bel gewoon naar de winkel waar je wilt huren en vraag het daarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:23 schreef Susteren het volgende:
Stel, ik wil bijvoorbeeld een steadycam huren, en ik huur hem voor 1 dag. Openingstijden zijn van 9 tot 5 uur.
Moet ik hem dan diezelfde dag weer terug inleveren, of als ik hem om 10 uur ophaal de volgende dag voor 10 uur weer inleveren?
Thx!
lijkt mij ook de meest simpele oplossingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
bel gewoon naar de winkel waar je wilt huren en vraag het daar
Nee, ben je gek joh? Da's eng hoor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
bel gewoon naar de winkel waar je wilt huren en vraag het daar
Maar weet niet of dat bij alle winkels zo is...quote:Onze verhuurdag begint om 15:00 een dag vóór de daadwerkelijke huurperiode en loopt tot 11:00 de volgende dag.
Huh? Bedoel je mijn website? Daar heb ik gewoon even opvulmateriaal geplaatst, wanneer ik er klaar mee ben upload ik m'n eigen, samen met de nieuwe promo film en de nieuwe portfolioquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:44 schreef Uncle het volgende:
Bij Kamera express geldt:
[..]
Maar weet niet of dat bij alle winkels zo is...
ps. beetje onprofessioneel om op de foto van je studio/bedrijfje (stock?)foto's neer te zetten die je niet zelf gemaakt hebt...
Moet je verder ook zelf weten. Ik heb er alleen zo mijn bedenkingen bij of fotomateriaal van Bruce Weber op je homescreen hebben staan écht een goed idee isquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:46 schreef Susteren het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je mijn website? Daar heb ik gewoon even opvulmateriaal geplaatst, wanneer ik er klaar mee ben upload ik m'n eigen, samen met de nieuwe promo film en de nieuwe portfolio
Thx! Jep, maar ik vond het prachtige foto's die het thema complimenteerde, vandaar dat ik ze tijdelijk erop heb gezet (totdat ik klaar ben met het design, zal hopelijk binnen een week of 2 af zijn).quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:56 schreef Uncle het volgende:
[..]
Moet je verder ook zelf weten. Ik heb er alleen zo mijn bedenkingen bij of fotomateriaal van Bruce Weber op je homescreen hebben staan écht een goed idee ismeer niet
![]()
En mijn ontopic antwoord staat hierboven. Ik heb alleen ervaring met huren bij KE en daar kun je dus een dag eerder ophalen en de dag erna terug brengen.
Calumet hanteert voor 10 uur terug anders extra dag betalen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:23 schreef Susteren het volgende:
Stel, ik wil bijvoorbeeld een steadycam huren, en ik huur hem voor 1 dag. Openingstijden zijn van 9 tot 5 uur.
Moet ik hem dan diezelfde dag weer terug inleveren, of als ik hem om 10 uur ophaal de volgende dag voor 10 uur weer inleveren?
Thx!
En over Pixto kan ik nog toevoegen dat het een heel fijn bedrijf is om te hurenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Calumet hanteert voor 10 uur terug anders extra dag betalen.
Pixto is 24h regel.
KE staat beschreven.
EN anders bel / mail het desbestreffende bedrijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |