Volgens mij pas maandag binnen te hengelen of niet? Wordt zondagavond in the USA uitgezonden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:38 schreef fetss het volgende:
Waar kunnen we het kijken morgen? Of gewoon zelf binnen hengelen? En hoe laat?
Er zijn wel livestreams hier en daar te vinden, maar haal hem altijd gewoon binnen via de torrentboer. ^^quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:38 schreef fetss het volgende:
Waar kunnen we het kijken morgen? Of gewoon zelf binnen hengelen? En hoe laat?
Ben ik ook gelijk gaan doen 👍quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar ik ga ze alle 8 ook maar even kijken vanavond.
Als je echt laat opblijft kan het zondagnacht nog wel.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:04 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Volgens mij pas maandag binnen te hengelen of niet? Wordt zondagavond in the USA uitgezonden.
Ik heb dat vaak genoeg nog wel 's nachts gezien dan, maar begin maandag om 9:00 met een nieuwe baan dus laten we dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef FredVleespet het volgende:
Ja dan is het hier inmiddels maandag om 5uur 's nachts ongeveer. Zodra ik wakker word download ik hem wel.
Breaking Bad uitstellen vanwege (nieuw) werk. Je hebt je prioriteiten helemaal verkeerd heiden.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak genoeg nog wel 's nachts gezien dan, maar begin maandag om 9:00 met een nieuwe baan dus laten we dat maar niet doen.![]()
Precies, gewoon werk uitstellen vanwege nieuwe Breaking Bad.quote:Op zondag 11 augustus 2013 07:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Breaking Bad uitstellen vanwege (nieuw) werk. Je hebt je prioriteiten helemaal verkeerd heiden.
Juist. Heb de wekker alvast gezet. Morgenochtend om 5 uur heb ik hem opstaan, zeker weten.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Minder zelfs. nog iets van 18 uur.
Nou dan kan je m mooi op je werk kijken toch?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak genoeg nog wel 's nachts gezien dan, maar begin maandag om 9:00 met een nieuwe baan dus laten we dat maar niet doen.![]()
Als je meerdere series regelmatig downloadt is misschien Torrent Episode Downloader een aanrader.
Als ik weet hoe ik die moet sturen wil ik dat best doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef Dandilion het volgende:
iemand zo aardig om mij de aflevering van morgen te sturen? kan ik mooi in het vliegtuig kijken.
waarom kun je niet gewoon zelf zoeken? Zo lastig is dat niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef Dandilion het volgende:
iemand zo aardig om mij de aflevering van morgen te sturen? kan ik mooi in het vliegtuig kijken.
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef TwyLight het volgende:
Hier waren we gebleven in ieder geval
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:43 schreef TwyLight het volgende:
Hier waren we gebleven in ieder geval
[ afbeelding ]
Ff sturen, hoe dan? Kun je beter zelf downloaden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef Dandilion het volgende:
Ik fax uhm wel even om 05.00.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:19 schreef Dandilion het volgende:
quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
Is er niet een special die de 1e helft van het seizoen samenvat in een half uurtje of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |