longshots na heeft hij overal goede stats..en ik scoor regelmatig longshots met hem, dusssss
Bij dashboard uitloggen en bij de vlaggen inloggen en dan wachten. Als jij om de minuut je xbox uitzet lukt het natuurlijk nietquote:
Nu loopt de Xbox vast als ik de homeknop druk... Shit is glitched as fuck... Heb dit wat jij zei 8 keer gedaan, maar na wachten logt ie nie in of loopt ie vastquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Bij dashboard uitloggen en bij de vlaggen inloggen en dan wachten. Als jij om de minuut je xbox uitzet lukt het natuurlijk niet
Hoelang wachtte je dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu loopt de Xbox vast als ik de homeknop druk... Shit is glitched as fuck... Heb dit wat jij zei 8 keer gedaan, maar na wachten logt ie nie in of loopt ie vast
15 min...quote:
je neefje moest live nie hackenquote:
Fuck that shit,im outta herequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:49 schreef n0ir het volgende:
Iwan start fifa op zonder internetverbinding en connect pas met xbox live als je er in zit.
Truste Stefquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Opara een IF krijgt (hij scoorde de winnende goal in de 97e minuut) wordt die best wel duur. Maar er zijn veel betere kanshebbers op een IF. Nou, dat wilde ik nog even zeggen.
oke doeiquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Opara een IF krijgt (hij scoorde de winnende goal in de 97e minuut) wordt die best wel duur. Maar er zijn veel betere kanshebbers op een IF. Nou, dat wilde ik nog even zeggen.
Ik werd ge-EA'd en kreeg iedere keer dezelfde reward als bij de eerste keerquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, het toernooi heb ik ook voor de 5e keer gewonnen. Nu krijg ik dus geen reward meer. Wel leverde dit toernooi aardig wat coins op. Nou nu ga ik echt doei
Tim, heb jij Toivio (gehad)?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik werd ge-EA'd en kreeg iedere keer dezelfde reward als bij de eerste keer
Nee, vond de combinatie van zijn agility en acceleration een beetje een letdown..daardoor nooit geprobeerd. Als dat soort gasten om moeten draaien dan zijn de pacehoertjes vaak al weg voor ze het door hebben.quote:
Bij mij liet ie in de eerste wedstrijd de bal 3 keer van zn voeten snoepen en in de 2e 2 keerquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, vond de combinatie van zijn agility en acceleration een beetje een letdown..daardoor nooit geprobeerd. Als dat soort gasten om moeten draaien dan zijn de pacehoertjes vaak al weg voor ze het door hebben.
Evil Dead remake was wel lekker freakyquote:
Wat is je team?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij liet ie in de eerste wedstrijd de bal 3 keer van zn voeten snoepen en in de 2e 2 keerZoek wel iemand anders.
Reginussen RCB en Jarstein op doel dan maar? Al is deze keeper vast niet veel minder dan hij is..vrij matig vond ik hem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hrgota valt helaas wat tegen. Wilde ook zn IF maar die kan ik op die account niet betalen atm.
Of gewoon een hele andere driehoek achterin. Hovland viel me ook niet echt positief op, maar die is rechts en had ik misschien liever rechts staan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reginussen RCB en Jarstein op doel dan maar? Al is deze keeper vast niet veel minder dan hij is..vrij matig vond ik hem.
Grapje. Ik wist gewoon dat jij zou reageren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Evil Dead remake was wel lekker freaky
Hilarisch. Ik ben gewoon een behulpzame jongen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Grapje. Ik wist gewoon dat jij zou reageren.
Ja kan ook, al was ik dus wel erg tevreden over Hovland..ook niet zo wendbaar, maar verder wel snel, sterk en onwijs sterk in de luchtquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of gewoon een hele andere driehoek achterin. Hovland viel me ook niet echt positief op, maar die is rechts en had ik misschien liever rechts staan.
Andersson is wel een baasje hoor. De rest valt idd wat tegen.
Bittencourt had ik over Leitner verkozen vanwege workrates + weakfoot.
Rest is nu op de TP, Kirchhoff had ik nog en is een beest dus maar 4222 gemaakt. Nu nog een leuke linkerkant met een pacey spitsjequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja kan ook, al was ik dus wel erg tevreden over Hovland..ook niet zo wendbaar, maar verder wel snel, sterk en onwijs sterk in de lucht
Andersson op links beviel me gewoon niet zo..heb dan liever een rechtspoot of iemand met betere weak foot daar. Vond hem ook een beetje lomp aan de bal..niet zo'n fijne dribbel.
Ik heb deze rechterkant ook maar dan met Leitner. Links heb ik Noren met Elyou, Huse, Tettey, Rindaroy, Hovland. Fahrmann op doel.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Rest is nu op de TP, Kirchhoff had ik nog en is een beest dus maar 4222 gemaakt. Nu nog een leuke linkerkant met een pacey spitsje
[ afbeelding ]
Leitner heb ik dus nog geen coins voor, en momenteel zijn beide versies duur.
Ik moet eigenlijk een linksbenige CB hebben denk ik, ben het nu zo gewendquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb deze rechterkant ook maar dan met Leitner. Links heb ik Noren met Elyou, Huse, Tettey, Rindaroy, Hovland. Fahrmann op doel.
Je kan ook bijv Cyriac, Vargas, Odjidja, Tshimanga en Donk+Padt of Kouyate+Proto doen oid.
Achter Vargas kan je evt ook iets doen met Rincon
Dan moet je daar haast omheen gaan bouwen..Juan, Dingsdag, BMI, Bassong, Rojo, Durica, Felipe, Rodnei..dan heb je het wel gehad met fatsoenlijke silver LCBsquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een linksbenige CB hebben denk ik, ben het nu zo gewend
Dat zijn idd degenen waar ik op uit kom. Rodnei heb ik al in een ander team, erg tevreden over. Durica zat ik net naar te kijken, had in mn hoofd dat ie dubbel linkte met Pletikosaquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan moet je daar haast omheen gaan bouwen..Juan, Dingsdag, BMI, Bassong, Rojo, Durica, Felipe, Rodnei..dan heb je het wel gehad met fatsoenlijke silver LCBs
Haha die fout heb ik ook weleens gemaakt jaquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zijn idd degenen waar ik op uit kom. Rodnei heb ik al in een ander team, erg tevreden over. Durica zat ik net naar te kijken, had in mn hoofd dat ie dubbel linkte met PletikosaNIet dus.
GMTAquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha die fout heb ik ook weleens gemaakt ja
Zelfde bij Afrikanen wiens vlaggen wel een beetje op elkaar lijken
Schwaab of Toprak anders? 4 star weak foot
Of Taravel of Kum van je eigen cluppie
Mooi koppeltje ja, Mareval vind ik echt heel goedquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
GMTA
[ afbeelding ]
Ik dacht ook net aan Taravel, want die heb ik nog en ik gebruik Mareval niet atm. Haha die IF zat ik ook bij te kijken
En er zijn best wat Franse CDM's buiten de Ligue 1. Als ik Schneiderlin CDM zet kan ik Maloney en Di Santo erin zettenquote:Op woensdag 24 juli 2013 01:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mooi koppeltje ja, Mareval vind ik echt heel goed
Is dat niet hetzelfde als de wishlist qua functie?quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:16 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie ooit wel eens die knop gebruikt op WeFUT om een setje spelers op te slaan?
Deze dus:
[ afbeelding ]
Anders sloop ik die er gewoon uit. Scheelt weer een hoop ruimte.
Ja vorige keer had ik Kirchhoff op die triple link, maar heeft ie nu niet nodig. Copa vond ik kut, dus daarom Bundesliga. Probeer dan wel een andere keeper idd.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Ziet er prima uit ja, al vind ik zelf Fahrmann echt veel beter op doel
Nee, deze slaat gewoon alle filters op die je hebt ingesteld in de vorm van een URL. Zo kun je bijvoorbeeld een setje spelers delen met iemand die geschikt zijn voor een bepaalde positie in je team. Het is nogal een omslachtige code en als niemand 'm gebruikt kan ik 'm net zo goed weghalen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde als de wishlist qua functie?
Ik puush hem dan toch eerder. Zou hem lozen als het teveel ruimte sloopt..zegt genoeg dat het hier nooit is besproken of gebruiktquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, deze slaat gewoon alle filters op die je hebt ingesteld in de vorm van een URL. Zo kun je bijvoorbeeld een setje spelers delen met iemand die geschikt zijn voor een bepaalde positie in je team. Het is nogal een omslachtige code en als niemand 'm gebruikt kan ik 'm net zo goed weghalen.
Ook tofquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja vorige keer had ik Kirchhoff op die triple link, maar heeft ie nu niet nodig. Copa vond ik kut, dus daarom Bundesliga. Probeer dan wel een andere keeper idd.
Dit kan ook nog:
[ afbeelding ]
@Pascal: Ik zie nu pas dat dat kan
Ga ik doen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik puush hem dan toch eerder. Zou hem lozen als het teveel ruimte sloopt..zegt genoeg dat het hier nooit is besproken of gebruikt
Ja, die moet zich nog bewijzen danquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook tof
Op die LCDM na vind ik ze allemaal goed..en die man heb ik simpelweg nooit gebruikt, dus daar kan ik niet over oordelen.
Maric lijkt me juist wel goed eigenlijk.H/H WR kan prima en verder echt mega, mega allround, fucking goed schot en ook nog 4* weak foot. Lengte misschien niet ideaal, maar verder echt heel sterk. Veel beter dan die Fransman nu ik ze zo naast elkaar leg. En Delaplace is nog VEEL kleiner ook..heeft alleen meer pace.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, die moet zich nog bewijzen danMaar de andere Fransen in die league lijken me minder, en heb een extra linkje nodig voor de LCB. Andere optie is dan die Servische Maric van Lokeren, maar die lijkt me niet super.
Niet verder gekeken dan mn neus lang wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maric lijkt me juist wel goed eigenlijk.H/H WR kan prima en verder echt mega, mega allround, fucking goed schot en ook nog 4* weak foot. Lengte misschien niet ideaal, maar verder echt heel sterk. Veel beter dan die Fransman nu ik ze zo naast elkaar leg. En Delaplace is nog VEEL kleiner ook..heeft alleen meer pace.
[ afbeelding ]
TOTS Vainqueur is wel een zieke baas trouwens, maar die ligt boven je budget helaas.
[ afbeelding ]
nog geen Maric?quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:39 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dan, morgen ff maken als ik wat verkocht heb
Wtf Leonardo is een god, centraal tenminste. Kan me niet voorstellen dat hij zo slecht is al buitenste CAM. Richarlyson is vooral skills, verdedigend zijn er echt zoveel beter Braziliaanse CDM's.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook nog dit. CB's zijn baas en de GK ook. Nelson en Peixoto doen het ook goed, maar de CAMs en Richarlyson en die LB zijn kut. De spits en cf zijn wel weer goed. Dus zit eraan te denken om zoiets te doen:
[ afbeelding ]
Of met Park Jun Tae op CAM. Peixoto is niet verplicht en Nelson ook niet 100% Rest wel
Vind hem als wide cam echt bagger helaas. Ben zowieso niet zo van de Brazilianen. Maar de opties in die league van Rodnei zijn beperkt, dus moet haast wel een Braziliaanse LB en CDM.quote:Op woensdag 24 juli 2013 02:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wtf Leonardo is een god, centraal tenminste. Kan me niet voorstellen dat hij zo slecht is al buitenste CAM. Richarlyson is vooral skills, verdedigend zijn er echt zoveel beter Braziliaanse CDM's.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 03:06 schreef Tim86 het volgende:
Goed om te zien dat Zhano ook bij de 4222 club zit nu
Een voor een komen jullie allemaal wel
quote:
Jaja, maar hoe maak ik deze af? CF kan CAM maar ook ST denk ik. OF gewoon helemaal andere spitsen...quote:Op woensdag 24 juli 2013 03:06 schreef Tim86 het volgende:
Goed om te zien dat Zhano ook bij de 4222 club zit nu
Een voor een komen jullie allemaal wel
DM mij die meuk nu ff anders kan ik niet slapen [/ds2]quote:Op woensdag 24 juli 2013 03:51 schreef pascal08 het volgende:
Grappig, ik heb een lijstje met namen gevonden van spelers die volgend jaar om 1 of andere reden niet meer in FUT zitten. Ik zal ze morgen posten.
o.a:
[ afbeelding ]
En da Costa en Cardozo en meer...quote:Op woensdag 24 juli 2013 04:13 schreef Tim86 het volgende:
Lothar von Bummel ook niet
Hamvraag is vooral of de Turkjes feat. Donk erin zitten.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:27 schreef Zhano het volgende:
2 uur gaan slapen, 6 uur wakker worden en niet meer kunnen slapen
Hopen dat het hierheen komt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 07:44 schreef Zhano het volgende:
Hmm, hier gaat het los nu. Enorm veel water en wat onweer. Ik mis eigenlijk een lekker koele wind.
Nice nog een CP vol silver contracts staanquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Consumables prijzen gaan weer omhoog
Ik heb nog een stuk of 20 team fitnesses in voorraadquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nice nog een CP vol silver contracts staan
En dan na 3 wedstrijden alles op de tpquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Op weg naar de 99 contracten
Ja, waarschijnlijk wel, mij kennendequote:Op woensdag 24 juli 2013 08:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan na 3 wedstrijden alles op de tp
Zo gaat het bij mij ook hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 08:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel, mij kennende
het voordeel is wel dat spelers met veel contracten meer opleveren. Tenminste, in de prijsklasse Kaboulquote:
Alles is beter dan Brintaquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:10 schreef Zhano het volgende:
Dacht ik PEANUTBUTTERJELLYTIME, is de jam opEn tegenwoordig kan ik mn moeder de schuld niet meer geven
Ik nu al een tijdjequote:Op woensdag 24 juli 2013 09:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Echte mannen eten soctends gewoon brinta..!
Beisterquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:16 schreef FCsuarez het volgende:
http://wefut.nl/squad/2972
deze maken denk ik
kan toch niet skillenquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:28 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Beisterecht mn meest favo speler uit f13, wel jammer van zn skillmoves tho
En ben je al een brede harrie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha dat ook maar ik heb ook een ander project.quote:
Dan gewoon lekker fake shot naar binnen en knallen maarquote:
Zelfs dat fake shot kan ik nog verprutsenquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker fake shot naar binnen en knallen maarSchot van hem is echt belachelijk goed.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
En ben je al een brede harrie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
http://wefut.nl/squad/2972quote:Op woensdag 24 juli 2013 09:45 schreef DePresident. het volgende:
Ik heb weer coins. 50k![]()
Nu bedenken wat voor team ik ga maken. Iemand een leuk teampje?
sorry las 150Kquote:
Hahaha ik heb mutual friends met wat van die luiquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:56 schreef Zhano het volgende:
https://www.facebook.com/(...)17119&type=1&theater
Die reacties
Hier aan de overkant ook weer een huisoverval gisternachtquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:59 schreef DannyDeko het volgende:
Maarja weetje, ik leef dan ook in de hood:
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_overvallers.html
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hier aan de overkant ook weer een huisoverval gisternachtGaat maar door die shit hier
Gewoon visumplicht invoeren in NL. Staatskas spekken en lui die niet kunnen zeggen wat ze komen doen gewoon de deur weer wijzen. Begint nou allemaal beetje te gek te worden in dit europa..quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En maar lekker van die bagger landen toevoegen aan de EU.![]()
Als ik met een joint in de auto stap rij ik denk ik iedereen dood. Ik trek dat spul totaal nietquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gewoon visumplicht invoeren in NL. Staatskas spekken en lui die niet kunnen zeggen wat ze komen doen gewoon de deur weer wijzen. Begint nou allemaal beetje te gek te worden in dit europa..
die 2 agenten richten wel beide op een totaal ander punt trouwensquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:59 schreef DannyDeko het volgende:
Maarja weetje, ik leef dan ook in de hood:
http://www.dumpert.nl/med(...)opt_overvallers.html
[ afbeelding ]
Het waren 3 overvallers. Denk dat er nog 1 achter t stuur zit en daar richt die linkeragent op (gok ik), een overvaller ligt al rechts op straat en die ander zal wel aan de bijrijders kant op de grond liggen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die 2 agenten richten wel beide op een totaal ander punt trouwens
die paint skillsquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zal wel gebeuren met onze geweldige geschiedenis van shoot-outs.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Morgen
Mijn buurman![]()
![]()
Moet van zijn vrouw de XBOX verkopen, had hij nog 50k op FUT, geeft hij die aan mij.. nu toch alweer 86k voor een leuk team!
Heb je zijn ballen ook erbij gekregen?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:34 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Morgen
Mijn buurman![]()
![]()
Moet van zijn vrouw de XBOX verkopen, had hij nog 50k op FUT, geeft hij die aan mij.. nu toch alweer 86k voor een leuk team!
EWA vandaag headset en muis binnen, morge :quote:
ok. heb al mn pc spellen verkocht man...quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
EWA vandaag headset en muis binnen, morge :
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
Niet eerst ontladen via het stopcontact hè.quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
EWA vandaag headset en muis binnen, morge :
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]![]()
Jah johquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:55 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
ok. heb al mn pc spellen verkocht man...
?quote:Op woensdag 24 juli 2013 10:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet eerst ontladen via het stopcontact hè.
CCNA of Computer Essentials? :pquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij doelt vast op ESD.
Zhano heeft ook cisco gehad
stuurrquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:04 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
DIE DM VAN DJEETJE HAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHAHAHAHAHHAHA
wat een monnik
Mooi teampje man. Die gasten van ManU zou ik zelf niet genomen hebben maar ok. CM's zijn baas, Rakiticquote:
James Deenquote:
Ik wou ook eerst niet voor hun gaan, maar heb zowel hernandez als young nooit eerder gebruiktquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mooi teampje man. Die gasten van ManU zou ik zelf niet genomen hebben maar ok. CM's zijn baas, Rakitic
quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wou ook eerst niet voor hun gaan, maar zowel hernandez als young zijn snel
dat is ook waarquote:
volgend jaar 4*quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een 5* skillieboy in de Premier League.
Welke nieuwe 5* komen erbij ?quote:
Het gaat om de effort.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
probeerde gister een fake shot > met knieblessure naar ziekenhuis
Ik heb er een keer mee gespeeld maar niet echt verstand van.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey heb jij toevallig ook verstand van Android development?
Wat wil je weten?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hey heb jij toevallig ook verstand van Android development?
Wat vind je van me team ?quote:
Heb het al gevonden. Ik maakte een nieuwe Activity aan, maar die werd dan als een soort puzzel 8x naast elkaar weergegevenquote:
Mooi. Wat voor een app wordt het?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb het al gevonden. Ik maakte een nieuwe Activity aan, maar die werd dan als een soort puzzel 8x naast elkaar weergegevenIk had iets verneukt in het Manifest dus nu doet ie t weer.
goed want Caulker en Kondogbia zitten erin. Wel vond ik Young niet zo goed (ik had hem in een random team)quote:
Wat het nu is is het ongeveer het menu voor een spelletje. Daar pruts ik nu een beetje mee om zodat ik de basisdingetjes wat leer. Bijv onClick, Activities starten, Toast etc. Dat het een werkend spel word lijkt me sterk maar boeiequote:
Eto'o gaat misschien weg trouwens. Anzhi schijnt hem + 35 miljoen te hebben geboden voor El Shaarawi. Milan kan zo'n financiele klapper (en een goede spits) wel gebruiken lijkt me, maar weet niet of ze El Sha willen laten gaan. (En of hij zelf wil)quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dat toch met Nike en die kut gradient op shirts.
Ik denk niet dat Milan het salaris van Eto'o kan/wil betalenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eto'o gaat misschien weg trouwens. Anzhi schijnt hem + 35 miljoen te hebben geboden voor El Shaarawi. Milan kan zo'n financiele klapper (en een goede spits) wel gebruiken lijkt me, maar weet niet of ze El Sha willen laten gaan. (En of hij zelf wil)
'Men' zegt dat ie wel graag weg wil uit Rusland. Hij heeft daar enorm gecasht dus misschien is ie bereid flink minder te verdienen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Milan het salaris van Eto'o kan/wil betalen
Vind Eto'o wel een type voor Milan, maar El Shaarawy totaal niet iemand voor Rusland.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
'Men' zegt dat ie wel graag weg wil uit Rusland. Hij heeft daar enorm gecasht dus misschien is ie bereid flink minder te verdienen.
Ben ik met je eensquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind Eto'o wel een type voor Milan, maar El Shaarawy totaal niet iemand voor Rusland.
Turkse competitie suckzzzzzzzzzquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe het fijnste FUT13 team die ik heb gehad.Enige zwakke schakel in dit team is Pato, denk dat ik daar Balotelli maar neer zet.
Serie A, sowieso fijnste competitie in fut 13quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe het fijnste FUT13 team die ik heb gehad.Enige zwakke schakel in dit team is Pato, denk dat ik daar Balotelli maar neer zet.
En nog minder skills?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:26 schreef wieisboos het volgende:
Lukoki heeft nog meer pace volgend jaar
Hier wel, vanmorgen rond 7.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op dit moment is het bij ons het warmst in heel NederlandHier is ook nog geen onweer geweest (gelukkig)
Dit ja. Maar misschien heb je bij Netflix sneller nieuwe films enzo. Maar die staan dan wss de dag daarna of dezelfde dag dan als webrip op TPBquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon alle films en series downloaden.
Maakt niet uit, gaat erom dat diensten die aangeboden worden ook hier gaan werkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
8 euro man. Maak het niet mooier dan het isquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gaat erom dat diensten die aangeboden worden ook hier gaan werkenBovendien als je voor 7 euro thuis en op de One films etc. kan streamen in 1080p is het niet eens duur.
sorry egt sorryquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
8 euro man. Maak het niet mooier dan het is
Mensen nemen toch ook Fox Sports, Sport 1, Film 1, gebruiken iTunes, nemen een TV abo, spotify....quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Voor acht euro zonder gedoe per maand alle nieuwe series en films kijken, prima!quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gaat erom dat diensten die aangeboden worden ook hier gaan werkenBovendien als je voor 7 euro thuis en op de One films etc. kan streamen in 1080p is het niet eens duur.
Ik vond de lets play van Chris smove niet bijzonderquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef DutchSL het volgende:
Waarom je zou je dit via de Xbox willen
PS3 had trouwens al zo'n feature om films te streamen (maar ook die heb ik nooit gebruikt en zal ik nooit gebruiken, al was het gratis)
Maar goed, streamen jullie lekker films op de Xbox ga ik wel vette exclusives zoals The Last of Us spelen.
meteen weer een ps vs xbox hiervan makenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef DutchSL het volgende:
PS3 had trouwens al zo'n feature om films te streamen (maar ook die heb ik nooit gebruikt en zal ik nooit gebruiken, al was het gratis)
Maar goed, streamen jullie lekker films op de Xbox ga ik wel vette exclusives zoals The Last of Us spelen.
Ik heb ook niet meer dan 3 episodes gekekenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vond de lets play van Chris smove niet bijzonder
ben blij voor je manquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:54 schreef DutchSL het volgende:
Chris wie?
Ik vind het het beste spel dat ik de laatste jaren heb gespeeld en één van de beste spellen die ik in deze generatie heb gespeeld. Daar kan voor mij geen Halo of Gears of War of Forza of wat dan ook tegenop.
Dat is alsof je zegt FIFA 13 is beter dan NBA2K13quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:54 schreef DutchSL het volgende:
Chris wie?
Ik vind het het beste spel dat ik de laatste jaren heb gespeeld en één van de beste spellen die ik in deze generatie heb gespeeld. Daar kan voor mij geen Halo of Gears of War of Forza of wat dan ook tegenop.
Heb je die games gespeeld? (Serieuze vraag)quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:54 schreef DutchSL het volgende:
Chris wie?
noob. Het streamen van een voetbalwedstrijd gaat niet altijd even makkelijk daar zou ik dan ook een abo voor willen nemen. Maar bij films en series is het aanbod veel groter. Binnen 10 minuten heb je al een aflevering van GoT binnen. Lijkt me zonde dat mensen aar 8 euro voor maand willen betalen maarja moeten ze lekker zelf weten whahaquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen nemen toch ook Fox Sports, Sport 1, Film 1, gebruiken iTunes, nemen een TV abo, spotify....
ze staan veeeeeeeel eerder op tpb dan op netflixquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit ja. Maar misschien heb je bij Netflix sneller nieuwe films enzo. Maar die staan dan wss de dag daarna of dezelfde dag dan als webrip op TPB
Jij betaald voor muziek dus je bent hypocriet bezigquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:57 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
noob. Het streamen van een voetbalwedstrijd gaat niet altijd even makkelijk daar zou ik dan ook een abo voor willen nemen. Maar bij films en series is het aanbod veel groter. Binnen 10 minuten heb je al een aflevering van GoT binnen. Lijkt me zonde dat mensen aar 8 euro voor maand willen betalen maarja moeten ze lekker zelf weten whaha
Racespellen interesseren mij per definitie niet (ook niet die op de PS3)quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je die games gespeeld? (Serieuze vraag)
Tsah hij reageert weer alleen op het voetbalquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij betaald voor muziek dus je bent hypocriet bezigHetzelfde geldt namelijk voor muziek
Ja soms.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij betaald voor muziek dus je bent hypocriet bezigHetzelfde geldt namelijk voor muziek
noob, wrm download je niet is binnen 1 minuut gebeurd hahaquote:
Ik vergelijk exclusieve spellen op de ene console met exclusieve spellen op de andere console.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is alsof je zegt FIFA 13 is beter dan NBA2K13
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vergelijk exclusieve spellen op de ene console met exclusieve spellen op de andere console.
Als mensen gaan posten "Xbox" omdat het ding films kan stream krijg ik echt een wtf
gevoel.
Als mensen Halo of Forza geweldig leuk vinden, dan begrijp ik dat ze Xbox eenconsole vinden, maar omdat het ding films kan streamen?
The last of us is met meest overschatte spel wat er dit jaar is uitgekomenquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:52 schreef DutchSL het volgende:
Dat Xboxquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:01 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vergelijk exclusieve spellen op de ene console met exclusieve spellen op de andere console.
Als mensen gaan posten "Xbox" omdat het ding films kan stream krijg ik echt een wtf
gevoel.
Als mensen Halo of Forza geweldig leuk vinden, dan begrijp ik dat ze Xbox eenconsole vinden, maar omdat het ding films kan streamen?
Ik heb de PS4 niet opgehemeld? Ik heb één PS3 spel opgehemeld.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Omdat iemand Xbox
post moet jij meteen PS4 gaan ophemelen en de discussie aangaan over welke console beter is ofzo?
Wat vind je van Uncharted?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
The last of us is met meest overschatte spel wat er dit jaar is uitgekomen
Verhaal is goed maar de gameplay is toch wel zo belachelijk slecht vooral de AI van de enemy's is om van te huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
de ps vs xbox dan, met je exclusives etcquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb de PS4 niet opgehemeld? Ik heb één PS3 spel opgehemeld.
Flikkertje ikk koop toch niet alles. Ga jij maar lekker 8 euro payen om een paar afleveringen te kijken op je xboxone eighty hahahahahahah dat kan ik lekker gratis noob nenenenequote:Op woensdag 24 juli 2013 13:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
noob, wrm download je niet is binnen 1 minuut gebeurd haha
The last of us wel zekerquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet veel gespeeld dus geen mening over
Ik bedoel dat het voor mensen die de moeite niet willen doen mooi meegenomen is + het is beter en goedkoper dan Film 1 nu. Bovendien is het mooi dat zon dienst ook in Nederland zou werken op de Onequote:Op woensdag 24 juli 2013 13:05 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Flikkertje ikk koop toch niet alles. Ga jij maar lekker 8 euro payen om een paar afleveringen te kijken op je xboxone eighty hahahahahahah dat kan ik lekker gratis noob nenenene
Ik heb exclusieve PS3 spellen vergeleken met nutteloze extra Xbox features.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
de ps vs xbox dan, met je exclusives etc
Ik ben neutraal. Maar ga dan de discussie met Iwan aan over het streamen niet over een willekeurige andere feature, beetje kansloosquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb exclusieve PS3 spellen vergeleken met nutteloze extra Xbox features.
Als mensen Xbox exclusives beter vinden dan PS3 dan moeten ze vooral met Xbox![]()
![]()
![]()
![]()
posts komen, maar omdat het films kan stream vind ik een dikke vette
waard.
En vervolgens krijg ik 30 Xbox fanboys over me heen
Oude tijden herleven.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als mensen Xbox exclusives beter vinden dan PS3 dan moeten ze vooral met Xbox![]()
![]()
![]()
![]()
posts komen, maar omdat het films kan streamen vind ik een dikke vette
waard.
Jouw vergelijking is krom vriend en tevens val jij mij aan en niet andersomquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waard.
quote:
Ook wel grappig dat hij jou een xbox fanboy noemt terwijl je laatst nog zei misschien ps4 eerst te halen, maar DutchSL interpreteert graag alles in zijn eigen 'voordeel'quote:
Ach van FUT12 naar 13 vond ik die kaarten ook lelijk, vooral de non rare. Gaat elk jaar zoquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
De silver uit die screenshot is wel Routledge maar is dat nu een non-shiny of een shiny silver? Verder vind ik die kaarten er nu lelijk uitzien maar als FUT14 er straks is waarschijnlijk niet meer
Ik heb beide sws voor volgend jaar zomer en ik overweeg eerst een ps4 te halen als er meer mensen daarop spelenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook wel grappig dat hij jou een xbox fanboy noemt terwijl je laatst nog zei misschien ps4 eerst te halen, maar DutchSL interpreteert graag alles in zijn eigen 'voordeel'
quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft je buurman een PS3 en een vrouw? Dan zou ik die vrouw wat opstoken als ik jou was.
heb je nog een goede grapquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heeft je buurman een PS3 en een vrouw? Dan zou ik die vrouw wat opstoken als ik jou was.
jullie mam keer opnaaienquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
als je net zo goed kon handelen als dat je bek groot was,quote:
Roy verdiende 100k per uur een paar maanden geledenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je net zo goed kon handelen als dat je bek groot was,
hoef je hier niet aldoor om coins te bedelen
Wel oude transfers.. ik vond die Elyounoussi wel bijzonder.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk DS2 3 transfers in een pack
Was mijn eerste keer dat ik er 3 had in een pack een goede pull zoals Elyou heb ik nooitquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wel oude transfers.. ik vond die Elyounoussi wel bijzonder.
gelukkig zie je er wel geil uit, je bent te mooi voor FIFA manquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Pino0 het volgende:
Daarnet weer even Fifa 13 gespeeld.
Dit heeft mij nu echt besloten geen fifa meer te kopen.
Eerste seasons match krijg ik een 45m goal tegen, 2-2 gelijk.
Na nog een potje haalt de keeper mij onderuit terwijl de bal stil blijft liggen, geen penalty. Even later geeft meneer geeft via een vrij trap hem voor de pot en Ronaldo kopt hem natuurlijk weer binnen
skkltje \o/quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:29 schreef Pino0 het volgende:
Daarnet weer even Fifa 13 gespeeld.
Dit heeft mij nu echt besloten geen fifa meer te kopen.
Eerste seasons match krijg ik een 45m goal tegen, 2-2 gelijk.
Na nog een potje haalt de keeper mij onderuit terwijl de bal stil blijft liggen, geen penalty. Even later geeft meneer geeft via een vrij trap hem voor de pot en Ronaldo kopt hem natuurlijk weer binnen
bedelen, is vragen om coins stomme drolquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Roy verdiende 100k per uur een paar maanden geleden
Dankje, ik heb veel sjans ook als ik op straat loopquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
gelukkig zie je er wel geil uit, je bent te mooi voor FIFA man
Hij is echt dom he die thorb.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
bedelen, is vragen om coins stomme drol
beetje aardig doen tegen mij mag wel hoorquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
bedelen, is vragen om coins stomme drol
had de verkeerde gequote.quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
beetje aardig doen tegen mij mag wel hoor
Ik heb de PS3 gekocht voor de blu-ray functie. Zo zullen er best mensen xbox kiezen voor een bepaalde extra. Niksquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |