Zie je wel, homofilie is altijd het antwoord op netelige situaties.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:48 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hallo mede FOK!-ers,
Mijn leven is erg veranderd. Ik woon nu in een appartement kamer van m'n beste vriend. Het is erg gezellig met hem. Ik heb ook een typcursus gevolgd, en nu kan ik super goed typen.
Groetjes Ali
Ik ben geen homoseksueel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:55 schreef John5 het volgende:
[..]
Zie je wel, homofilie is altijd het antwoord op netelige situaties.
Nee, nee. Samenwonen met je vriend en ineens goed kunnen typen, standaard symptomen van homofilie. Hoeft je je niet voor te schamen hoor, kan de beste overkomen.quote:
Ik kan goed typen doordat ik een typcursus heb gevolgd.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:57 schreef John5 het volgende:
[..]
Nee, nee. Samenwonen met je vriend en ineens goed kunnen typen, standaard symptomen van homofilie. Hoeft je je niet voor te schamen hoor, kan de beste overkomen.
Uhuhquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:58 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik kan goed typen doordat ik een typcursus heb gevolgd.
Tja, dan zal hij nooit normaal typenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:59 schreef John5 het volgende:
[..]
UhuhIk geef m'n vriend ook regelmatig een "typcursus".
Ach dat is stap 1 de ontkenningsfasequote:
Ik weet niet wie jij bent, maar ik ben echt geen homoseksueel. Dit is trouwens geen ONZ!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:11 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Ach dat is stap 1 de ontkenningsfase
Nog 4 stappen en je ben eindelijk uit je kast gekomen
Dat is snel Stap 2: Boosheidquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:12 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jij bent, maar ik ben echt geen homoseksueel. Dit is trouwens geen ONZ!
Haha, erg grappig. Heb je dat van de melige moppenfabriek?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:15 schreef Catch22- het volgende:
Lol ts is homer en hout van peners in se bips
En we zijn al aangekomen bij het volgende station Stap 3: Onderhandelenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:18 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Haha, erg grappig. Heb je dat van de melige moppenfabriek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |