De FOK! dierenextremist niet kennen.quote:
Yep, zonnesteekje losquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De FOK! dierenextremist niet kennen.
Retrievers worden significant vaker gehouden dan andere rassen. Dat ze dan vaker opduiken in bijtincidenten, is geen novum, zegmaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:59 schreef Shaggy8675 het volgende:
Tis heel erg voor het kind, en het is een algemeen bekend feit dat retrievers aan de top staan qua bijtincidenten...
Nee, maar de combinatie van, aanname dat retrievers per definitie lief zijn en een stabiele huishond vormen, icm onwetendheid, icm kapotfokken van een ras dragen hier toch ook wel een klein beetje aan bij, het is een cirkel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:24 schreef Automatique het volgende:
[..]
Retrievers worden significant vaker gehouden dan andere rassen. Dat ze dan vaker opduiken in bijtincidenten, is geen novum.
Als je toezicht houdt kun je achteraf zeggen dat je de beet hebt gezien ?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:33 schreef Brummetje_ het volgende:
Eigen schuld, dikke bult... ehh gapend gat.
ALTIJD toezicht houden! (En dat betekent dus niet lekker aan tafel gaan eten.)
Is dan wel een broodje aap welke met foto's en al een aantal jaren geleden in de krant heeft gestaanquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:30 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
http://www.broodjeaap.nl/hondje.html
De ouders. Je moet je kinderen niet zonder toezicht bij dieren laten.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:57 schreef tombolafan het volgende:
Je weet idd niet wat er vooraf gegaan is aan de aanval (sowieso vraag ik me af hoe 'opgevoed/betrouwbaar' de hond is als ie vastgebonden moet worden, én waarom niemand zicht had op wat de 3-jarige deed)
Geen idee dus wie hier de schuldige echt is
Ik ook, laatste nog een bekeuring voor gekregen...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:32 schreef tong80 het volgende:
Honden schijten trouwens op straat zonder hun reet af te vegen.
Jij in de buurt van mijn kinderen lijkt mij een stuk griezeliger.quote:
Om de een of andere reden denk ik dat ik er juist een heel gezellige avond mee zou kunnen hebbenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij in de buurt van mijn kinderen lijkt mij een stuk griezeliger.
Ik ben een suikeroom.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:51 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij in de buurt van mijn kinderen lijkt mij een stuk griezeliger.
Ik ook om de één of andere reden. Heb geen hond. Dus geen angst om ze even alleen te laten als ik weer eens moet pissen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:59 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denk ik dat ik er juist een heel gezellige avond mee zou kunnen hebben
welke lollie gaf je danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben een suikeroom.
Neefje en nichtje speelden hier vaak in de straat met vriendjes. Gaf ze meestal allemaal een lollie.
Tot iemand zei dat het gevaarlijk is. Mensen kunnen op een verkeerde gedachte komen.
Mensen zoals jij lijkt me.
Belachelijk, idd. Mensen kunnen zich ook als beesten gedragen, veel minder beschaafd dan dat zelfs. Pas geleden nog een verhaal gelezen van een hond die een baby van een vuilnisstort had gered. Een hond zoals in dit verhaal had nog prima opgevoed kunnen worden. Waarop het dan naar een stel had kunnen gaan dat weet hoe ze met honden om moeten gaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:03 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Ahh, dus een mens verheft zichzelf weer boven een hond.. ja, dat klopt, wij waren zo superieur of zo, hé... Ieder mens die een ander aanvalt ook een spuitje, word het een heel stuk gezelliger op de wereld iig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |