BROEK UIT BROEK UIT!!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:06 schreef CherryLips het volgende:
O, ik had net weer m'n broek aangetrokken.
En stuur me dan de foto die je maakt van je blote kontquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:09 schreef Barbusse het volgende:
Het is wel het weer voor broek uit natuurlijk.
Zó warm is het nou ook weer niet hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:10 schreef Tally het volgende:
[..]
En stuur me dan de foto die je maakt van je blote kont
Ik lig lang uit in het zwembad in de tuin.quote:
Hier wel!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zó warm is het nou ook weer niet hoor
Het is daar op z'n hoogst net zo warm als hierquote:
Dan kan je makkelijk in je blote kont lopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is daar op z'n hoogst net zo warm als hier
Dat klopt.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kan je makkelijk in je blote kont lopen.
Daarom ben ik zo'n fan van de trein met dit weerquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
Het valt wel op dat hotpants mode zijn onder de dames.Levensgevaarlijk in de auto.
En dan 'per ongeluk' de airco slopen en hopen dat ze een bikini eronder dragen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo'n fan van de trein met dit weerKomen ze nog naast/tegenover je zitten ook.
Om het zaad uit de ballen van hitsige mannen te schudden ja!quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Om het zaad uit de ballen van hitsige mannen te schudden ja!
Shake it like a polaroid picture!quote:
Outkastquote:
Van die spijkerbroekjes wara de broekzakken onderuit komen, da's nu ineens hip.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:23 schreef Seikcid het volgende:
Het valt wel op dat hotpants mode zijn onder de dames.Levensgevaarlijk in de auto.
Bubblebutt, bubble bubble bubblebuttttt!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:44 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Om het zaad uit de ballen van hitsige mannen te schudden ja!
Niks mis mee, mits juiste billen en benenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die spijkerbroekjes wara de broekzakken onderuit komen, da's nu ineens hip.
Ligt aan de kont maar is meestal erg smakelijk ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bubblebutt, bubble bubble bubblebuttttt!
Helaas houdt niet elke vrouw er rekening mee of ze zo'n broekje wel kan hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ligt aan de kont maar is meestal erg smakelijk ja.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helaas houdt niet elke vrouw er rekening mee of ze zo'n broekje wel kan hebben
Pot was hot!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Die lesbienne kon het prima hebben..
Schandalig!quote:
Ja ze kunnen leuk zijn hequote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Pot was hot!
Sorry. De warmte stijgt weer naar m'n hoofd.
Dat dacht ik ja!quote:
Je probeert gewoon mijn jeans short waar de zakken onder uit steken in te komenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je probeert gewoon mijn jeans short waar de zakken onder uit steken in te komen
Don't mind if I doquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je probeert gewoon mijn jeans short waar de zakken onder uit steken in te komen
quote:
Zie Major Lazer clipquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ligt aan de kont maar is meestal erg smakelijk ja.
Echt? *fronst wenkbrauw* *haalt neusje op*quote:
Ik ken een hele leuke hoor. Maar die was eerst hetero, ms is dat hetquote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt? *fronst wenkbrauw* *haalt neusje op*
Het is je vergeven schat. Zeker ook zo'n zin in plakseks?quote:
The stickier, the better!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is je vergeven schat. Zeker ook zo'n zin in plakseks?
quote:
Ik las plasseks.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks!quote:
Niet eens de voorwaarde dat je mee mag doen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:51 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin valt ook op vrouwen en heeft toestemming om te rommelen mocht de kans zich voordoen. Enige voorwaarde is dat ik de juicy details te horen krijg.
Jammer genoeg komt het zelden voor.
Met dit weer is het bijna aantrekklijkquote:
Gedeeltelijk. Ze wilt het niet met iemand die ze kent maar ook niet met een volslagen vreemde.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet eens de voorwaarde dat je mee mag doen?
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:
Hoezoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Ze wilt het niet met iemand die ze kent maar ook niet met een volslagen vreemde.
Ze is dus zo iemand die weet dat mannen erop geilen maar het zelf eigenlijk helemaal niet wil en allemaal eisen opwerpt zodat ze helaashelaas nooit zo iemand zal vinden. Vrouwenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. Ze wilt het niet met iemand die ze kent maar ook niet met een volslagen vreemde.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is dus zo iemand die weet dat mannen erop geilen maar het zelf eigenlijk helemaal niet wil en allemaal eisen opwerpt zodat ze helaashelaas nooit zo iemand zal vinden. Vrouwen
Een Lesnoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze is dus zo iemand die weet dat mannen erop geilen maar het zelf eigenlijk helemaal niet wil en allemaal eisen opwerpt zodat ze helaashelaas nooit zo iemand zal vinden. Vrouwen
"Zeg, leuk je te ontmoeten hoor, maar heb jij zin in een geile trio met ons? Hoezo niet, WE ZIJN TOCH VRIENDEN!?!?!"quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Seikcid het volgende:
Ik bekijk nu ook iedere (nieuwe) vriendin als potentiële kandidaat, tot grote ergernis van vriendin.
Als zij het echt zou willen, zou zij toch degene zijn die dat doet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:17 schreef Seikcid het volgende:
Ik bekijk nu ook iedere (nieuwe) vriendin als potentiële kandidaat, tot grote ergernis van vriendin.
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Zeg, leuk je te ontmoeten hoor, maar heb jij zin in een geile trio met ons? Hoezo niet, WE ZIJN TOCH VRIENDEN!?!?!"
Ik hoop het wel. Maar zodra het 'een vriendin' is valt ze al af ofzo. Vrouwen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als zij het echt zou willen, zou zij toch degene zijn die dat doet?
Stel het wel uit tot na de hittegolf.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:25 schreef KomtTijd... het volgende:
Ga een keer samen de kroeg in om iemand te scoren.
Zie je wel, L-E had gelijk!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar zodra het 'een vriendin' is valt ze al af ofzo. Vrouwen.
quote:
Zojuist op de radio:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Stel het wel uit tot na de hittegolf.
Dat vrouwen vreemd zijn. Yup.quote:
En die hittegolf is juist gunstig, kun je het vlees alvast een beetje keuren met al die hotpants.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Stel het wel uit tot na de hittegolf.
Misschien moet ze het PUA-topic maar eens gaan lezen dan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Maar zodra het 'een vriendin' is valt ze al af ofzo. Vrouwen.
Waar ga jij het vlees voor keuren? Keur je al het vlees waar je niet aan mag komen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En die hittegolf is juist gunstig, kun je het vlees alvast een beetje keuren met al die hotpants.
Wel volgens mijn definitie van een hittegolf.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zojuist op de radio:
"We gaan de hittegolf waarschijnlijk niet halen"
quote:
Das waar. En zo'n zweetkut glijdt ook best lekker. Smaakt alleen wat zout.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En die hittegolf is juist gunstig, kun je het vlees alvast een beetje keuren met al die hotpants.
Ja? Met dat doel?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Daar hebben ze douches voor uitgevonden.
PoesUitzoekAfspraak?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien moet ze het PUA-topic maar eens gaan lezen dan.
Opraapartiest. Klinkt als een heftruckchauffeur met sterallures.quote:
Oooehhh, van die mensne die alle avocado's fijnknijpen en er dan geen kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waar ga jij het vlees voor keuren? Keur je al het vlees waar je niet aan mag komen?![]()
Knijp je ook in alle mandarijnen die je niet koopt?
Knijpen is kopenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oooehhh, van die mensne die alle avocado's fijnknijpen en er dan geen kopen
Oke, zojuist kwam door door mij verorberde boterham met avocado, peper en citroenmayonaise lichtelijk omhoogquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:37 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Das waar. En zo'n zweetkut glijdt ook best lekker. Smaakt alleen wat zout.
Dat zeg ik ook altijd in de kroegquote:
En nog moet je werken voor je geldquote:
Dat dekt de lading wel zo ongeveer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Opraapartiest. Klinkt als een heftruckchauffeur met sterallures.
Naarmate ik mijn pensioen nader juist steeds meerquote:
Oude avocado's?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naarmate ik mijn pensioen nader juist steeds meer
Hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!quote:
De (hele) oude garde is ook weer aanwezig.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Opraapartiest. Klinkt als een heftruckchauffeur met sterallures.
Krijg je met zo'n TT.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De (hele) oude garde is ook weer aanwezig.
Leave it to me to lure straight menquote:
Het was meer een schreeuw.quote:
Nou waar zou die nou zijn? Wat denk je nou zelf?quote:
Hier!quote:
Op vakantie naar een ander zonnestelselquote:Op woensdag 24 juli 2013 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou waar zou die nou zijn? Wat denk je nou zelf?.
Morgan Freeman zou zich omdraaien in zijn graf als hij al dood wasquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op vakantie naar een ander zonnestelsel
/carequote:Op woensdag 24 juli 2013 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Morgan Freeman zou zich omdraaien in zijn graf als hij al dood was.
Hier aan de kust is het frisquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:15 schreef Burdie het volgende:
't Is zonder zon ook gewoon nog warm hoor.
hi trouwens!
Beetje God tegenspreken, feeling brave today are we?quote:
Ik had het over je computer of die een dagje naar het strand isquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:36 schreef KomtTijd... het volgende:
denk dat dit m toch maar gaat worden
Nee, want ik heb het nog niet echt warm gehadquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hier aan de kust niet. Je zit in de overgang
soort van. Hij was nodig voor een demonstratie van een of ander programma wat schijnbaar alleen op mijn computer draait.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het over je computer of die een dagje naar het strand is
Moet ik daar bang voor zijn dan?quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje God tegenspreken, feeling brave today are we?.
Dan is het bij voorbaat al een kut programma als die het maar op 1 pc doet.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
soort van. Hij was nodig voor een demonstratie van een of ander programma wat schijnbaar alleen op mijn computer draait.
of kut georganiseerd dat er maar één PC met dat os is, en die ook nog eens in gebruik is door iemand die eigenlijk altijd op een ander os werkt.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is het bij voorbaat al een kut programma als die het maar op 1 pc doet.
Ja, het was alweer een half jaar geleden.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt je weer een keer gewassen?
Een andere versie van Windows is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
of kut georganiseerd dat er maar één PC met dat os is, en die ook nog eens in gebruik is door iemand die eigenlijk altijd op een ander os werkt.
In de context van een kantoor waar het al onmogelijk is een fatsoenlijk toetsenbord te regelen is dat een vrijwel onmogelijke opgave.quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Een andere versie van Windows is toch niet zo erg?
Toetenpoetsers, meer dan genoegquote:Op woensdag 24 juli 2013 12:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt je weer een keer gewassen?
Harde doorschijnende punten.quote:
Dat laat ik aflikkenquote:Op woensdag 24 juli 2013 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor als je weer eens iets in je gezicht hebt gekregen
*ril* Zoiets als t shirt EN de bh van die zwangere vrouw hier? Zag niet alleen de tepels er doorheen maar ook heel de pannekoek er omheen. Aint nobody wanna see that!!!?!!quote:
Niks van mij bijquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:30 schreef Ang3l het volgende:
Dat laat ik aflikkenKom op zeg, is je eigen
Nee hoor meid. Jij bent duidelijk een power bottomquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:
Als ik ooit homo zou worden moet ik me eerst inlezen in alle regeltjes.Top of bottom? Jongen ik heb allebei!
En zelfs dan zou ik je reet volledig uitwonen en je volgespoten achterlaten als een klein huilend kind.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee hoor meid. Jij bent duidelijk een power bottom
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:07 schreef Q. het volgende:
Mên, wat is het leven toch af en toe oneerlijk en kut. De vriend van mijn zusje, met wie ze samenwoont, is zo ongeveer opgegeven, 41 jaar oud. 10% kans dat de last-hope chemo aanslaat. Klote-kanker. Ze gaan volgende week trouwen nu het nog kan. En dan is ze zo 31 en weduwe. Fucked up.
Mên, wat is het leven toch af en toe oneerlijk en kut. De vriend van mijn zusje, met wie ze samenwoont, is zo ongeveer opgegeven, 41 jaar oud. 10% kans dat de last-hope chemo aanslaat. Klote-kanker. Ze gaan volgende week trouwen nu het nog kan. En dan is ze zo 31 en weduwe. Fucked up.
Nope.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:56 schreef CherryLips het volgende:
41, jezus.
Was hij mee met LL of niet?
Fight like a brave.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:07 schreef Q. het volgende:
Dat absoluut.quote:
Now you did itquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
http://www.vice.com/nl/re(...)9932#f3d983ca44c0f34
Hebben ze jou nog wat gevraagd?
Sommige mensen zijn engquote:Op 25-07-2013 06:04 schreef MeneerRicardo
Sproeten! Oh wat zou ik jou graag in een stoel willen zetten en je de hele dag willen aanstaren![]()
Nogal.quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]Wat een klote situatie. Zacht uitgedrukt. Fucked up
I'mma gonna keep ya, and put ya in a chair and stare atcha aaaaall day! You so purdy!quote:
Ik praat niet meer met jequote:Op donderdag 25 juli 2013 08:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'mma gonna keep ya, and put ya in a chair and stare atcha aaaaall day! You so purdy!
Omdat ik R&C Quest for Booty een ontzettend lelijk kinderachtig flauw cheap-ass flutspel vond?quote:
Nee, omdat ik nu verslaafd ben aan Tombraider.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:21 schreef Ang3l het volgende:
Booty een ontzettend lelijk kinderachtig flauw cheap-ass flutspel
Ghehehe, o... mijn oprechte excuses!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, omdat ik nu verslaafd ben aan Tombraider.En verliefd ben op de tetten van Lara als ze weer een spleet door moet.
Daar had ik idd ook last vanquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hele avond gespeeld en wilde niet stoppen![]()
Lang niet gehad.
Lekker speuren en over dat eiland. net is het vliegetuig gecrasht en moest ik met de touw pijlen de piloot zoeken!quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik idd ook last vanVind t een heel pakkend en spannend verhaal. Leefde helemaal met arme Lara mee!
Het is 1 van de weinige spellen waarbij ik 't speuren zo leuk vond dat ik iedere area op 100% heb uitgespeeld (alle caches, artifacts, challenges etc)quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker speuren en over dat eiland. net is het vliegetuig gecrasht en moest ik met de touw pijlen de piloot zoeken!
Ik kan later nog gewoon terug neem ik aan? Ik doe nu mijn best maar ik word wel geleefd door het spel dus ik loop ook door.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:55 schreef Ang3l het volgende:
piloot zoeken!
Het is 1 van de weinige spellen waarbij ik 't speuren zo leuk vond dat ik iedere area op 100% heb uitgespeeld (alle caches, artifacts, challenges etc)Nee. Het is denk ik het ENIGE spel
Ja hoor, je kunt later terug. Je kunt via de kampen terugreizen naar eerdere locaties.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan later nog gewoon terug neem ik aan? Ik doe nu mijn best maar ik word wel geleefd door het spel dus ik loop ook door.
Ja fast travel nog niet gedaan. Camps zijn wel tof bedacht.quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:57 schreef Ang3l het volgende:
, je kunt later terug. Je kunt via de kampen terugreizen naar eerdere loca
Haha, ja last of us, beyond two souls...quote:Op donderdag 25 juli 2013 09:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja fast travel nog niet gedaan. Camps zijn wel tof bedacht.
Minpuntje! Ik vind ook Lara soms iets weg hebben van Ellen page.
Waarom moet iedereen opeens op Ellen Page lijken.
Hier al weer meerquote:Op donderdag 25 juli 2013 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, ja last of us, beyond two souls...Geen idee waarom dat is!
Al valt t met lara wel mee toch? De actrice die haar speelt stond model geeloof ik.
[ afbeelding ]
ja, ik heb ook pas een zooi spellen aangeschaft her en der, ook wat uit V&A. De consoles zijn al weken niet aangeweestquote:Op donderdag 25 juli 2013 10:06 schreef Q. het volgende:
Ik moet hem ook maar eens spelen zo te horen. Maar goed, er moet zoveel, de Steam Summer Sale heeft me weer wat leuke koopjes opgeleverd waar ik nog aan moet beginnen. Doe ik in de winter wel weer een keer.
Enige wat ik van de Steam Summer Sale heb gespeeld is Rollercoaster Tycoon 3.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik heb ook pas een zooi spellen aangeschaft her en der, ook wat uit V&A. De consoles zijn al weken niet aangeweest.
Ik kwam een zooi spellen tegen voor weinig, niet de nieuwste maar nooit gespeeld, de hele Halo-serie, alle Gears of Wars.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Enige wat ik van de Steam Summer Sale heb gespeeld is Rollercoaster Tycoon 3.![]()
En nu is hij met spoed opgenomen in het ziekenhuis ivm mogelijke bloedprop in de hersenen. In dit tempo haalt hij volgende week niet eens...quote:Op donderdag 25 juli 2013 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]Wat een klote situatie. Zacht uitgedrukt. Fucked up
Heftig.... wonen ze in het oosten?quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu is hij met spoed opgenomen in het ziekenhuis ivm mogelijke bloedprop in de hersenen. In dit tempo haalt hij volgende week niet eens...
Ja, naast mijn ouders. Even kijken hoe alles loopt...quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Heftig.... wonen ze in het oosten?
Ga jij er ook heen dit weekend?
Doet je zusje het met de buurman!quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, naast mijn ouders. Even kijken hoe alles loopt...
Echt klote dat je mijn buurvrouw niet bent!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dat toch met kopjes suiker lenen? Zoveel suiker gebruik ik nooit.
Dan had je diabetes gehadquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt klote dat je mijn buurvrouw niet bent!
Appartement hiernaast staat wel te koopquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Echt klote dat je mijn buurvrouw niet bent!
Utrecht is misschien wel stom maar dat dorp van jou is nog stommer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appartement hiernaast staat wel te koop
Daarom staat het ook te koopquote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Utrecht is misschien wel stom maar dat dorp van jou is nog stommer.
*funda.nl afstruint.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Appartement hiernaast staat wel te koop
Maar die rijdt zelfs langs je huis met een trein.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M-M had hem vrij snel gevonden, datw eet ik nog
Dat was rhuquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar die rijdt zelfs langs je huis met een trein.
Stalkster
Oh, nu is het een uitdagingquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M-M had hem vrij snel gevonden, datw eet ik nog
Ik zou vandaag eerder naar huis gaan, kun je langer met lara spelenquote:
Nee, ik kan niet vanavondquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou vandaag eerder naar huis gaan, kun je lange rmet lara spelen
Uitzaaiingen in de hersenen. Godver. Kutziekte.quote:Op donderdag 25 juli 2013 12:40 schreef Q. het volgende:
[..]
En nu is hij met spoed opgenomen in het ziekenhuis ivm mogelijke bloedprop in de hersenen. In dit tempo haalt hij volgende week niet eens...
quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Uitzaaiingen in de hersenen. Godver. Kutziekte.
Prioriteiten!quote:
jezusquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Blechquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze laten hem al niet eens maar naar huis gaan, hij krijgt ook niets meer, duurt niet lang meer zo.quote:
dan moet hij het fysiek nog wel aankunnen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:11 schreef CherryLips het volgende:
Als ie naar huis wil, dan moet dat toch kunnen?
quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze laten hem al niet eens maar naar huis gaan, hij krijgt ook niets meer, duurt niet lang meer zo.
WTF! Dat is heel snel gegaan dan. Gecondoleerd.quote:
Ja, echt bizar, vanmorgen was hij nog thuis...quote:Op donderdag 25 juli 2013 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
WTF! Dat is heel snel gegaan dan. Gecondoleerd.
Vind het zo vreselijk voor haar... en voor zijn zoontje. En voor zijn moeder.quote:
ja jeetjequote:Op donderdag 25 juli 2013 20:08 schreef Q. het volgende:
Zoontje is een jaar of zes volgens mij. Ik heb normaal een pleurishekel aan kinderen maar dit is echt een schatje. En dan zo jong al je vader verliezen...
Het een is jammer genoeg een garantie op het ander..quote:
Jezus, dat ging inderdaad snel. Gecondoleerd Q!quote:
zo iets kun je nooit optimaal uitleggen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja jeetje
pfoe
wat erg
ook dat het zo snel is gegaan, dan kun je het niet optimaal aan je kind uitleggen denk ik
Je bent "slowly" vergeten.quote:
Candy Crush is voor facebook wat Fok! is voor Nederlandse internetforums.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:54 schreef L-E het volgende:
Ik weet niet goed wat candy crush is. Maar sommigen hebben er een dagtaak aan als ik fb mag geloven.
[youp stemmetje]quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Candy Crush is voor facebook wat Fok! is voor Nederlandse internetforums.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[youp stemmetje]
Er zijn mensen die alleen maar Facebook hebben voor Candy Crush...
Diegene stond laatst naast me in de kroeg nog met iemand anders over het halen van een level in Candy Crush te praten...en vervolgens pakten ze allebei hun telefoon om samen...jawel...Candy Crush te spelen. Daarnaast moet je dan dronken zien te worden...
[/youp stemmetje]
Ik had Tori Spelling niet bij mequote:
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[youp stemmetje]
Er zijn mensen die alleen maar Facebook hebben voor Candy Crush...
Diegene stond laatst naast me in de kroeg nog met iemand anders over het halen van een level in Candy Crush te praten...en vervolgens pakten ze allebei hun telefoon om samen...jawel...Candy Crush te spelen. Daarnaast moet je dan dronken zien te worden...
[/youp stemmetje]
poesje mauw, kom eens gauwquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef Q. het volgende:
Katje bijna dood door veganistische levenswijze
Veganistische mongolen.
Waren ze allemaal maar zoals jou Q.quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef Q. het volgende:
Veganistische mongolen.
Je komt nooit op de frontpage?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En wat een irritant slecht geschreven stukje tekst zeg.
Daar kom ik met goede reden inderdaad nooit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je komt nooit op de frontpage?
Dit is nog best te doen vergeleken met veel andere artikelen namelijk
Ik was een keer bij iemand die had veganistische ratten omdat ze zelf ook vegetarisch was. Ik weet niet, maar volgens mij hebben die beesten net als hamsters dierlijke eiwitten nodig.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef Q. het volgende:
Veganistische mongolen.
Gelukkig niet! Dan zou ik niet meer uniek zijn in mijn awesomeness. Er moeten ook inferieure mensen zijn natuurlijk, anders is niemand superieur.quote:
FOK! he?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En wat een irritant slecht geschreven stukje tekst zeg.
BBQ!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Na het lezen van dat stukje heb ik trek in gegrild vlees...
Vanavond!quote:
...maar wel veganistisch leven, want koeien in een wei zijn zielig!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef Q. het volgende:
Veganistische mongolen.
Jamaarkijknouquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Huisdieren houden is eigenlijk ook heel sneu
Dat krijg je als je je kat veganistisch konijnenvoer geeft...kunnen ze niet meer normaal lopen.quote:
mijn vissen en garnalen kwispelen de hele dagquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Huisdieren houden is eigenlijk ook heel sneu
Hop. Hop. Hop.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je kat veganistisch konijnenvoer geeft...kunnen ze niet meer normaal lopen.
Ja of is het een konijn dat teveel kattenbrokjes gehad heeft? Ik kan het niet goed zien...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat krijg je als je je kat veganistisch konijnenvoer geeft...kunnen ze niet meer normaal lopen.
Blaffende handtasratquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |