kom jij ooit wel eens uit je zolderkamer?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:27 schreef xcachet het volgende:
Ik ben nog nooit in Zeeland geweest, is voor mij echt buitenland net zoals Limburg
Bij mij krijg ik bij de tweede keer al klappen dus zeur niet zegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik eet nu fruit ja
[..]
10x zeggen dat ik naar bed moet
stalk je me? :Squote:
Heb ik niet eens johquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kom jij ooit wel eens uit je zolderkamer?
Die tijd is al geweestquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij mij krijg ik bij de tweede keer al klappen dus zeur niet zeg
Drugs smokkelen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad kon je nog mooi met een hakenkruis lopen
vieserik ;s;s;s;s;squote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb zo'n chip in je gedaan zodat ik kan zien wat jij ziet zeg maar. :s
Maastricht is wel leuk opzich.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik niet eens joh
Maar heb daar niks te zoeken
Geil, waar koop je die clips ? En hoe implanteer je ze?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb zo'n chip in je gedaan zodat ik kan zien wat jij ziet zeg maar. :s
jijquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geil, waar koop je die clips ? En hoe implanteer je ze?
Oh dat kan nog steeds hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad kon je nog mooi met een hakenkruis lopen
En grottenquote:
Je bent ook erg emo.gif-waardigquote:
en allemaal terechtquote:
:s:s:squote:
Internet, magie.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geil, waar koop je die clips ? En hoe implanteer je ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |