PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Niet echt super veel pace, maar wel veel krachtquote:
Adryanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:19 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niet echt super veel pace, maar wel veel krachtBen ook meer een dribbeler dan een pacehoer. Wallyson ga ik niet redden met coins dus daar komt waarschijnlijk Elton of Jaja te staan
De rest ook niet (alleen Leite). Benteke zelfs maar 2quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:21 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Kan ook nog! Heeft alleen geen 5* skills...
Benteke is ook mijn stormramquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De rest ook niet (alleen Leite). Benteke zelfs maar 2
Ja ik kom er nu aan !! nog even wachten !!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:22 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ow wacht je bent eruit gekickt. Vervelend voor je
Geen idee, daar heb ik niet mee gespeeld. Hij is vrij snel, erg wendbaar, goede dribbel, prima pass en schot met beide benen. Gewoon erg compleet. Op longshots na heeft hij overal goede stats..en ik scoor regelmatig longshots met hem, dusssssquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:25 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Benteke is ook mijn stormramMet welke speler valt Adryan te vergelijken? Volgens mij ongeveer het zelfde als Elton toch?
Adryan it is dan. Heb Elton en Jaja allebei al in me club, dus switchen kan altijd nogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, daar heb ik niet mee gespeeld. Hij is vrij snel, erg wendbaar, goede dribbel, prima pass en schot met beide benen. Gewoon erg compleet. Op longshots na heeft hij overal goede stats..en ik scoor regelmatig longshots met hem, dusssss
Bij dashboard uitloggen en bij de vlaggen inloggen en dan wachten. Als jij om de minuut je xbox uitzet lukt het natuurlijk nietquote:
Nu loopt de Xbox vast als ik de homeknop druk... Shit is glitched as fuck... Heb dit wat jij zei 8 keer gedaan, maar na wachten logt ie nie in of loopt ie vastquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:31 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Bij dashboard uitloggen en bij de vlaggen inloggen en dan wachten. Als jij om de minuut je xbox uitzet lukt het natuurlijk niet
Hoelang wachtte je dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nu loopt de Xbox vast als ik de homeknop druk... Shit is glitched as fuck... Heb dit wat jij zei 8 keer gedaan, maar na wachten logt ie nie in of loopt ie vast
15 min...quote:
je neefje moest live nie hackenquote:
Fuck that shit,im outta herequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:49 schreef n0ir het volgende:
Iwan start fifa op zonder internetverbinding en connect pas met xbox live als je er in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |