Wat post jij hierquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde is veel hoger dit jaar. Ik heb er 67400 sinds begin dit jaar.
Dus 67400 / 204 (dagen) is 330 ongeveer per dag
 jij bent niet jong
 jij bent niet jong  

Ik ben een aandachtshoerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij nogal graag in de spotlights staat. En nee, dat is niet positief.

10 November, een zondagavond. Concert van Foals.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
leuk man. ik loop dan gewoon stage en ga naar school

OMG ik ben pas 16quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wat post jij hierjij bent niet jong

quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]

Een beetje treurig, nietwaar?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik ben een aandachtshoer
Klopt, good boy, en nu?

In je vorige leven zekerquote:

quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hier zeg je misschien sneller iets dan irl maar alsnog flap ik er irl vanalles uit waar anderen soms wel raar van opkijken hoor dus ehJawel.

ait. laat me tegen die tijd nog maar even weten. kunnen we chillen ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
10 November, een zondagavond. Concert van Foals.

Is treuriger om op iemand te gaan haten om diegene d'r karakter. Negeer me dan gewoon.quote:

Ik kom hier al heel lang manquote:

Kijk, hier kan ik wat mee. Bedankt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/

Nee man, dat doen we eerder. Ik heb toch OV in het weekend, dus dan tik ik 'm het hele land door.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ait. laat me tegen die tijd nog maar even weten. kunnen we chillen ofzo

Ah ach zoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom hier al heel lang man
En iedereen weet dat ik een oude gek van 26 ben

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!

ait. anders whap een datum dan kijken we wel evenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man, dat doen we eerder. Ik heb toch OV in het weekend, dus dan tik ik 'm het hele land door.

quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:58 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Ah ach zo Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thank youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jij mag hier ook gewoon posten hoor, als je dat leuk vind "If you see someone without a smile, give them one of yours.”
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”

Doe gewoon normaal. Of anders, als dat meer bij jou past.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Is treuriger om op iemand te gaan haten om diegene d'r karakter. Negeer me dan gewoon.

Nog een Sc er bijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thank you
En jij mag hier ook gewoon posten hoor, als je dat leuk vind

Ik laat me niet door een of ander figuur die ik verder niet ken belemmeren in mijn gedrag, dank u vriendelijk.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal. Of anders, als dat meer bij jou past.

Hoeveel sta ik?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
De top 3 van vandaag tot nu toe!!
Ik moest meer posten!!!

Zonde.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:00 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ik laat me niet door een of ander figuur die ik verder niet ken belemmeren in mijn gedrag, dank u vriendelijk.

quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef Dearest het volgende:
Ik ga eventjes naar buiten
Dan weten jullie wat er aan de hand is als ik het niet overleef

wijnigquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
Dit wordt wijnig TC, ik moet mijn postcount verbeteren! Stu, ga naar bed!!

quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
Dit wordt wijnig TC, ik moet mijn postcount verbeteren! Stu, ga naar bed!!

quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:00 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
De top 3 van vandaag tot nu toe!!
Ik moest meer posten!!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |