Ja, en bij de snackbar om de hoek verkopen ze kroketten, maar dat vroeg TS ook niet om.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:26 schreef DrDarwin het volgende:
EMTE heeft wel gebraden kippebouten liggen.
Even in de oven of magnetron en klaar, en ze zijn nog lekker ook.
Bedankt, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:07 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, en bij de snackbar om de hoek verkopen ze kroketten, maar dat vroeg TS ook niet om.
R.I.Pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:11 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Bedankt, dat wist ik niet.
Ik zal eens het hoekje om gaan.
Lokale slager.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:32 schreef tijdelijk_hier het volgende:
bedoel idd die dingen die ze bij de snackbar hebben, vind ze heerlijk maar vind ze voor 4 euro per stuk zo duur bij de snackbar
Zelfde als bij de snackbar, geen culinair hoogstandje maar een prima snelle snackquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef Dragonberry het volgende:
Lijkt me heel droog worden zo'n vacuüm, voorgegaarde kip..
Of mis ik nu iets heerlijks?
Makro of Sligro?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:21 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
Zelfde als bij de snackbar, geen culinair hoogstandje maar een prima snelle snack
Heb ook al sites gevonden die ze los voor 3 euro per stuk verkopen, maar ik wil nogal wat inslaan dus hoopte vooral op verpakkingen van 3 ofzo, die bestaan namelijk wel
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 24 juli 2013 14:11 schreef Cat22 het volgende:
Wil je ze laten opsturen? Lijkt mij bij deze temperaturen niet zo fris, vacuüm of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |