mijn vrienden zijn een beetje saai als het op blowen aankomt. de een slaapt binnen 10 minuten na zijn eerste joint en de ander loopt alleen maar fail compilaties te kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt me een redelijk toegankelijk spelletje toch ;p

Je let niet goed op though. Als je te laat bent dien je je post aan te passenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:45 schreef nodig het volgende:
Hee stu blijf is lepelen dit doe ik speciaal voor jou

Dan zoek je andere vrienden, draai je wat minder sterk of drink je veel koffie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn een beetje saai als het op blowen aankomt. de een slaapt binnen 10 minuten na zijn eerste joint en de ander loopt alleen maar fail compilaties te kijken

Ik ragequit hem bijna hierdoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je let niet goed op though. Als je te laat bent dien je je post aan te passen

andere vriendenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan zoek je andere vrienden, draai je wat minder sterk of drink je veel koffie.

Je hebt een sociale beperking?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
andere vrienden![]()
maar gaat hem niet worden helaasch

Er word teveel gelepeltquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je let niet goed op though. Als je te laat bent dien je je post aan te passen

gaan wij dat doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn een beetje saai als het op blowen aankomt. de een slaapt binnen 10 minuten na zijn eerste joint en de ander loopt alleen maar fail compilaties te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |