Hier ook, nu alleen hopen dat ik morgen niet weer wakker word gemaakt door mn collegasquote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Senzune het volgende:
Ik heb de deuren open en het is aardig uit te houden.
Vanmorgen dreef ik bijna mijn bed uit, om 11 uur.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ook, nu alleen hopen dat ik morgen niet weer wakker word gemaakt door mn collegas
Iets koeler hier maar gelukkig is het niet zo benauwt.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:24 schreef sasquatsch het volgende:
Bij mij is het nog steeds 29 graden binnen, met deuren open.
Gelukkig niet. Dat wordt de komende dagen wel anders.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:27 schreef Senzune het volgende:
[..]
Iets koeler hier maar gelukkig is het niet zo benauwt.
Donder en bliksemquote:Op maandag 22 juli 2013 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat wordt de komende dagen wel anders.
Ik heb 2 serverventalitoren met eeen bakje ijs ervoor en dus heb ik mijn eigen McGyver airco.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dat wordt de komende dagen wel anders.
quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb 2 serverventalitoren met eeen bakje ijs ervoor en dus heb ik mijn eigen McGyver airco.
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb 2 serverventalitoren met eeen bakje ijs ervoor en dus heb ik mijn eigen McGyver airco.
Als het echt extreem heet was, dan ging ik vaak met m'n (blote) voeten in de mini-bar zitten. Dat geeft echt een gelukzalig gevoel. Mocht je dus ooit in een hotel met een minibar komen, bedenk je dan wat andere mensen daar hebben gedaan, voordat je besluit om er iets uit te halenquote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het echt extreem heet was, dan ging ik vaak met m'n (blote) voeten in de mini-bar zitten. Dat geeft echt een gelukzalig gevoel. Mocht je dus ooit in een hotel met een minibar komen, bedenk je dan wat andere mensen daar hebben gedaan, voordat je besluit om er iets uit te halen
In de hotels waar ik kom is er meestal een prima werkende airco, zodat er weinig reden is om de minibar te openen.. En als ik er al iets uit zou gebruiken is het meestal mn eigen gekochte gekoelde bier....quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het echt extreem heet was, dan ging ik vaak met m'n (blote) voeten in de mini-bar zitten. Dat geeft echt een gelukzalig gevoel. Mocht je dus ooit in een hotel met een minibar komen, bedenk je dan wat andere mensen daar hebben gedaan, voordat je besluit om er iets uit te halen
Koelte die via je voeten je lichaam binnenkomt is anders als via een airco....probeer het maar eens.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
In de hotels waar ik kom is er meestal een prima werkende airco, zodat er weinig reden is om de minibar te openen.. En als ik er al iets uit zou gebruiken is het meestal mn eigen gekochte gekoelde bier....
Zoiets als met je voeten in een teiltje water?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Koelte die via je voeten je lichaam binnenkomt is anders als via een airco....probeer het maar eens.
Dat is hetzelfde principe ja, alleen is een minibar nog iets verkoelender.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoiets als met je voeten in een teiltje water?
Ik ken het met wat ijs-blokjesquote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoiets als met je voeten in een teiltje water?
Ben je weer ziek Chuf, of gewoon vrij? Ik hoop niet dat je ziek bent.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
En verder maar weer. maar ik heb hosselverlof en zit thuis af te koelen bij de ventilator, hopend op beterschap.....
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Senzune het volgende:
[..]
Verrekte schouder (gevalletje op het werk) Mogelijk dat die gedeeltelijk uit de kom was waardoor de boel wat erg pijnlijk was .. Nog een dagje rust ...quote:Op maandag 22 juli 2013 22:38 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ben je weer ziek Chuf, of gewoon vrij? Ik hoop niet dat je ziek bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |