abonnement Unibet Coolblue
pi_129955753
aaronpaul_8 twitterde op zondag 11-08-2013 om 22:01:12 Who will live? Who will die? #BreakingBad reageer retweet
*O*
  † In Memoriam † zondag 11 augustus 2013 @ 22:16:57 #277
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_129956501
quote:
8s.gif Op zondag 11 augustus 2013 21:43 schreef TwyLight het volgende:

[..]
GOOGLE: BREAKING BAD THEORIES
Ik snap dat nooit zo van enorme theorieen en oneindig speculeren. Gewoon kijken, dan merk je het vanzelf wel.
Carpe Libertatem
pi_129956686
quote:
14s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik snap dat nooit zo van enorme theorieen en oneindig speculeren. Gewoon kijken, dan merk je het vanzelf wel.
Ik ook niet. Genoeg andere leuke dingen om te kijken tot er weer Breaking Bad is. :)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129957566
Best wel jammer dat jullie op 1 of andere manier niet kunnen bevatten dat speculeren en theorieen uitwisselen gewoon leuk is om te zien wie het meest dichtbij de waarheid zat. Maar het gebrek aan begripsvermogen wordt zeker gecompenseerd door een enorme fallus. Het had slechter gekund.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_129959237
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Best wel jammer dat jullie op 1 of andere manier niet kunnen bevatten dat speculeren en theorieen uitwisselen gewoon leuk is om te zien wie het meest dichtbij de waarheid zat. Maar het gebrek aan begripsvermogen wordt zeker gecompenseerd door een enorme fallus. Het had slechter gekund.
ach, de helft van deze topicreeks gaat over welke series je moet kijken als je breaking bad leuk vindt. Dat iemand doorverwezen wordt naar Google als die persoon het wel over bb wil hebben geeft voor mij wel aan dat de reeks weinig voor stelt :')
pi_129959490
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:02 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

ach, de helft van deze topicreeks gaat over welke series je moet kijken als je breaking bad leuk vindt. Dat iemand doorverwezen wordt naar Google als die persoon het wel over bb wil hebben geeft voor mij wel aan dat de reeks weinig voor stelt :')
Topic dan maar sluiten? :'(
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † zondag 11 augustus 2013 @ 23:09:19 #282
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_129959557
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 22:33 schreef Kloonhommel het volgende:
Best wel jammer dat jullie op 1 of andere manier niet kunnen bevatten dat speculeren en theorieen uitwisselen gewoon leuk is om te zien wie het meest dichtbij de waarheid zat. Maar het gebrek aan begripsvermogen wordt zeker gecompenseerd door een enorme fallus. Het had slechter gekund.
Ik snap het wel, maar vind er zelf gewoon geen zak aan. Maar bedankt voor het complimentje.
Carpe Libertatem
pi_129959787
quote:
1s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:02 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

ach, de helft van deze topicreeks gaat over welke series je moet kijken als je breaking bad leuk vindt. Dat iemand doorverwezen wordt naar Google als die persoon het wel over bb wil hebben geeft voor mij wel aan dat de reeks weinig voor stelt :')
De serie ligt dan ook al tien maanden stil, er valt weinig te bespreken dus.

Verder vraag ik me af hoe jij weet dat ik een enorme fallus heb, en waarom het jou iets kan schelen dat andere mensen iets niet leuk vinden wat jij wel leuk vindt. Je doet maar. :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129959913
Nu op Nederland 3, deze aflevering vorige week nog gezien maar toch gewoon weer kijken om alvast in de stemming te komen!
pi_129959972
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:16 schreef Gauner het volgende:
Nu op Nederland 3, deze aflevering vorige week nog gezien maar toch gewoon weer kijken om alvast in de stemming te komen! :D
Ik zit ook weer te kijken ;(
  † In Memoriam † zondag 11 augustus 2013 @ 23:20:56 #286
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_129960107
Zo. Wekker staat voor over 5 en half uur. Veel plezier allen die vannacht gaan kijken en anders veel plezier met het kijken morgen.
Carpe Libertatem
pi_129960271
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De serie ligt dan ook al tien maanden stil, er valt weinig te bespreken dus.

Verder vraag ik me af hoe jij weet dat ik een enorme fallus heb, en waarom het jou iets kan schelen dat andere mensen iets niet leuk vinden wat jij wel leuk vindt. Je doet maar. :D
Lezen is niet je beste eigenschap he? (of onthouden wie wat schrijft). Ik begin te zien waarom je je onthoud van speculaties/theorieën.

De serie staat idd 10 maanden stil, een perfect moment voor theorien en speculaties uitwisselen maar dat wilt er gewoon niet in bij je. Logisch als je zo veel series kijkt dat het je op een gegeven moment niet meer boeit wat zou kunnen gebeuren in de komende afleveringen in welke serie dan ook.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_129960320
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Lezen is niet je beste eigenschap he? (of onthouden wie wat schrijft). Ik begin te zien waarom je je onthoud van speculaties/theorieën.

De serie staat idd 10 maanden stil, een perfect moment voor theorien en speculaties uitwisselen maar dat wilt er gewoon niet in bij je. Logisch als je zo veel series kijkt dat het je op een gegeven moment niet meer boeit wat zou kunnen gebeuren in de komende afleveringen in welke serie dan ook.
Ben je ongesteld ofzo?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129960561
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:25 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ben je ongesteld ofzo?
Dan zou ik een kut moeten hebben. Best wel een matige oneliner maar ja...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † zondag 11 augustus 2013 @ 23:31:50 #290
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_129960575
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:24 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]
De serie staat idd 10 maanden stil, een perfect moment voor theorien en speculaties uitwisselen maar dat wilt er gewoon niet in bij je. Logisch als je zo veel series kijkt dat het je op een gegeven moment niet meer boeit wat zou kunnen gebeuren in de komende afleveringen in welke serie dan ook.
Speculatie verandert de uitkomst van de serie niet en draagt dus geen anus bij aan mijn kijkplezier. Ik kijk voor de ervaring, het genot van het zien hoe zorgvuldig de serie is gemaakt. Irrationeel boos worden omdat andere mensen niet willen praten over details van hoe Walt z'n whisky drinkt, dat Hank bevestigt dat hij het neat drinkt en later niet meer laat ik aan anderen over. Ik zie al die details wel, maar om daar plotspeculaties over los te laten grenst aan BNW en TRU.
Carpe Libertatem
pi_129960583
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:31 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Dan zou ik een kut moeten hebben. Best wel een matige oneliner maar ja...
Eentje met zand erin.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129960691
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Speculatie verandert de uitkomst van de serie niet en draagt dus geen anus bij aan mijn kijkplezier. Ik kijk voor de ervaring, het genot van het zien hoe zorgvuldig de serie is gemaakt. Irrationeel boos worden omdat andere mensen niet willen praten over details van hoe Walt z'n whisky drinkt, dat Hank bevestigt dat hij het neat drinkt en later niet meer laat ik aan anderen over. Ik zie al die details wel, maar om daar plotspeculaties over los te laten grenst aan BNW en TRU.
Aan dat soort theories wil ik niet eens meedoen, dacht eerder aan wie gaat er dood, hoe zal de serie starten, wat gaat bijv Hank doen en waarom denk je dat?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † zondag 11 augustus 2013 @ 23:38:47 #293
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_129960882
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:34 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aan dat soort theories wil ik niet eens meedoen, dacht eerder aan wie gaat er dood, hoe zal de serie starten, wat gaat bijv Hank doen en waarom denk je dat?
Ga je dan weer boos worden als mensen hier het daar niet over willen hebben?
Carpe Libertatem
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:39:18 #294
3185 Adelante
To let it go now
pi_129960906
Nu op Ned3, S04 finale _O_
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129960934
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:39 schreef Adelante het volgende:
Nu op Ned3, S04 finale _O_
Ik kijk ook. Fantastische finale was dat :)
pi_129961001
quote:
7s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:31 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Speculatie verandert de uitkomst van de serie niet en draagt dus geen anus bij aan mijn kijkplezier.
Terugblikken en speculeren is iets dat ik dus de komende weken juist wel ga doen met broers, vrienden etc.
Maar ben duidelijk in het verkeerde topic beland lees ik al. My bad...
pi_129961044
Deze scene _O_
  zondag 11 augustus 2013 @ 23:44:34 #298
3185 Adelante
To let it go now
pi_129961165
Salamanca eindbaas :7
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_129961225
Die schreeuw :W
pi_129961369
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2013 23:13 schreef heiden6 het volgende:

[..]

De serie ligt dan ook al tien maanden stil, er valt weinig te bespreken dus.

Verder vraag ik me af hoe jij weet dat ik een enorme fallus heb, en waarom het jou iets kan schelen dat andere mensen iets niet leuk vinden wat jij wel leuk vindt. Je doet maar. :D
ik heb niks over je fallus gezegd en het kan me ook niet schelen of die groot of klein is of wat je niet leuk vindt. Enige dat ik opmerk is dat het hier maar bar weinig over het echte onderwerp gaat. Ook in vergelijking met andere series die al maanden stil liggen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')