Hoi, ja hoi. Ik spring even in een gracht en kom er niet meer uit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist mijn oogballen eruit geprikt met een vork

Tering he die is wel een beetje obsessief met haar kattenquote:

Een van haar albums heeft de naam 'me kids hebben het warm...' Krijg je vervolgens nog meer foto's van haar kattenquote:Op zondag 28 juli 2013 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Tering he die is wel een beetje obsessief met haar katten

Ze post ook plaatjes van Peter van Opdorp. Verrassendquote:Op zondag 28 juli 2013 14:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een van haar albums heeft de naam 'me kids hebben het warm...' Krijg je vervolgens nog meer foto's van haar katten

Ajaxquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:00 schreef A.Jensen het volgende:
Van die nutteloze shit waar ook niemand wat aan heeft..
[ afbeelding ]

Maar nu ik weet dat rechercheur William ook van katten houd kan ik wel vannacht content gaan slapenquote:

Lekker chickie welquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Frank_Drebin op 29-07-2013 16:46:54 ]Ik ben inmiddels overleden

Dat zijn dus foto's van de 'herdenking'. Het klopt wel dat ze een flinke aanrijding heeft gehad (bejaarde reed de stoep op). Vervelend, maar om dan nou zo uitgebreid een bermmonument voor jezelf neer te gaan zetten...quote:

"dader"quote:

Ja, dat krijg je als je een bewoner van Artis een auto laat besturen.quote:

Het ergste is nog dat ze in haar 1-jarig ongeval-herdenkingsalbum een foto met daarop ''het huis van de dader'' heeft gezet.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:37 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat zijn dus foto's van de 'herdenking'. Het klopt wel dat ze een flinke aanrijding heeft gehad (bejaarde reed de stoep op). Vervelend, maar om dan nou zo uitgebreid een bermmonument voor jezelf neer te gaan zetten...

Volgens mij wordt me iets verweten hier, dus als je even toe zou willen lichten.. graag.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat mag er nog wel op Facebook van jou?

Dat had ik ook .....quote:Op zondag 28 juli 2013 17:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
"dader"
een jaar lang begeleiding
een fokking herdenkingsmonument terwijl er niemand is overleden
als je zo zwaar met een ongeluk omgaat is er wel wat mis met je.
[ afbeelding ]
dacht dat het haar zoon was trouwens.

Die auto die haar heeft aangereden heeft wel een invalidenkaart achter de ruit liggen, dus misschien heeft hij zichzelf een rolstoel ingereden?quote:

Nee in het nieuwsbericht van dit ongeluk is te lezen dat de bestuurder een invalide man was.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Die auto die haar heeft aangereden heeft wel een invalidenkaart achter de ruit liggen, dus misschien heeft hij zichzelf een rolstoel ingereden?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |