abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:46:47 #276
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_129782166
Mezelf verwijderd van de 'misschien' lijst voor de picknick/spelletjesmeet, ik ga t niet redden.

Meets in de planning

SPOILER: Zaterdag 10 augustus 2013 - Picknick-/spelletjesmeet in Utrecht
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 17 Augustus 2013 - Wakeboarden in Almere
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Bowlen in Nijmegen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 24 augustus 2013 - Hotdogparty
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 31 augustus 2013 - Abseilen in Rotterdam
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 7 september 2013 - Stapmeet / kroegentocht in Noordwijk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vrijdag 13 september 2013 - Pubquiz in Groningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Zaterdag 21 September 2013 - Pixar tentoonstelling in Amsterdam EXPO
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je jezelf aanmelden *O* of afmelden -O- voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post! ^O^
Laag vliegen is ook een kunst!!!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 09:53:32 #277
401956 _Dido_
Remember me!
pi_129782334
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 01:07 schreef Stranger1234 het volgende:
:)

Maar is dat niet raar als nieuweling zomaar te komen? :@ wat word er van mij verwacht dan? word toch niet ontgroent ofzo.. :+
wat? Hoe wilde je anders ooit nieuweling-af raken? Ik kom ook voor het eerst. Desnoods mag je mijn handje wel vasthouden :+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_129782344
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 09:53 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

wat? Hoe wilde je anders ooit nieuweling-af raken? Ik kom ook voor het eerst. Desnoods mag je mijn handje wel vasthouden :+
Dit is geen dating-topic. :{w
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:08:12 #279
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_129782700
Ik wil ook wel het verslag op me nemen hoor van afgelopen zaterdag :).

@Stranger1234: ik was zaterdag ook voor het eerst op een meeting. Het was echt verschrikkelijk, de horror! Ik heb er nog nachtmerries van! Nee grapje, er gebeurt echt helemaal niks. Je wordt gewoon open en vriendelijk ontvangen, al verwachten we wel dat je jezelf voorstelt en een liedje zingt!

Gezien betaald parkeren best duur is in Utrecht, kom ik wel met de trein naar Utrecht toe. Iemand die vanaf station Arnhem naar Utrecht moet? PM me even, lijkt me leuk om dan met een groepje te gaan :).
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_129782773
Voor degenen die graag met de auto willen komen, er zijn genoeg P+R-locaties waar je spotgoedkoop kan parkeren (en kosteloos van en naar Utrecht CS kan reizen).
  woensdag 7 augustus 2013 @ 10:56:39 #281
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129784095
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:08 schreef VitDijk88 het volgende:
Ik wil ook wel het verslag op me nemen hoor van afgelopen zaterdag :).

@Stranger1234: ik was zaterdag ook voor het eerst op een meeting. Het was echt verschrikkelijk, de horror! Ik heb er nog nachtmerries van!
Lag het wandeltempo te hoog? Vond je de pratende rugzak eng? Vertel het de volgende keer, doen we een kringgesprek en wijzen we een vertrouwenspersoon aan. :P
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_129784434
Liedje zingen.. }:|

gelukkig Dido ben ik niet de enige Stranger ;)
en ik zeg het wel als k een handje nodig heb om vast te houde :Y
pi_129784481
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 10:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Lag het wandeltempo te hoog? Vond je de pratende rugzak eng? Vertel het de volgende keer, doen we een kringgesprek en wijzen we een vertrouwenspersoon aan. :P
Mag ik dan die vertrouwenspersoon zijn?!?! Ik ben dol op roddelen namelijk *O*
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  woensdag 7 augustus 2013 @ 11:14:46 #284
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129784514
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:13 schreef Wolken het volgende:

[..]

Mag ik dan die vertrouwenspersoon zijn?!?! Ik ben dol op roddelen namelijk *O*
Lijkt mij geen verkeerd idee. :Y Zulke dingen kunnen beter zo snel mogelijk door de gehele groep gaan. Anders gaan anderen gokken wat het is, dan ben je bijna altijd slechter af.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_129784666
gewoon lootjes trekken wie getrokken word is de vertrouwenspersoon wel zo eerlijk :Y ook al wil je niet je bent het toch ^O^
pi_129785836
PM verzonden, als ik iemand vergeten ben dan hoor ik het wel.
pi_129788722
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:13 schreef Wolken het volgende:

[..]

Mag ik dan die vertrouwenspersoon zijn?!?! Ik ben dol op roddelen namelijk *O*
Jij bent overal dol op :{w
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129789537
quote:
12s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 13:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jij bent overal dol op :{w
Klopt :9
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129790958
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 11:13 schreef Wolken het volgende:

[..]

Mag ik dan die vertrouwenspersoon zijn?!?! Ik ben dol op roddelen namelijk *O*
Mag ik meedoen?
pi_129791796
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:35 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mag ik meedoen?
Uiteraard. Ik moet daarna wel iemand hebben om het gesprek te kunnen evalueren.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_129796915
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 14:57 schreef Wolken het volgende:

[..]

Uiteraard. Ik moet daarna wel iemand hebben om het gesprek te kunnen evalueren.
En iemand om het gesprek te notuleren.

*perkamentrol en ganzenveer pakt*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129799865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 17:11 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

En iemand om het gesprek te notuleren.

*perkamentrol en ganzenveer pakt*
Geen inkt?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_129800098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:41 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Geen inkt?
Die heb ik altijd bij me. Wijsneus.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129800401
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 18:47 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die heb ik altijd bij me. Wijsneus.
MI lalala maar die inkt kan je alleen met je blacklight zien :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 00:23:30 #295
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129851945
Hierbij eindelijk het verslag van de meet. Geschreven door Fila (en vanuit zijn oogpunt) en een heel klein beetje aangepast door Vitdijk88 en ik. Bedankt voor het schrijven, Fila! :)

Verslag van de wandelmeeting - zaterdag 3 augustus 2013:

Kwart voor elf kwam ik aan op het Rheden centraal. Na een tijdje wachten zag ik de trein uit de richting van Zutphen komen. Gelukkig kwamen daar het vrolijke gezicht van Ieniminimuis en Mr Darcy, de trouwe viervoeter van mams. Langzamerhand kwamen de Fok'kers aangedruppeld, maar door autopech, filepech en andere omstandigheden moest er enige tijd gewacht worden. In de tussentijd werd er vrolijk gekletst, waarbij Mr. Darcy een geliefd onderwerp bleek. "Hij is gewoon goed opgevoed" merkte Ieniminimuis nog op, waarna hij toch moest bewijzen dat hij alleen gaat zitten als hij daar zelf de behoefte toe voelt. Toen uiteindelijk ook -Splash- (gehuld in sportieve Fibram FiveFingers) samen met Pinkdwarf arriveerden kon de wandeltocht beginnen.

Na een klein stukje lopen over het fietspad sloegen we af en waren we omringd door bomen en weides. Al lopend werd er veel gepraat en er was veel tijd om de wandelgenoten beter te leren kennen. Aan sportiviteit bleek geen gebrek in de groep met parasailende, modderracende, wielrennende en bootcampende mensen. Al bleken wielrenners niet heel populair die dag toen eentje bijna Mr Darcy omver reed.

Af en toe deed ieni ons even stilstaan en benutte haar kennis vanuit haar opleiding bos- en natuurbeheer om interessante weetjes over de omgeving te vertellen, wat voor ander mensen weer reden was aan te nemen dat ze hier werkte.

Na een uurtje of twee was er ruimte voor een lunchpauze. Bij een prima restaurant werd er gegeten en vooral veel gekletst. Een favoriete onderwerp bleek lease-auto's (waar blijkaar niet heel zuinig mee omgegaan wordt). Voor een efficiënte afhandeling van de rekening schoot VitDijk88 in goed vertrouwen de gehele rekening voor, waarna we weer konden vertrekken.

De tweede helft bevatte weer een mooie omgeving, een mislukt limbo-poging van -Splash-, een evenzeer gefaalde limbo-poging van Pinkdwarf (maar met een rokjeshandicap), veel gestuntel met de riem van Mr Darcy, wippen met Tijnbrein, -Splash- en Pinkdwarf en een flinke omweg waarbij wel mooi frambozen en besjes gevonden werden. Het tempo viel behoorlijk tegen (gemiddeld 4 km/h?), waardoor de meeste na zo'n 13 km toch best moe waren en we uiteindelijk aankwamen op station Dieren. In enige logistieke chaos viel de groep uiteen tot er in Rheden een groepje van 5 overbleef waarmee nog iets werd gegeten in het bruisende centrum met als thema's: games, films en series, vechttechnieken, schnitzel en pizza's, maar toch voornamelijk games.

Het was een geslaagde meet met mooi weer, gezellige mensen en een mooie omgeving.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_129853270
Zaterdag tussen 11;00 & 14:00 zou het droog moeten worden en 20 graden :D dus hopelijk veranderd dat niet. Alleen is het gras dan waarschijnlijk nog nat.. ik heb geen kleed om mee te neme, is oranje of blauwe of weet ik welke kleur ze hebben dekzeil ook goed? (Is niet zo gezellig maar je hebt wel een droge kont als je wilt zitten*) Is er voor de rest nog iets kwa eten en drinken wat ik kan proberen te regelen voor andere? heb niet echt spelletjes om mee te neme namelijk :+

(*aan deze zin kunnen geen rechten worden ontleend) ;)
pi_129854871
Ik heb nog wel 2-3 kleedjes volgens mij. :s)

Verder nog 3 simpele IKEA-klapstoelen als iemand mij met de auto kan ophalen (en weer terugbrengen). _O-
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 08:53:45 #298
408948 JamesTKirk
Beyond frontiers
pi_129855171
Is het een beetje gezellig hier?
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
pi_129855206
Leuk verslag PD, Fila en Vit! Iedere keer baal ik achteraf dat ik niet mee ben geweest als ik die verslagen lees.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 09:00:43 #300
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_129855289
Bedankt. Mensen, tot morgen allemaal. Bidden voor goed weer, voorlopig ziet het er daar ook naar uit :).
Ik neem zelf een blauw zeil mee (kunnen volgens mij maar 2 man op zitten :P) en misschien een strandlaken.
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')