Laat hem nog harder huilen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:49 schreef Rodawa het volgende:
Laten die jongen toch lekker even uithuilen joh.
JNG is een deur verder; optyfenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
R&P is voor labiele bijstandsgerechtigen en sociaal incapabele nerds! Dit is gewoon oprecht grotemensenverdriet ja!
En jij bent nog steeds zo'n naïve lamlul dat je daar na jaren nog steeds in gelooftquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dr staan wel andere fotos van je online.
Moet jij nodig zeggen met je achterlijke nachtbagger altijd, zeeuwse hoer Paul!quote:
Dan doe je maar alsof, ik vind het echt enorm asociaal en bruut dat je je om zoiets fundamenteels niet kan bekomeren! Gevoelloos, harteloos ding!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay. Maar waarom vertel je dat aan mij? I couldn't care less mate
naakt picsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dr staan wel andere fotos van je online.
Mij nachttopics lopen anders als een trein. En hoezo moet ik dat dan nodig zeggen ik heb niks in JNG te zoeken ik ben > volwassenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je achterlijke nachtbagger altijd, zeeuwse hoer Paul!
[..]
Dan doe je maar alsof, ik vind het echt enorm asociaal en bruut dat je je om zoiets fundamenteels niet kan bekomeren! Gevoelloos, harteloos ding!
Wat snap jij niet aan grotemensenverdriet? Iedereen die een nachttopic aanmaakt en er regelmatige post kan 13 pagina's aan slowchat vullen. Vooral als ze een kut hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:55 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mij nachttopics lopen anders als een trein. En hoezo moet ik dat dan nodig zeggen ik heb niks in JNG te zoeken ik ben > volwassen
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan grotemensenverdriet? Iedereen die een nachttopic aanmaakt en er regelmatige post kan 13 pagina's aan slowchat vullen. Vooral als ze een kut hebben.
Wie is smack10 nou weerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
SMACK10 HAD GELIJK, IK WIST HET, IK WIST HET!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |