FOK!-radio ja? Heeft dat ooit bestaan?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:28 schreef Paul het volgende:
DJ NOLIUS DRAAIT NU DIE DEED VROEGER FOK RADIO!!!!
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
FOK!-radio ja? Heeft dat ooit bestaan?
vooral het eerste jaar met SunChaserquote:Op maandag 22 juli 2013 21:42 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
FOK!-radio ja? Heeft dat ooit bestaan?
Wie?quote:
Die dikke molukker met zijn olijke fratsenquote:
Oh die!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef Stefan het volgende:
[..]
Die dikke molukker met zijn olijke fratsen
Kom je al klaar?quote:
Hij heeft nu een dikke Brabo als sidekick ipv die dikke SunChasertquote:
Lekkerding zeg.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hij heeft nu een dikke Brabo als sidekick ipv die dikke SunChasert
Jij was er vijf jaar geleden toch om te filmen?quote:
Jeweetsquote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij was er vijf jaar geleden toch om te filmen?
Was jij die met een t-shirt en short en een portable draagbare radiozender en microfoon bij je rondliep op een praktisch lege Kermis (i.v.g met maandagavond) op zoek naar de grootste knuffelaar? o.i.d. en wat hopeloos faalde omdat die weinigen die je aansprak je grap niet begrepen.(je wilde gewoon aandacht) en de dj (die altijd zit te playbacken voor de camera's) van ellende je maar afkapte en zei later terug te zullen komen?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:48 schreef WebHawk het volgende:
Gisteren Tjibbe op Kermis FM en raad eens wie verslaggever was? #ikkedus
Nee, mijn verslagen zijn wel leuk. Maar misschien is het fijn om te weten dat Kermis FM bestaat uit zowel ervaren radiomakers als mensen zonder ervaring. Ik had bijvoorbeeld nog nooit echt nieuws gelezen, en ik ben begeleid door mensen van de NOS zodat ik er op een fatsoenlijk wat van kon maken. Ik ben een snelle leerling en ik heb van mijn nieuwsleesdienst afgelopen zondag - in mijn eigen ogen - best een succes gemaakt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Was jij die met een t-shirt en short en een portable draagbare radiozender en microfoon bij je rondliep op een praktisch lege Kermis (i.v.g met maandagavond) op zoek naar de grootste knuffelaar? o.i.d. en wat hopeloos faalde omdat die weinigen die je aansprak je grap niet begrepen.(je wilde gewoon aandacht) en de dj (die altijd zit te playbacken voor de camera's) van ellende je maar afkapte en zei later terug te zullen komen?
Ik had geen goede ervaring met Kermis FM TeeVee.
Ik vind het overigens wel een erg leuk en interessant concept! Het moet alleen niet te groot gaan worden... Dat Kermis FM plein wordt ook wel erg groot lijkt het op...quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:38 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nee, mijn verslagen zijn wel leuk. Maar misschien is het fijn om te weten dat Kermis FM bestaat uit zowel ervaren radiomakers als mensen zonder ervaring. Ik had bijvoorbeeld nog nooit echt nieuws gelezen, en ik ben begeleid door mensen van de NOS zodat ik er op een fatsoenlijk wat van kon maken. Ik ben een snelle leerling en ik heb van mijn nieuwsleesdienst afgelopen zondag - in mijn eigen ogen - best een succes gemaakt.
Sommige mensen leren niet zo snel, of hebben ingewikkeldere taken. Verslaggeven is bijvoorbeeld een van de moeilijkste dingen die er is omdat je continue moet omschrijven wat je ziet en wat er om je heen gebeurt, terwijl je in de meeste gevallen ook nog eens iemand moet ondervragen die je met wat pech op dat zelfde moment aanschiet en waarvan je dus niet weet hoe hij reageert op je vragen.
Verslaggevers krijgen ook begeleiding, maar de enige manier om dat te leren is om in het diepe te worden gegooid en die kans krijg je bij Kermis FM. Dat er af en toe eens een verslag tussen zit dat wat minder lekker loopt nemen ze graag op de koop toe.
'Gewoon aandacht' willen is overigens een onzinnige uitspraak, een verslaggever loopt daar om het volk op de radio te brengen, dus als hij iemand aanspreekt is dat om hem op de radio te brengen, en dus niet om zichzelf aandacht te geven. Maar, leuk bedacht.
Het Kermis FM plein staat voor een groot deel los van Kermis FM zelf. Het is vooral PR.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel een erg leuk en interessant concept! Het moet alleen niet te groot gaan worden... Dat Kermis FM plein wordt ook wel erg groot lijkt het op...
Aha okquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:44 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Het Kermis FM plein staat voor een groot deel los van Kermis FM zelf. Het is vooral PR.
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:48 schreef existenz het volgende:
Ik had de oplossing van de speurtocht van vandaag trouwens binnen 3 minuten gevonden. Ben alleen niet langs gekomen , want moest werkenDe hint in het BD was wel erg simpel...
Nee, New York New York!quote:
Ja we worden er hier al een week mee gekweld, maar het is briljant!quote:
Goed nummerquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:24 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ja we worden er hier al een week mee gekweld, maar het is briljant!
Bedankt voor het eerste deel van je uitleg maar vwb het laatste deel,hierboven,maak jij mij niet wijs dat je niet alles onder de noemer "mijn werk"kan scharen als er ook zoiets is als een eigen invulling wat je die dag doet. Tenzij de producent elke ochtend bij het werkoverleg jullie hele strikte en duidelijke instructies geeft wat te doen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:38 schreef WebHawk het volgende:
Nee, mijn verslagen zijn wel leuk. Maar misschien is het fijn om te weten dat Kermis FM bestaat uit zowel ervaren radiomakers als mensen zonder ervaring. Ik had bijvoorbeeld nog nooit echt nieuws gelezen, en ik ben begeleid door mensen van de NOS zodat ik er op een fatsoenlijk wat van kon maken. Ik ben een snelle leerling en ik heb van mijn nieuwsleesdienst afgelopen zondag - in mijn eigen ogen - best een succes gemaakt.
Sommige mensen leren niet zo snel, of hebben ingewikkeldere taken. Verslaggeven is bijvoorbeeld een van de moeilijkste dingen die er is omdat je continue moet omschrijven wat je ziet en wat er om je heen gebeurt, terwijl je in de meeste gevallen ook nog eens iemand moet ondervragen die je met wat pech op dat zelfde moment aanschiet en waarvan je dus niet weet hoe hij reageert op je vragen.
Verslaggevers krijgen ook begeleiding, maar de enige manier om dat te leren is om in het diepe te worden gegooid en die kans krijg je bij Kermis FM. Dat er af en toe eens een verslag tussen zit dat wat minder lekker loopt nemen ze graag op de koop toe.
'Gewoon aandacht' willen is overigens een onzinnige uitspraak, een verslaggever loopt daar om het volk op de radio te brengen, dus als hij iemand aanspreekt is dat om hem op de radio te brengen, en dus niet om zichzelf aandacht te geven. Maar, leuk bedacht.
Natuurlijk heeft iedereen zijn eigen invulling op zijn werk, maar denken dat iemand verslaggever wordt omdat hij graag aandacht krijgt is naïef en een teken van gebrek aan kennis van het vak. Maakt niet uit, het is immers FOK!. Daarom heb ik het in mijn vorige post even uitgelegd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bedankt voor het eerste deel van je uitleg maar vwb het laatste deel,hierboven,maak jij mij niet wijs dat je niet alles onder de noemer "mijn werk"kan scharen als er ook zoiets is als een eigen invulling wat je die dag doet. Tenzij de producent elke ochtend bij het werkoverleg jullie hele strikte en duidelijke instructies geeft wat te doen.
Ikkequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:20 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat zegt mensen zoals ik h-e-l-e-maal niets!
Dus: Wie is dat en link even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |