Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind die pop-up die je krijgt bij bijvoorbeeld het invoeren van een image op FOK! nu echt verschrikkelijk irritant geworden. Die is dan bovenin de pagina te zien.
Dat heb ik niet volgens mij. Even checken straks.quote:
De Windows versie heeft dat dus wel..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat heb ik niet volgens mij. Even checken straks.
EDIT
Nope, ik krijg nog altijd dit. Misschien is het afhankelijk van het OS, of nog niet geïmplementeerd in de Mac versie.
[ afbeelding ]
Mijn allereerste computer draaide Windows '95, de nostalgiequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:11 schreef Iwanius het volgende:
Voor wie het interessant is: Windows 2000 wordt zelfs nog door FOK! ondersteunt.
(ja,ik zat wat te surfen op een oude pc)
Een Windows '95 computer met supaplexquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mijn allereerste computer draaide Windows '95, de nostalgie
Wacky Wheelsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:32 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Een Windows '95 computer met supaplex![]()
Daarnaast ook nog een racegame waar ik de naam niet meer van weet. Auto's bestuurd door dieren en je kon als ik het mij goed herinner ook olie gooien (of het lag op de weg). Helaas kan ik die diskette nergens meer vinden
Heldquote:
Ik ben ook van de supaplex/doom/dune 2-generatiequote:
supaplexquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben ook van de supaplex/doom/dune 2-generatie.
SimCity 2000, die heb ik uren achter elkaar gespeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:39 schreef Bart het volgende:
Total Annihilation, Unreal, SimCity 2000, Transport Tycoon, enz enz.
Denk dat ik net iets jonger benquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben ook van de supaplex/doom/dune 2-generatie.
Avonden aaneen met mijn vaderquote:
TTquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:39 schreef Bart het volgende:
Dungeon keeperquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:39 schreef Bart het volgende:
Oh geniaal, helemaal platgespeeldquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:40 schreef mschol het volgende:
[..]
Dungeon keeper(al issie wat ouder t.o.v. andere titels)
30 jaar op de teller hierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:40 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Denk dat ik net iets jonger benMaar wij hadden ze wel op de PC toen ik klein was
Inmiddels niet meer. Wel echt 1000+ uur ingestokenquote:[..]
TT![]()
Dat spelen we natuurlijk nog steeds(de opensource versie dan
)
Hier 21 dus daar zit wel een klein gat. Maar tot ongeveer 2001 stond er hier een windows 95 bak dus nog wel een aantal jaar die bazengames kunnen spelenquote:
Hier momenteel ook niet maar zo af en toe is er weer eens zo'n moment dat er weer een aantal weekenden aan moeten gelovenquote:[..]
Inmiddels niet meer. Wel echt 1000+ uur ingestoken.
ik heb nooit gekloot met de ini'squote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh geniaal, helemaal platgespeeld. Ook de ini-files aanpassen zodat bepaalde units echt bruut werden
.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:48 schreef mschol het volgende:
jedi knight
pandemonium, en jazz jackrabbit
Ja imps level 10, die hakten bruut snel alles weg, en konden ook healen enzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:02 schreef mschol het volgende:
ik spamde, als ik de kans had (anders regelde ik wat extra geld...), altijd mega veel imps, liet ze trainen tot level 10 en ging dan alles uitgraven
volgens mij heb je mij zojuist overgehaald hem weer te gaan installeren
preciesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja imps level 10, die hakten bruut snel alles weg, en konden ook healen enzo.
Ken ik nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
oeh, en ken je deze:
[ afbeelding ]![]()
http://www.mobygames.com/game/thuis-in-het-milieuquote:
daarr ken ik de originele versie niet van, ik ken crazy machines (de opvolger/nieuwe versie zeg maar)quote:
TIMquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Ken ik niet. Wat is het?
Ken wel deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef mschol het volgende:
[..]
precies
oeh, en ken je deze:
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|