Valt best mee toch? Moet ook niet teveel zijn imo: The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, Jacco Gardner, Mozes & The Firstborn, Noisa, Great Minds, Black Sun Empire, Guerilla Speakerz, Job Jobse, Jameszoo, Mister And Missisippi, het hele Nevermind oeuvre, NJO Reich Ensamble, Sandrien, Tim Vantol, Young Marco...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef meneerdebont het volgende:
Zeg, wat zit er weinig "Nederlands product" in het programma. Een paar handjes vol op een slordige 150 acts. Toch?
Niets ergs aan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:31 schreef meneerdebont het volgende:
Zeg, wat zit er weinig "Nederlands product" in het programma. Een paar handjes vol op een slordige 150 acts. Toch?
Haha, ik heb ook geen wensen hoor. Maar zegt wel wat over de muziekscene. Ik kan zo 10 belgische bands noemen, die ik heel graag zou zien. Of 5.quote:
Zal ik ook wel gedaan hebben, altijd gedacht dat het Noisa was.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat al sinds een eeuwigheid fout in de OP.
Er zal vast wel wat meer bij staan.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zal zich over een tijdje wel aanpassen. Toppie. (al kon ik er verder wel mee leven, hoor)
John Coffeyquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Valt best mee toch? Moet ook niet teveel zijn imo: The Opposites, De Jeugd van Tegenwoordig, Jacco Gardner, Mozes & The Firstborn, Noisa, Great Minds, Black Sun Empire, Guerilla Speakerz, Job Jobse, Jameszoo, Mister And Missisippi, het hele Nevermind oeuvre, NJO Reich Ensamble, Sandrien, Tim Vantol, Young Marco...
Vooral veel dance acts uit NL dit jaar.
Die vat ik even nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:03 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands wordt dit jaar gehouden op 16, 17 en 18 augustus. Onder meer de Editors, Nick Cave and the Bad Seeds, Tom Odell en Nine Inch Nails treden op tijdens het festival in Biddinghuizen.
Bij gebrek aan andere grote namen dacht de stagiare die dit persbericht verzorgde zet ik dit er maar tussen.quote:
Hij is best happening. Op muziekstreamingsites zag je ook veel ads over zijn album.quote:
Alpha headlinertje danquote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij is best happening. Op muziekstreamingsites zag je ook veel ads over zijn album.
Die had toch kwaad naar Pitchfork of iets dergelijks gebeld omdat het album een cijfer 1 kreeg toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En daarnaast moest ie van zijn vader in het persbericht.
Of hebben jullie dat verhaal niet meegekregen?
De NME en een 0, maar close enough.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die had toch kwaad naar Pitchfork of iets dergelijks gebeld omdat het album een cijfer 1 kreeg toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |