mijn vrienden zijn een beetje saai als het op blowen aankomt. de een slaapt binnen 10 minuten na zijn eerste joint en de ander loopt alleen maar fail compilaties te kijkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt me een redelijk toegankelijk spelletje toch ;p
Je let niet goed op though. Als je te laat bent dien je je post aan te passenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:45 schreef nodig het volgende:
Hee stu blijf is lepelen dit doe ik speciaal voor jou
Dan zoek je andere vrienden, draai je wat minder sterk of drink je veel koffie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn een beetje saai als het op blowen aankomt. de een slaapt binnen 10 minuten na zijn eerste joint en de ander loopt alleen maar fail compilaties te kijken
Ik ragequit hem bijna hierdoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je let niet goed op though. Als je te laat bent dien je je post aan te passen
andere vriendenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan zoek je andere vrienden, draai je wat minder sterk of drink je veel koffie.
Je hebt een sociale beperking?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
andere vrienden![]()
maar gaat hem niet worden helaasch
Er word teveel gelepeltquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je let niet goed op though. Als je te laat bent dien je je post aan te passen
gaan wij dat doenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mijn vrienden zijn een beetje saai als het op blowen aankomt. de een slaapt binnen 10 minuten na zijn eerste joint en de ander loopt alleen maar fail compilaties te kijken
d4v1d en supersofquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie het nu al gebeuren dat ik niemand kan vinden
Ik heb stuart alquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zie het nu al gebeuren dat ik niemand kan vinden
Probleem met die spelletjes is dat je iemand anders erbij nodig hebt. Het kan soms tegenvallenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Het gaat me wel lukken hoor
Even mezelf een zomervakantie opsluiten en nonstop lepelen
Een oproep in JNG SC wil nog weleens helpen heb ik gemerktquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Probleem met die spelletjes is dat je iemand anders erbij nodig hebt. Het kan soms tegenvallen
Voor zolang het duurtquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:00 schreef nodig het volgende:
[..]
Een oproep in JNG SC wil nog weleens helpen heb ik gemerkt![]()
Ik ook niet hoor. Ik heb ooit 1 dag gehad met 1600 posts maar dan moet ik er echt voor gaan zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |