XCACHET4MODquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
En last but nog least, lief zijn tegen xcachet
Ga je nog antwoord geven dan!?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
MAUS
Ik vroeg het mij nooit af, maar het is idd behoorlijk dom haha.
[..]
Hij vroeg zich dat ook af
Misschien doet iemand wel het licht aan en dan zijn ze exposed.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ken dat niet, maar ik vraag me ook wel af, als je in het donker ben, waarom zou je dan make up dragen?!
Hai.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
MAUS
Ik vroeg het mij nooit af, maar het is idd behoorlijk dom haha.
[..]
Hij vroeg zich dat ook af
Ik zei dat ik het ook best dom vond ja haha.quote:
How is your puppy doing?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Misschien doet iemand wel het licht aan en dan zijn ze exposed.
[..]
Hai.
Dus jij weet het ook niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het ook best dom vond ja haha.
[..]
How is your puppy doing?
Goed, ondeugende rat is het haha.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zei dat ik het ook best dom vond ja haha.
[..]
How is your puppy doing?
* xcachet Smelt wegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:06 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Goed, ondeugende rat is het haha.
[ afbeelding ]
* xcachet is niet de enige die smelt met dit weerquote:
awwwwww, ik ben jaloersquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
* xcachet is niet de enige die smelt met dit weer
[ afbeelding ]
Ja? Wil je hem een dagje lenen? Denk dat je hem na een halve dag al wel zat bent.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
awwwwww, ik ben jaloers
Hij is zoooo leuk!
Sla hem of haar in elkaar dan, zo van pats boem weejwa.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:11 schreef Dearest het volgende:
een nader te noemen iemand loopt me te bellen op werk telefoon
weejwaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:12 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sla hem of haar in elkaar dan, zo van pats boem weejwa.
Die hond kan onmogelijk drukker dan ik zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:10 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja? Wil je hem een dagje lenen? Denk dat je hem na een halve dag al wel zat bent.
DrNick?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:11 schreef Dearest het volgende:
een nader te noemen iemand loopt me te bellen op werk telefoon
We komen uit het oosten, hier mag dat. Ik ben de enige thuis die beschaafd praat dus laat me hier ff me ding doen weejwa.quote:
Hah, dat denk jij. Zelfs met dit weer is die niet te stoppen. Dan racet die weer naar zijn zwembadje, dan kletsnat in de woonkamer rollen en trekt weer zijn kleed uit de bench.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die hond kan onmogelijk drukker dan ik zijn
Ik race ook naar mijn zwembadje om vervolgens binnen te rollenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hah, dat denk jij. Zelfs met dit weer is die niet te stoppen. Dan racet die weer naar zijn zwembadje, dan kletsnat in de woonkamer rollen en trekt weer zijn kleed uit de bench.
ik praat thuis wel plat maar 'buiten' nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
We komen uit het oosten, hier mag dat. Ik ben de enige thuis die beschaafd praat dus laat me hier ff me ding doen weejwa.
Spannend hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik race ook naar mijn zwembadje om vervolgens binnen te rollen
Ik praat eigenlijk nooit plat, maar in een opwelling soms wel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik praat thuis wel plat maar 'buiten' niet
Het is W8 heaquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je pc moet ook wel aan staan natuurlijk
''Waarom drukte je weg?''quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef Dearest het volgende:
Ik wil een keer meedoen aan Take Me Out2e Britt worden ofzo
Ben jij er ook om 11 uur?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef Dearest het volgende:
Ik wil een keer meedoen aan Take Me Out2e Britt worden ofzo
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dan ga ik naar W8 start maar daar schiet ik niks mee op
Hier kan je ze evt teruglezenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:02 schreef xcachet het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen. Waz deze?
aha oki!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:03 schreef nodig het volgende:
[..]
Hier kan je ze evt teruglezen
http://dm.fok.nl/
Hoeft niks te betekenen.
Hebben mensen daar echt een ban voor?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Dearest het volgende:
chat die niet mag worden besproken banzielig
loop je weer te stalken ventjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:57 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie heeft er een ban voor?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:34 schreef Dearest het volgende:
chat die niet mag worden besproken banzielig
3x editquote:
gezien jaquote:
De enige die in trouble kan komen met dit gedrag ben jij dus ehhquote:
twink troublesquote:
Is goed g, ik djoek jouquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
De enige die in trouble kan komen met dit gedrag ben jij dus ehh
Raepquote:
quote:
Lijkt me grappig om te zien, jij die Hamer probeert te slaanquote:
Ik neem pipa mee.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:16 schreef Dearest het volgende:
[..]
Lijkt me grappig om te zien, jij die Hamer probeert te slaan
Ik voel me zowel digitaal als fysiek niet geïntimideerd door jouquote:
Wollag g wat denk jij stoer te doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik voel me zowel digitaal als fysiek niet geïntimideerd door jou
en dat weet je waarschijnlijk wel. dus weet niet wat je nu oppeens biggie gaat doen? wie probeer je te bewijzen?
Zal ie nodig hebben jaquote:
Nee g ak allesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Leuk neem magnum die heb ik nog niet
Past maar op hhquote:Juh pipa's worden gedropt bij een G in jouw hood. Wy nemen contact op met jou. Jy niet met ons. En bedankt voor de doekoe
Ik zet de traumaheli wel klaar voor jequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
neem medisch team mee. zul je nodig hebben
de ware negert in hh komt naar bovenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
nick doe nou niet biggie op fok
je weet dat ik je breek met 1 hand kill
Sowieso niet g ik djoek jou voor je het weet gquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
Hh is één tough guy jwz.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De weledelgestelde doctorandus Nick is één tough guy jwz.
jij wel ja, slechte mod ;s;s;s;s;squote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jwz, oneluv enzo, hoewel ik het gewoon had laten staan.
[..]
Tuuk wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jwz, oneluv enzo, hoewel ik het gewoon had laten staan.
[..]
Tuuk wel
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jij wel ja, slechte mod ;s;s;s;s;sJa klopt, ik kan er niets vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boh, goed bezig, z'n oudere films (nouja, oud) zijn ook erg de moeitequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nothin much
ben eigenlijk een beetje door jou laatste tijd jason statham aan het kijken
Hey daar heb ik ook 3 films van gezien pas, The Transporter trilogy!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nothin much
ben eigenlijk een beetje door jou laatste tijd jason statham aan het kijken
heb eerst parker gekeken. wil binnenkort (lees morgen bij gebrek aan tijdsbesteding) the transporter kijken en death race was ook tof en war en the bank jobquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, goed bezig, z'n oudere films (nouja, oud) zijn ook erg de moeite
The mechanicquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
heb eerst parker gekeken. wil binnenkort (lees morgen bij gebrek aan tijdsbesteding) the transporter kijken en death race was ook tof en war en the bank job
Transporterquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
heb eerst parker gekeken. wil binnenkort (lees morgen bij gebrek aan tijdsbesteding) the transporter kijken en death race was ook tof en war en the bank job
blitz heb ik ook gezien herinner ik me.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh en blitz en safe
vooral blitz vond ik wel tof
copkillerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:40 schreef nodig het volgende:
[..]
blitz heb ik ook gezien herinner ik me.
bedreig hem met een visstickquote:
Ik had hem al gezien, mooi dingetjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
of ik rij hem over met mijn motor
check whatsapp voor pic van mijn motor
is van mijn vader eigenlijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien, mooi dingetje![]()
Hoe kom jij nu al aan je eigen motor?
En jij mag er over paar jaar op?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is van mijn vader eigenlijk.
wou hem alleen aan pasta laten zien
too bad. die krengen zijn stervensduurquote:
das wel zo. maarja heb ook mijn rijbewijs nog niet dusquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
too bad. die krengen zijn stervensduur
Rokenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
achja hij gaf me iig shag toen ik daarom vroeg
was de mijne vergeten
Ga je gelijk voor je motorrijbewijs of eerst auto?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
das wel zo. maarja heb ook mijn rijbewijs nog niet dus
Stalkenquote:
Ik zie niet waarom ik mijn moeder zou moeten pesten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dit
en nick ga nou maar je moeder pesten ofzo
je bent bloedirritant
Kom vechten dan, ik ken wel paar mannetjes die zo je bril kapot slaan!! (als je die op hebt dan)quote:
idkquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je gelijk voor je motorrijbewijs of eerst auto?
Is wel zonde als je toch al weet dat je motor gaat rijden toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
idk
misschien meteen motor maar kan ook dat auto voorrang krijgt
ja maar ligt ook aan financiele situatie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is wel zonde als je toch al weet dat je motor gaat rijden toch?
Zijn motorrijlessen zelf ook duurder dan autorijlessen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja maar ligt ook aan financiele situatie.
weet ik niet. maar soms wordt je sneller aangenomen als je een autorijbewijs hebtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn motorrijlessen zelf ook duurder dan autorijlessen?
Hm, naja. Je kan ook op latere leeftijd nog motorrijdenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weet ik niet. maar soms wordt je sneller aangenomen als je een autorijbewijs hebt
daarom. en wie weet wat de toekomst brengtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, naja. Je kan ook op latere leeftijd nog motorrijdenVolgens mij zijn de meeste die dat doen ook niet echt 18
jouw UIquote:
Holaquote:
niet spotten met ziektes svpquote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg dat woord nooit meer, daar zijn (veel) mensen aan overleden!!
Huh? Hoezo?quote:
Nee serieus..quote:
jaquote:
Ik kreeg al bijna medelijden met je..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb die film gezien! Ik heb geen geheugen dus!!
quote:
is precies wat ik gister/eergisteren zeiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeg dat woord nooit meer, daar zijn (veel) mensen aan overleden!!
Alsof ik alles lees hierquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
is precies wat ik gister/eergisteren zei
Ja, het is een parodietje, is grappig bedoeld, is niet sneu! LACH GEWOON GODVERDOMME!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
is precies wat ik gister/eergisteren zei
Grappen boiiquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, het is een parodietje, is grappig bedoeld, is niet sneu! LACH GEWOON GODVERDOMME!
je zal maar wat missenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
niet?
ik lees elke post terug die ik gemist heb
neequote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:46 schreef Spatieloos het volgende:
Nog 14 minuten op mijn postcount op te krikken!
Lekker tochquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ne-in-Moldavie.dhtml
Ja man, straks ook bij hersenoperatie boormachine gebruikenquote:
Met zo'n grote boor zie je tenminste wat je doetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja man, straks ook bij hersenoperatie boormachine gebruiken
Bij sommige mensen zit dat er al zonder operatie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Met zo'n grote boor zie je tenminste wat je doetMet een klein dingetje is de kans groter dat je niet ziet wat je aanraakt.. Straks zit er een gat in je hersenen.. Wil je niet hebben toch?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij sommige mensen zit dat er al zonder operatie.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Niemand reageert op de posts van DrNick he
coñoquote:
YOquote:
lolquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens de dagcijfers bekijken, als ik niet nummer 1 ben ga ik huilen.
afgevinkt hoorquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:07 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga maar eens de dagcijfers bekijken, als ik niet nummer 1 ben ga ik huilen.
auti`squote:Op woensdag 24 juli 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
Ik moet boven spatie staan in de dagcijfers van vandaag
Waarom sta ik niet in je sig en die saaie mensen welquote:
halfquote:
ja hoorquote:
zoiets jaquote:
Bruutquote:
Je hebt nog nooit wat sig waardigs gezegd tegen mequote:Op woensdag 24 juli 2013 00:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in je sig en die saaie mensen wel
Je quote net iets sigwaardigsquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit wat sig waardigs gezegd tegen me
Volgens mij is dat PRECIES de helftquote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:20 schreef nodig het volgende:
Ik voel me verslagen
Ik kreeg hoofdpijn van het vele fokken en dan een 4e plek![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom sta ik niet in je sig en die saaie mensen wel
lekker voor jequote:Op woensdag 24 juli 2013 00:23 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn twitteraccount was ontdekt door een FOK!ker.
Jij gaat klappen krijgen in je dorp deze zomer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetjequote:Op woensdag 24 juli 2013 00:23 schreef Ro-ald het volgende:
Mijn twitteraccount was ontdekt door een FOK!ker.
Oke dan weet ik niksquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want dat is m'n laatste regel in m'n sig nu ook
quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij gaat klappen krijgen in je dorp deze zomer.stuur tyson op je af vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als hij weer beter is
Badr Hari G.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stuur tyson op je af vriend
als hij weer beter is
Wat een spanning en sensatie in FOK!-landquote:
Daaaaromquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een spanning en sensatie in FOK!-land
Het leven is wel heel serieus bij jou.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een spanning en sensatie in FOK!-land
Sterker nog, ik heb nog nooit gelachen in mijn levenquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Het leven is wel heel serieus bij jou.
Ik ben een OG G.quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
laat nina in je keuken poepen g
Sowieso chill op een balkon nuquote:Op woensdag 24 juli 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
Best chill dat ik op mijn balkon ook internet heb. #sensatie
Nog steeds elke dag op FOK!?quote:Op woensdag 24 juli 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb nog nooit gelachen in mijn leven
quote:
;squote:
Let the motherfucker burnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |