Het heeft er alle schijn van dat vandaag de dag wordt, waar Groot-Brittannië al 9 maanden naar uitkijkt. De Britse hertogin Kate en haar echtgenoot prins William zijn vanochtend naar het ziekenhuis vertrokken. Kate zal daar bevallen van de koninklijke baby.quote:Kate Middleton is om 16:24 uur (lokale tijd) bevallen van een zoontje in het ziekenhuis in Paddington, Londen. Dat heeft Buckingham Palace laten weten. Het kindje weegt een kleine vier kilo.
Vanochtend werd Kate overgebracht naar het ziekenhuis St Mary's Hospital. In hetzelfde ziekenhuis was ook prins William geboren.
Al 3 kwartier breaking news op CNN.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:07 schreef kaatje50 het volgende:
spannend voor hen. Ik hoop op een voorspoedige bevalling en een gezond kind...
Ik ga het nieuws natuurlijk wel in de gaten houden vandaag
Fixedquote:Op maandag 22 juli 2013 09:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al 3 kwartier breaking news vliezen op CNN.
Ik vind je grap leuk hoorquote:
Ongetwijfeld. charles is inmiddels ook al oud he. Als die ouwe tang het nog 5 jaar volhoudt, kan ik me zelfs voorstellen dat ze hem helemaal overslaan. En sowieso dus gewoon na William. Hoewel die volgens mij nog behoorlijk jong is, dus je hebt altijd risico dat hij het even lang volhoudt als zijn oma.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:14 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind je grap leuk hoor
Zou dat kind trouwens ooit wel op de troon komen te zitten?
Nounou, meid, het is wat. Er wordt een kind geboren. Hoezee, dat is al in geen seconden gebeurd.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:07 schreef kaatje50 het volgende:
spannend voor hen. Ik hoop op een voorspoedige bevalling en een gezond kind...
Ik ga het nieuws natuurlijk wel in de gaten houden vandaag
Stel nou dat William 95 wordt, dan wordt dat kind met pensioengerechtigde leeftijd op de troon geknald.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. charles is inmiddels ook al oud he. Als die ouwe tang het nog 5 jaar volhoudt, kan ik me zelfs voorstellen dat ze hem helemaal overslaan. En sowieso dus gewoon na William. Hoewel die volgens mij nog behoorlijk jong is, dus je hebt altijd risico dat hij het even lang volhoudt als zijn oma.
Ach, misschien is tegen die tijd de monarchie wel gewoon 'uit'quote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel nou dat William 95 wordt, dan wordt dat kind met pensioengerechtigde leeftijd op de troon geknald.
In Groot-Brittannië? Neh, dat zie ik echt niet gebeuren.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, misschien is tegen die tijd de monarchie wel gewoon 'uit'
Een mens mag dromen!quote:Op maandag 22 juli 2013 09:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In Groot-Brittannië? Neh, dat zie ik echt niet gebeuren.
Dat zou nog sneuer zijn. Als je je er op hebt voorbereid al die jaren en dan word je geen koning/koningin.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, misschien is tegen die tijd de monarchie wel gewoon 'uit'
Hoe oud is Charles inmiddels ?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Stel nou dat William 95 wordt, dan wordt dat kind met pensioengerechtigde leeftijd op de troon geknald.
Op je 70ste aan een nieuwe baan beginnen.quote:
Als zijn moeder net zo lang meegaat als zijn oma (1900-2002) zal hij nog wel langer moeten wachten. Ik geloof niet dat Liz gaat aftreden voordat ze het hoekje om gaat.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op je 70ste aan een nieuwe baan beginnen.
Ze blijven daar idd tot het einde zitten.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als zijn moeder net zo lang meegaat als zijn oma (1900-2002) zal hij nog wel langer moeten wachten. Ik geloof niet dat Liz gaat aftreden voordat ze het hoekje om gaat.
Aldus Lizzy II's bezzyquote:Op maandag 22 juli 2013 09:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze blijven daar idd tot het einde zitten.
Zoals jij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |