PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Niet echt super veel pace, maar wel veel krachtquote:
Adryanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet echt super veel pace, maar wel veel krachtBen ook meer een dribbeler dan een pacehoer. Wallyson ga ik niet redden met coins dus daar komt waarschijnlijk Elton of Jaja te staan
De rest ook niet (alleen Leite). Benteke zelfs maar 2quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kan ook nog! Heeft alleen geen 5* skills...
Benteke is ook mijn stormramquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De rest ook niet (alleen Leite). Benteke zelfs maar 2
Ja ik kom er nu aan !! nog even wachten !!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:22 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ow wacht je bent eruit gekickt. Vervelend voor je
Geen idee, daar heb ik niet mee gespeeld. Hij is vrij snel, erg wendbaar, goede dribbel, prima pass en schot met beide benen. Gewoon erg compleet. Op longshots na heeft hij overal goede stats..en ik scoor regelmatig longshots met hem, dusssssquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Benteke is ook mijn stormramMet welke speler valt Adryan te vergelijken? Volgens mij ongeveer het zelfde als Elton toch?
Adryan it is dan. Heb Elton en Jaja allebei al in me club, dus switchen kan altijd nogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik niet mee gespeeld. Hij is vrij snel, erg wendbaar, goede dribbel, prima pass en schot met beide benen. Gewoon erg compleet. Op longshots na heeft hij overal goede stats..en ik scoor regelmatig longshots met hem, dusssss
Bij dashboard uitloggen en bij de vlaggen inloggen en dan wachten. Als jij om de minuut je xbox uitzet lukt het natuurlijk nietquote:
Nu loopt de Xbox vast als ik de homeknop druk... Shit is glitched as fuck... Heb dit wat jij zei 8 keer gedaan, maar na wachten logt ie nie in of loopt ie vastquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Bij dashboard uitloggen en bij de vlaggen inloggen en dan wachten. Als jij om de minuut je xbox uitzet lukt het natuurlijk niet
Hoelang wachtte je dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu loopt de Xbox vast als ik de homeknop druk... Shit is glitched as fuck... Heb dit wat jij zei 8 keer gedaan, maar na wachten logt ie nie in of loopt ie vast
15 min...quote:
je neefje moest live nie hackenquote:
Fuck that shit,im outta herequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:49 schreef n0ir het volgende:
Iwan start fifa op zonder internetverbinding en connect pas met xbox live als je er in zit.
Truste Stefquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Opara een IF krijgt (hij scoorde de winnende goal in de 97e minuut) wordt die best wel duur. Maar er zijn veel betere kanshebbers op een IF. Nou, dat wilde ik nog even zeggen.
oke doeiquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Opara een IF krijgt (hij scoorde de winnende goal in de 97e minuut) wordt die best wel duur. Maar er zijn veel betere kanshebbers op een IF. Nou, dat wilde ik nog even zeggen.
Ik werd ge-EA'd en kreeg iedere keer dezelfde reward als bij de eerste keerquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
O ja, het toernooi heb ik ook voor de 5e keer gewonnen. Nu krijg ik dus geen reward meer. Wel leverde dit toernooi aardig wat coins op. Nou nu ga ik echt doei
Tim, heb jij Toivio (gehad)?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik werd ge-EA'd en kreeg iedere keer dezelfde reward als bij de eerste keer
Nee, vond de combinatie van zijn agility en acceleration een beetje een letdown..daardoor nooit geprobeerd. Als dat soort gasten om moeten draaien dan zijn de pacehoertjes vaak al weg voor ze het door hebben.quote:
Bij mij liet ie in de eerste wedstrijd de bal 3 keer van zn voeten snoepen en in de 2e 2 keerquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, vond de combinatie van zijn agility en acceleration een beetje een letdown..daardoor nooit geprobeerd. Als dat soort gasten om moeten draaien dan zijn de pacehoertjes vaak al weg voor ze het door hebben.
Evil Dead remake was wel lekker freakyquote:
Wat is je team?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij mij liet ie in de eerste wedstrijd de bal 3 keer van zn voeten snoepen en in de 2e 2 keerZoek wel iemand anders.
Reginussen RCB en Jarstein op doel dan maar? Al is deze keeper vast niet veel minder dan hij is..vrij matig vond ik hem.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hrgota valt helaas wat tegen. Wilde ook zn IF maar die kan ik op die account niet betalen atm.
Of gewoon een hele andere driehoek achterin. Hovland viel me ook niet echt positief op, maar die is rechts en had ik misschien liever rechts staan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reginussen RCB en Jarstein op doel dan maar? Al is deze keeper vast niet veel minder dan hij is..vrij matig vond ik hem.
Grapje. Ik wist gewoon dat jij zou reageren.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Evil Dead remake was wel lekker freaky
Hilarisch. Ik ben gewoon een behulpzame jongen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 01:02 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Grapje. Ik wist gewoon dat jij zou reageren.
Ja kan ook, al was ik dus wel erg tevreden over Hovland..ook niet zo wendbaar, maar verder wel snel, sterk en onwijs sterk in de luchtquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of gewoon een hele andere driehoek achterin. Hovland viel me ook niet echt positief op, maar die is rechts en had ik misschien liever rechts staan.
Andersson is wel een baasje hoor. De rest valt idd wat tegen.
Bittencourt had ik over Leitner verkozen vanwege workrates + weakfoot.
Rest is nu op de TP, Kirchhoff had ik nog en is een beest dus maar 4222 gemaakt. Nu nog een leuke linkerkant met een pacey spitsjequote:Op woensdag 24 juli 2013 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja kan ook, al was ik dus wel erg tevreden over Hovland..ook niet zo wendbaar, maar verder wel snel, sterk en onwijs sterk in de lucht
Andersson op links beviel me gewoon niet zo..heb dan liever een rechtspoot of iemand met betere weak foot daar. Vond hem ook een beetje lomp aan de bal..niet zo'n fijne dribbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |