quote:
"Nav van de discussie in het OUD FB topic" --> ik heb de 'discussie' destijds gelezen en imo werd er wel erg snel besloten dat het lijstje weg moest. Paar man riepen heel hard dat lijstjes Niet Goed waren. Volgens mij (maar daar kan ik naast zitten) is er niet eens daadwerkelijk geteld hoeveel mensen voor/tegen waren. Is er überhaupt gestemd? Dat idee had ik namelijk ook niet.
Dus dit is besloten: ja, inderdaad. Maar ik heb altijd het idee dat het snel gedaan is omdat een paar mensen het wel erg fijn vonden zo.
"Nav van de discussie in het OUD FB topic" --> nogmaals, ik vind het de naam 'discussie' niet waardig. En voor mijn gevoel wordt er met de mening van ontzettend veel mensen geen rekening gehouden. Ik wist niet eens dat er in dat topic blijkbaar belangrijke [sub

]

[/sub] beslissingen worden gemaakt. Kom er namelijk nooit. Leek mij zelf ook logischer dat een dergelijke discussie wordt gevoerd in het topic waar het om gaat. Blijkbaar niet.
Maar goed. Het is heel duidelijk hoe een aantal mensen erover denkt. En dat het lijstje er dus blijkbaar niet komt. Want de meerderheid heeft (blijkbaar?) gesproken enzo