Wacht wat? Dat staat er toch ookquote:Op donderdag 25 juli 2013 00:28 schreef ook_gek het volgende:
Een kleine opmerking....
Kan achter de datum niet het type meeting gezet worden? Nu miet je de spoiler eerst openen om te kijken wat het is.
Ik zit altijd mobiel ja. Maar begrijp dus dat het er wel staat maar niet te zien is via de mobiele versiequote:Op donderdag 25 juli 2013 00:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wacht wat? Dat staat er toch ookOf zit je op een mobiele versie?
Yep staat netjes vermeld in de spoilerbalk. Zou het eens aankaarten in een feedback als dat inderdaad niet word weergegeven in de mobiele versie, al zal het misschien wel al geopperd zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel ja. Maar begrijp dus dat het er wel staat maar niet te zien is via de mobiele versie
Indien dat het geval is kan je mijn "tip" als niet gegeven beschouwen
Ik heb hetzelfde probleem! Zielige FOK!kers zijn we ook..quote:
Hehe nouja ik maakte maar een grapje hoorquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem! Zielige FOK!kers zijn we ook..
Het gaat mooi weer worden. Strand is altijd wat te doen en altijd druk. Dus mensen kijken gaat zeker lukken. Lekker koud drankje er bij en genieten maar.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:10 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem! Zielige FOK!kers zijn we ook..
SPOILER: Zaterdag 3 augustus 2013 - Wandelmeet VeluwezoomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 september 2013 - Drankje doen in Groningen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
Quote de post met het laatste overzicht
Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
Post!![]()
![]()
Is te doen. Niet overdreven duur."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Alleen als de El Rio Grande weer toegankelijk is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:00 schreef Rossee het volgende:
Zaterdag 27-7 -> Lekker uitwaaien in de achtbaan @ Walibi![]()
![]()
De Efteling is ook veel leuker! Daar wil ik graag heen
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Meets in de planning:SPOILER: Zaterdag 3 augustus 2013 - Wandelmeet VeluwezoomOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in AlmereOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in NijmegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in RotterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in NoordwijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 14 september 2013 - Drankje doen in Groningen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Za en Zo 12 - 13 Oktober 2013 - K3 in HMH, AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
Quote de post met het laatste overzicht
Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
Post!
Mezelf op misschien gezet bij de Groningen meet. Als ik ga maak ik er gelijk een uitje van naar de zeehondencrèche in Pieterburen."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
We kunnen eventueel ook ergens anders gaan eten, dan zijn we voor twee uur bowlen ¤ 45 per baan kwijt (2e uur is 50%). Dan kom je uit op ¤ 7,50 per persoon voor het bowlen. Maar goed, het eten zal elders ook wel minstens ¤ 15 kosten gok ik zo.quote:![]()
![]()
Ik ben nooit naar de Efteling geweest.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 08:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
De Efteling is ook veel leuker! Daar wil ik graag heen![]()
![]()
Huh? Waar?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:05 schreef Rossee het volgende:
Er was een actie bij de Hema. 2 Walibi tickets voor 25 euro. Daar zeg ik geen nee tegen!![]()
Ja, liep tot 26 mei en zijn tot 28 juli geldigquote:
You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ik kan me wel een actie bij HEMA herinneren. Dat was toch ¤ 25 per kaartje en niet twee kaarten voor ¤ 25?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:16 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ja, liep tot 26 mei en zijn tot 28 juli geldig![]()
![]()
Hmm... veel leuke meets voor de komende maanden zo te zien.
Ik wacht even af welk weekend in Augustus we gaan mtben en dan ook maar weer een leuke uitkiezen om heen te gaan![]()
![]()
Top man!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:14 schreef jdel het volgende:
Hmm... veel leuke meets voor de komende maanden zo te zien.
Ik wacht even af welk weekend in Augustus we gaan mtben en dan ook maar weer een leuke uitkiezen om heen te gaan"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Hahaha, iemand wel eens van flyboarden gehoord? Dat lijkt me extreem grappig voor een meet![]()
Edit: Laat maarIk zag de prijs..
[ Bericht 19% gewijzigd door Pinkdwarf op 26-07-2013 20:51:48 ]You can only have the sunshine after the rain..![]()
Ja dat is kiten op een oversized skateboard.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:44 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hahaha, iemand wel eens van flyboarden gehoord? Dat lijkt me extreem grappig voor een meet![]()
Edit: Laat maarIk zag de prijs..
Waarom ze dat jetpackding ook zo noemen is me een raadsel![]()
En ja die is duur![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: