Mij zo'n smiley gevenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Typfoutje, sorry hoor. Heb dyslexie dus hou op
als ik aan grolsch denk, moet ik altijd denken aan iemand die na het werk met de trekker een biertje pakt.quote:
Grolsch is juist bazenbier.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik aan grolsch denk, moet ik altijd denken aan iemand die na het werk met de trekker een biertje pakt.
ook hebben ze dan een kutaccent.
Niks mis meequote:Op maandag 22 juli 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik aan grolsch denk, moet ik altijd denken aan iemand die na het werk met de trekker een biertje pakt.
John deere of massey Ferguson?quote:Op maandag 22 juli 2013 23:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik nietquote:
Eerst het land bewerken en dan pilsen.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef nodig het volgende:
[..]
Niks mis mee
of wel mientje
even lekker na het werken op het land een pilsje pakken.
beter dan dat waterbier in stadions man sowiesoquote:Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
ik probeer het niet ben geen boer.
bij ajax ook altijd cola toch
Denken dat boeren het woord "pilsen" gebruikenquote:Op maandag 22 juli 2013 23:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Eerst het land bewerken en dan pilsen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 23:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet
ik probeer het niet ben geen boer.
bij ajax ook altijd cola toch
Toevallig weet ik dat jaquote:Op maandag 22 juli 2013 23:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denken dat boeren het woord "pilsen" gebruiken_!_!_!_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |