quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:
Mee eens. Hou op met dat suffe lapohuntenquote:
Waarom doodquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is een typische activiteit wat je dood zou worden in één van de SAW-films, nee hoor, mij niet gezien.
Ik wil het hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eigenlijk is zo een bal wel een leuk regenpak
En terecht trots maatje, EN TERECHT. #RTquote:
Nou ja, het kan ook een pure marteling worden zonder dodelijke afloop, je weet het nooit. Zo'n waterbal is gewoon zeer onvoorspelbaar.quote:
Dat lapohunten boeit me eigenlijk niet. Het is alleen jammer dat er zoveel aandacht aan besteed wordt, eerste pagina's van het nieuwe topics gaan alleen over de lapohuntquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens. Hou op met dat suffe lapohunten
Waarom marteling? Zo'n bal lijkt me juist enorm tofquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En terecht trots maatje, EN TERECHT. #RT
[..]
Nou ja, het kan ook een pure marteling worden zonder dodelijke afloop, je weet het nooit. Zo'n waterbal is gewoon zeer onvoorspelbaar.
Moest drie tests maken voor een vacature in Lissabon. Heb ze net gemaakt en een prima gevoel over.quote:
Nou ja, 3 posts vullen met 1 letter voegt toch ook geen flikker toe?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat lapohunten boeit me eigenlijk niet. Het is alleen jammer dat er zoveel aandacht aan besteed wordt, eerste pagina's van het nieuwe topics gaan alleen over de lapohunt
Mensen laat het gaan
Goed bezig ventjequote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moest drie tests maken voor een vacature in Lissabon. Heb ze net gemaakt en een prima gevoel over.
I don't give a shitquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:08 schreef Tjacka het volgende:
kan het door het warme weer komen? dat ik diarre heb?
Zoek het op op google.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:08 schreef Tjacka het volgende:
kan het door het warme weer komen? dat ik diarre heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |