Gek genoeg was het zaterdag erg rustig! (Als in: Zes of zeven groepjes, ipv tientallen groepjes mensen).quote:Op maandag 22 juli 2013 16:50 schreef Myraela het volgende:
Zal trouwens wel druk zijn, hoe herken ik jullie?
Of tijdens het BBQen!quote:Op maandag 22 juli 2013 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat origineel Toek! Die had niemand zien aankomen!
De camera kan overigens ook met een gewone headstrap op mn hoofd, zodat ik fietsend kan filmen. Of te paard, etc.
Oh god, volgens mij heb ik veel te weinig gemaakt en gedaan dan.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:43 schreef Isegrim het volgende:
Goddomme ben ik gewoon de hele middag bezig geweest met dingen marineren en voorbereiden enzo.
Ik denk dat de andere mensen eerst in dit topic kijken, of wij gaan BBQ'en in het Park en dan wijselijk besluiten een andere locatie te kiezen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gek genoeg was het zaterdag erg rustig! (Als in: Zes of zeven groepjes, ipv tientallen groepjes mensen).
Ik heb net te weinig tijd om nog khoubz te bakken. Maar we hebben toastjesquote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Myraela het volgende:
Geen turks brood of stokbrood meer hier, dus laatste van een ander brood gepakt. Heel Rotterdam broodloos.
Welke afstand moet je na Blaak nog afleggen? Voor korte afstanden misschien een step of longboard?quote:Op maandag 22 juli 2013 18:57 schreef BrainTeaser het volgende:
Mag ik de Rotterdammers hier wat vragen?
Ik werk in Rotterdam en reis dagelijks heen en weer met de trein, naar Blaak. Normaal gesproken pak ik dan de tram verder, maar ik ga liever op de fiets (goedkoper, gezonder, trams 21 en 24 rijden de hele zomer niet langs Blaak).
Nu heb ik een poging gedaan met een vouwfietsmaar dat vond ik geen succes. Heb hier nog een oude fiets staan, dus die neem ik morgen wel mee. Probleem is dus dat ik mijn fiets ergens rondom Blaak weg moet zetten, 's nachts en het gehele weekend. Er vanuit gaande dat ik 'm aan een goede ketting leg, hoe groot is dan de kans dat-ie er nog staat de volgende dag?
Ik zat ook al te kijken naar die fietsenstalling daar, maar ik begreep van die man daar dat het niet de bedoeling is dat fietsen daar 's nachts of het hele weekend blijven staan. Volgens hem had de gemeente al wel eens fietsen afgevoerd om die reden![]()
Ik kon de goede man echter niet helemaal goed verstaan, dus ik dacht "Ik bel de gemeente en check het daar", maar die verbonden me door met diezelfde man bij de fietsenstalling...
Kort gezegd: 's nachts en in het weekend je fiets ergens in de buurt van Blaak stallen: wat is slim?
Ik werk fulltime, dus het is voor 5 dagen per week. Zo'n OV-fiets is dus geen optie, dan is de tram nog goedkoper. Denk dat ik 'm inderdaad maar gewoon in zo'n fietsenrek vastleg dan.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:10 schreef DutchTrain het volgende:
Voor het station staan openbare fietsenrekken, daar staat ie in het zicht en als ie vast staat nemen ze 'm niet zomaar mee. Je moet 'm alleen niet weken onbeheerd laten staan, dan wordt je fiets afgevoerd, zodat er voor iedereen plek blijft.
Of neem een ov-fiets abonnement als je er niet zo vaak gebruik van maakt.
Kwartiertje op de fiets, dus dat ga ik steppend niet overleven denkquote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Welke afstand moet je na Blaak nog afleggen? Voor korte afstanden misschien een step of longboard?
Groot. Het is hier geen Amsterdam. In mijn hele leven nooit een fiets bewaakt neergezet en er is er slechts een keer een gestolen. En dat was een racefiets, dus dat ligt nog wat anders.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1999243/1/25#129227882]maandag 22 juli 2013 dat ik mijn fiets ergens rondom Blaak weg moet zetten, 's nachts en het gehele weekend. Er vanuit gaande dat ik 'm aan een goede ketting leg, hoe groot is dan de kans dat-ie er nog staat de volgende dag?
quote:Op maandag 22 juli 2013 20:15 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Groot. Het is hier geen Amsterdam. In mijn hele leven nooit een fiets bewaakt neergezet en er is er slechts een keer een gestolen. En dat was een racefiets, dus dat ligt nog wat anders.
Dat komt wel goed dus, als ik dit zo lees! Thanks!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:35 schreef MissGump het volgende:
Ik heb een ruim anderhalf jaar mijn fiets altijd op centraal gestald (onbewaakt op weena), eigenlijk zat ik toen in precies dezelfde situatie, en hij is er nog steeds! Dus gewoon doen!
Hé leuk om te lezen. Ik was vanmiddag nog in Het Park met mijn vriend.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef Myraela het volgende:
Was spontaan, lekker en gezellig. Bedankt.
"Kijkt naar buiten en zie zo'n 20 fietsen rond en om station Blaak". Moet echt naar buiten om alle fietsen te tellen, maar je bent wss niet de enige die zijn fiets hier stal. Anders zet je je fiets vlakbij de ingang van de bieb waar een camera hangt.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:46 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
[..]
Dat komt wel goed dus, als ik dit zo lees! Thanks!![]()
For the record: het is niet zo dat ik Rotterdam zie als de grote boze criminele stad hoormaar in mijn vele malen kleinere woonplaats is er al 2x een fiets van me gejat..
Maar ik zet 'm wel gewoon ergens weg en dan zie ik het wel!
Precies dit!quote:Op maandag 22 juli 2013 23:30 schreef Myraela het volgende:
Was spontaan, lekker en gezellig. Bedankt.
Zolang je hem maar niet voor me deur neerzet zodat ik me fiets niet meer kwijt kan. Heb ik al genoeg "last van" ... *uitgaanspubliek*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:19 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
"Kijkt naar buiten en zie zo'n 20 fietsen rond en om station Blaak". Moet echt naar buiten om alle fietsen te tellen, maar je bent wss niet de enige die zijn fiets hier stal. Anders zet je je fiets vlakbij de ingang van de bieb waar een camera hangt.
dat is de reden dat je me daar wel eens kan zien.quote:
Ik was aan het koken, volgende keer beter.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:55 schreef Isegrim het volgende:
Dat hoeft niet als je nu naar Het Park komt. :-)
En hoe duur is dat spul dan? Hier heeft de Hoogvliet alleen blikjes voor 1,20 per blik. Dat ga ik er dus echt niet voor betalen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ze hadden het wel, maar het vak was leeg.
Ik heb het vandaag gehaald voor iets van 80 cent per blikje. De Action schijnt ze ook te hebben/krijgen voor 55 cent. Maar afgelopen week heb ik ze daar nog niet gezien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
En hoe duur is dat spul dan? Hier heeft de Hoogvliet alleen blikjes voor 1,20 per blik. Dat ga ik er dus echt niet voor betalen.
Ik heb ze ook een keer bij de xenos gezien voor 99ct maar het is dus blijkbaar overal duur. En de action verkoopt dat soort spullen vaak alleen van restpartijen. Dus dan moet je maar net geluk hebben van wat ze aanbieden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag gehaald voor iets van 80 cent per blikje. De Action schijnt ze ook te hebben/krijgen voor 55 cent. Maar afgelopen week heb ik ze daar nog niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |