quote:
jankerdsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nu krijg jij straks ook een ban!!!!11!! omg.
Ja wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:15 schreef d4v1d het volgende:
Spatie, zorg wel voor een goede lamp dit keerNiet het licht van je beeldscherm..
Dat snap ik. Dat wilt niemand.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
We willen je niet kwijt hoorIk was bezorgd :s :s
Was ik ook van plan ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:16 schreef nodig het volgende:
Spatie we willen wel before en after pics hé
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:15 schreef badschaap het volgende:
Ben vanochtendd naar die nasa tentoonstwlling in jaarbeurs geweest. Die audiotour sta op een ipod dus binnen 5 min Zat ik er spelletjes op te spelen xd
We riepen hier toch ook eerst gewoon de tc rond?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neeeee, de hele wereld hoeft me niet te zien
Het is maar internetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neeeee, de hele wereld hoeft me niet te zien
En rare mensen :squote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:24 schreef Rodawa het volgende:
Er bestaan geen rare vragen zwerty... en geen domme. Alleen rare antwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:26 schreef xcachet het volgende:
huilenwtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huilenTiet geamputeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
huilenHet ziet er nog erger dan straks uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtfquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
hahaha, nee is de zijkant van m'n rug. Viel flauw toen ik te snel opstond uit bed
Ah, klote. Kreeg je zo'n zwarte waas voor je ogen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
hahaha, nee is de zijkant van m'n rug. Viel flauw toen ik te snel opstond uit bed
Alsof ze net voor het flauwvallen en gelijk na het bijkomen op de klok heeft gekeken.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef nodig het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
hoelang ben je buiten bewustzijn geweest?
Eventjes maar, viel zo hard dat je meteen weer bij bewust zijn bentquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef nodig het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
hoelang ben je buiten bewustzijn geweest?
Ja te lage bloeddruk dit datquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, klote. Kreeg je zo'n zwarte waas voor je ogen?
En te warm enzquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eventjes maar, viel zo hard dat je meteen weer bij bewust zijn bent
[..]
Ja te lage bloeddruk dit dat
Ik heb geen flauw idee hoe dat gaatquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof ze net voor het flauwvallen en gelijk na het bijkomen op de klok heeft gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |