Die vraag hahahaha.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Rodawa het volgende:
BNW / Zou de baby van William en Kate de langverwachte anti-christ zijn?
Deze mag er ook tijd.
Wat kunnen we buiten doen dan? En we wonen best ver van elkaar, en dat is lastig!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Pharkus het volgende:
braaf hier spelen, en niet in OUD, of nog beter, buiten
Wat is buiten?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Pharkus het volgende:
tijd?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Rodawa het volgende:
BNW / Zou de baby van William en Kate de langverwachte anti-christ zijn?
Deze mag er ook tijd.
gewoon je buren trollen met een dode mus, verzin wat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat kunnen we buiten doen dan? En we wonen best ver van elkaar, en dat is lastig!
Hey, jij hierquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:11 schreef Pharkus het volgende:
Was, de mensen van het zwangerschapstopic hebben nu abortus gepleegd. En dat op de plek waar je het het minst verwacht.quote:
Hey....quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
Spatie ga dan elk topic af en post er 'ok' in
Spatie? Jij hebt wat uit te leggen volgens mijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:13 schreef LETMEIN het volgende:
Dus het is toch wat geworden tussen spatie en dearest? Zo, dat ging sneller dan ik had verwacht zeg!
Dat kan wel in Onz en KLB, maar wil geen andere topics verstorenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:13 schreef xcachet het volgende:
Spatie ga dan elk topic af en post er 'ok' in
Dit dat en alles.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
En geloof jij nou echt het merendeel van die BNW topics ?
Ga je maar bezighouden met dearestquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat kan wel in Onz en KLB, maar wil geen andere topics verstoren
Waarom zou ik een note krijgen? Ik gedraag me voorbeeldigquote:
Ik gok dat jij al meer dan 2 notes hebt hoor!!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou ik een note krijgen? Ik gedraag voor voorbeeldig
Klopt, ik heb er 26 maar ik zit al meer dan 9 jaar op het forumquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik gok dat jij al meer dan 2 notes hebt hoor!!!
Ik heb er 2, zit al 2 jaar op het forum dus statistisch gezien gedraag ik mij véél beter dan jijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er 26 maar ik zit al meer dan 9 jaar op het forum
Ja, maar over 4 jaar ben ik ook net zo voorbeeldig als jij en heb ik ongeveer 17 notes!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, ik heb er 26 maar ik zit al meer dan 9 jaar op het forum
Ja, misschien welquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb er 2, zit al 2 jaar op het forum dus statistisch gezien gedraag ik mij véél beter dan jij
En 1 note is dankzij dearest.
Okayquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar over 4 jaar ben ik ook net zo voorbeeldig als jij en heb ik ongeveer 17 notes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |