abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129342156
Ja is dezelfde.. Ik dacht eerst ach wat maakt het uit bij een scharrel/neukertje om initiatief te nemen. Maar toch wil ik liever dat de man initiatief neemt. Of het nou wel of niet wat wordt.
Maar ik herken dat hij bepaalde trekjes heeft van mijn ex. Zo'n non-chalante houding, weinig initiatief, alles/iedereen naar hem komt enz. En dat is nu juist wat ik irritant vind en niet meer wilde. En toch ga ik er dan weer achteraan. Heel irritant. Ik heb het nu wel zelf door, en eerder dan toen bij mijn ex. Maar dan kan ik denken: waarom doe ik dat? Waarom heb ik weer het initiatief genomen terwijl ik dat niet meer wilde doen om eens een keer een andere "houding" op te stellen, want dat initiatief nemen heeft ook nooit geleid tot ook maar iets.
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:34:19 #52
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129342798
Herkenbaar. Ik neem ook altijd veel initiatief en dat verwacht ik ook van de ander. Komt er niks vanuit de ander dan houdt het voor mij op want ik weet dat dat in de toekomst niet gaat werken en ik mezelf daar alleen maar aan ga ergeren.

Ik zou dan bij hem ook kappen met initiatief nemen en laten voor wat het is :)
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 25 juli 2013 @ 20:48:09 #53
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129343394
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:19 schreef missy25 het volgende:
Ja is dezelfde.. Ik dacht eerst ach wat maakt het uit bij een scharrel/neukertje om initiatief te nemen. Maar toch wil ik liever dat de man initiatief neemt. Of het nou wel of niet wat wordt.
Maar ik herken dat hij bepaalde trekjes heeft van mijn ex. Zo'n non-chalante houding, weinig initiatief, alles/iedereen naar hem komt enz. En dat is nu juist wat ik irritant vind en niet meer wilde. En toch ga ik er dan weer achteraan. Heel irritant. Ik heb het nu wel zelf door, en eerder dan toen bij mijn ex. Maar dan kan ik denken: waarom doe ik dat? Waarom heb ik weer het initiatief genomen terwijl ik dat niet meer wilde doen om eens een keer een andere "houding" op te stellen, want dat initiatief nemen heeft ook nooit geleid tot ook maar iets.
Bij iemand met wie het een beetje gelijk opgaat is er niks met initiatief nemen, of iemand die verlegen is. Maar in dit geval..je wil dus eigenlijk niet zo'n type dus geen energie meer aan verspillen. Zijn er zat die wat initiatiefrijker zijn hoor :)
pi_129376258
Nou hij is net even langs geweest. Ook seks gehad maar joehoee ik vind hem niet meer leuk ondanks dat ie o zo knap is. Ik vind hem een beetje saai eigenlijk. En ik vind seksen op deze manier echt totaal niet boeiend merk ik dus voor mij niet meer op deze manier seks hebben. Dus ook niet meer druk maken om smsjes of wat dan ook. Ben blij dat ik gewoon echt geen gevoelens voor hem heb en eigenlijk ook niet meer met hem af wil spreken om te seksen :)
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:43:39 #55
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_129376421
*O*
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 26 juli 2013 @ 18:54:06 #56
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129376730
Goedzo, en nu ook echt niet meer op in gaan.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_129377611
na 3 dates al sex. hij houd je aan het lijntje voor als hij weer zin heeft :) als hij echt geïnteresseerd in je is dan had hij je allang weer mee uit gevraagd
pi_129394019
quote:
14s.gif Op maandag 22 juli 2013 21:19 schreef Apuleius het volgende:
Vraag het hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')