Tegen wie heb je het ?quote:
Schreeuw niet zo man. Besteed je energie met dit weer beter.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:22 schreef Terecht het volgende:
Gruwelijk kuttig topic weer. HOE KRIJG JE HET IN GODSNAAM TOCH TELKENS WEER VOOR ELKAAR.
Waarom quote je dan niet en gebruik je geen hoofdletter en vraagteken ?quote:
Altijd weer klagen over het weer.quote:
Ben ik te lui voor.quote:
WOW, IK TOON NOG EENS EEN KEER INTERESSE.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom quote je dan niet en gebruik je geen hoofdletter en vraagteken ?
Zoveel hoofdletters hoeft ook weer niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:27 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
WOW, IK TOON NOG EENS EEN KEER INTERESSE.
Ik blijf net zo lang klagen over het weer tot het de volgende keer weer mooi weer is.quote:
Wis en weerachtig.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:34 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik blijf net zo lang klagen over het weer tot het de volgende keer weer mooi weer is.
Lul niet man.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat mensen wat sneller agressief reageren als ze heel de dag in de zon hebben gezeten. Echter zullen er anders dan in de winter wel weer minder depressies zijn . De vraag of het erg veel zin heeft dit soort onderzoeken laat ik maar even buiten beschouwing.
Ja lach er maar om.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja lach er maar om.
Zo'n Maurice de Hond ook. Wie noemt z'n hond nou Maurice![]()
De zoon van Toon Hermans heet Maurice.quote:
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
De zoon van Toon Hermans heet Maurice.
Herman was leuker geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |