En er ging een groots gejoel op.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef Mangostine het volgende:
Die afspraken zijn alweer een tijd geleden gemaakt, daar hebben de huidige babymoeders niet aan bijgedragen.
Ik vind dat niet raar, die behoefte kan toch veranderen?
"Nav van de discussie in het OUD FB topic" --> ik heb de 'discussie' destijds gelezen en imo werd er wel erg snel besloten dat het lijstje weg moest. Paar man riepen heel hard dat lijstjes Niet Goed waren. Volgens mij (maar daar kan ik naast zitten) is er niet eens daadwerkelijk geteld hoeveel mensen voor/tegen waren. Is er überhaupt gestemd? Dat idee had ik namelijk ook niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En er ging een groots gejoel op.
Dit is besloten. Ik geloof niet dat wij dit terug gaan draaien.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:50 schreef Mangostine het volgende:
Pop- *wait for it...*Op dinsdag 23 juli 2013 21:52 schreef Keshet het volgende:
Corn Topic!
*boks*
Oh sorry, ik reageerde weer niet snel genoegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Nou ik lig er niet wakker van. Laten we het over huidplooitjes hebben.
En spekbeentjes en armpjesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Ik ben benieuwd waar die asterisk naar verwijstquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wil wel een overzicht maken voor iedereen die dat wil. Dan link ik 'm in mijn sig o.i.dEn update ik 'm wel met nieuwe baby'tjes totdat ik zelf uit dit topic verdwijn.
Als mensen daar behoefte aan hebben althans. Zo ja: pm me dan even de naam/namen* van je baby('s) en de geboortedatum. Kan ik morgen ofzo eens kijken hoever ik daarmee kom.
*naam kan dus ook alleen een letter o.i.d. zijn.
Ik ben nog steeds sterk voor een lijstje hoor, maar op deze manier gaat Saar al naar school voordat er een lijstje is
ja handig, in je sig. Dan heb je dat lijstje nodig en dan moet je eerst een post van jou opzoeken om op je sig te klikken?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik wil wel een overzicht maken voor iedereen die dat wil. Dan link ik 'm in mijn sig o.i.dEn update ik 'm wel met nieuwe baby'tjes totdat ik zelf uit dit topic verdwijn.
Als mensen daar behoefte aan hebben althans. Zo ja: pm me dan even de naam/namen* van je baby('s) en de geboortedatum. Kan ik morgen ofzo eens kijken hoever ik daarmee kom.
*naam kan dus ook alleen een letter o.i.d. zijn.
Ik ben nog steeds sterk voor een lijstje hoor, maar op deze manier gaat Saar al naar school voordat er een lijstje is
HA! Is it a bird? Is it a plane? No! It is mijn supersnelle edit-skillsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:02 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar die asterisk naar verwijst
Oh. Het staat er al.
Of zetten we link in de OP?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja handig, in je sig. Dan heb je dat lijstje nodig en dan moet je eerst een post van jou opzoeken om op je sig te klikken?![]()
Op zich werkt het wel, als jij vanaf nu standaard de TS bent?
zou dat mogen, denk je?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Of zetten we link in de OP?
Dat hoeft maar 1x dan in principe.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef Shandaly het volgende:
En dat is dan dus het idee van een extra wiki... kan iedereen dan zelfs aanpassen
En als je mobiel zit moet je nog drie keer klikken naar je profiel voor je een sig met link tegenkomtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja handig, in je sig. Dan heb je dat lijstje nodig en dan moet je eerst een post van jou opzoeken om op je sig te klikken?![]()
Op zich werkt het wel, als jij vanaf nu standaard de TS bent?
Yup, die opperde ik zondag ook al!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:05 schreef Shandaly het volgende:
En dat is dan dus het idee van een extra wiki... kan iedereen dan zelfs aanpassen
Dan moet je maar niet mobiel internetten. Daar zijn telefoons niet voorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Sig's zijn mobiel niet zichtbaar... en dan moet je zelf gaan rekenen...
Omdat de mobiele users die niet zien dus. Oké dat zeiden al tien anderenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef PureEvil het volgende:
Als iedereen nou gewoon de geboortedatum van zn kind in zn sig zet? Zoals ik. Lekker makkelijk.
Natuurlijk niet. Je neemt toch zeker de naam van de bijbehorende user ook op?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Maar steeds meer noemen geen naam meer. Dus krijgen we een lijstje met letters en data? En moet je nog zoeken welke voorletter nu van wie is?
Je gaat toch na een jaar naar de dreumesen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Omdat de mobiele users die niet zien dus.
Maar als de lijst weer zo lang wordt als de wiki vind ik het toch niet handig. Dus misschien moet ik maar langzaam een privé lijstje aanleggen.
Riley heeft dat bij mijn zus gedaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:16 schreef LadyBlack het volgende:
Stelletje miepen
And now for something completely different, een geheel nieuwe ervaring: door je kind in je mond gespuugd worden!
Niet eensquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:16 schreef Shandaly het volgende:
lol LB.. vliegtuigje aan het spelen na een voeding?
Als ik zijn nagels schoonmaak ruikt het naar stinksokken. Ieuw!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:17 schreef SupremeEvil het volgende:
Ach, van je eigen kind is niks vies toch?
(ieuw!)
Vraag dat ook even aan mijn vriend. De oudste kotste in zijn oor na het eten van erwtensoep. Stukjes rookworst in z'n haar en alles.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:17 schreef SupremeEvil het volgende:
Ach, van je eigen kind is niks vies toch?
(ieuw!)
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef Keshet het volgende:
[..]
Vraag dat ook even aan mijn vriend. De oudste kotste in zijn oor na het eten van erwtensoep. Stukjes rookworst in z'n haar en alles.
En ik kreeg de slappe lach.
Jawel hoor, je moet iets meer moeite doen, maar het kan wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:08 schreef SupremeEvil het volgende:
Sig's zijn mobiel niet zichtbaar... en dan moet je zelf gaan rekenen...
Niet eens? Ik vind het wel schattig een huisdiertje voor Owquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:23 schreef Mangostine het volgende:
Bah, ik moet geen beestjes op mijn kind!
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je moet iets meer moeite doen, maar het kan wel.
Althans ik moet naast de quoteknop drukken en dan krijg je het profiel, waar de sig is.
Tip van de dagquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:26 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Jawel hoor, je moet iets meer moeite doen, maar het kan wel.
Althans ik moet naast de quoteknop drukken en dan krijg je het profiel, waar de sig is.
Ik sta buiten en tis lekker. Even afkoelen /offtopic
+1quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Da's dan weer een voordeel van een krielkipje; weinig plooitjes waar je troep uit kan vissen![]()
Wel eeuwig stofjes (en mama's lange haren) tussen dr vingertjes!
Ik vond gisteren die achter haar oorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:55 schreef Suikertante het volgende:
![]()
Heb ik ook al geroepen, maar blijkbaar maakt het niet uit wat wij willen. Een groepje mensen dat een keer iets roept is bindend....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:59 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een gezeik steeds. Waarom zou het hier ineens niet meer werken omdat "de oude garde" 100 jaar geleden besloten heeft dat het zo moet? Bij Z&G gaat het ook prima. Mensen wordt gevraagd of ze erin willen of vragen het zelf en de TS werkt de lijst bij.
Wat een gedoe en wat een zinloos gebemoei van de mods. Met alle respect hoor, maar wat kan het jullie schelen of hier een lijst staat of niet? Ja ok, zo lang jullie die dus niet hoeven te updaten, dat zou een voorwaarde kunnen zijn, maar hoe oud (hihi, oud) zijn we nou helemaal?
Lief dat je ernaar vraagtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:17 schreef Loj het volgende:
En ja ik ben er echt trots op dat m'n ventje "gemiddeld" wordt, al voelt het idd soms nog wel stom dat het hem hier wel lukte maar in m'n buik niet. Zoals jij, LE, ook al zei. En zoals een wijze verpleegkundige toen tegen me zei: voel je nooit schuldig, want je kan er echt helemaal niets aan doen. Je kan het niet voorkomen. Onthoud dat LE, hoe gaat het trouwens met jou? Nog last van hellp/pre eclampsie? (Sorry, weet niet meer precies wat je had).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef kaatjejannie het volgende:
Of dat je een rijstwafel stuk vind in een rol/plooi, en je kind die dag geen rijstwafel gehad heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |