abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129215454
Wegens het beëindigen van mijn bacheloropleiding Psychologie bied ik hierbij volgende studieboeken aan:

Miles Hewstone, Wolfgang Stroebe, Klaus Jonas - "An Introduction To Social Psychology" 5th edition (2012)
Uitgegeven door BPS Blackwell Textbooks

't Is een paperback edition, i.e. 'zachte' cover maar zelden gebruikt dus nog in absolute nieuwstaat. Nooit notities in gemaakt, helemaal leeg en dus perfect geschikt om nog een keer te gebruiken. Vorig jaar via bol.com aangeschaft voor ¤ 47,99, toentertijd (en ik geloof nu ook nog) de meest recente versie.
Ik heb het zelf gebruikt voor de bachelor Psychologie aan de Universiteit Maastricht, ik kan me voorstellen dat het voor andere universiteiten ook prima geschikt is.
ISBN: 9781444335446

Nieuwprijs*: ¤ 47,99 - Vraagprijs: ¤ 31,00

SPOILER: Foto's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frederick Gravetter, Lori-Ann Forzano - "Research Methods For The Behavioral Sciences" 4th edition (2012)
Uitgegeven door Wadsworth/Cengage Learning

Nogmaals een paperback edition, absolute nieuwstaat zonder notities e.d.
Aangeschaft in de Study Store van de Universiteit Maastricht. De bon heb ik helaas niet meer, de bankafschrijving wel nog (echter is daar ook nog een ander statistiekboek in meegerekend).
ISBN: 9781111342265
Nieuwprijs*: ¤ 119,00 - Vraagprijs: ¤ 43,00

SPOILER: Foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*gebaseerd op prijzen van bol.com

[ Bericht 0% gewijzigd door J.Appleseed op 22-07-2013 12:03:37 ]
pi_129515003
Het boek "Research Methods For The Behavioral Sciences" is inmiddels via bol.com verkocht! ^O^
pi_129800330
"An Introduction To Social Psychology" is op dit moment gereserveerd :)
pi_129807531
En verkocht!
  Moderator woensdag 7 augustus 2013 @ 21:38:38 #5
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_129808062
Ok en dank voor de TR :D
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: