1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | Phil Taylor (1) v Stuart Kellett Terry Jenkins (16) v Andy Smith Raymond van Barneveld (8) v Mensur Suljovic Justin Pipe (9) v Mark Webster Simon Whitlock (5) v Jelle Klaasen Kevin Painter (12) v Jamie Lewis James Wade (4) v John Part Mervyn King (13) v Gary Anderson Michael van Gerwen (2) v Colin Lloyd Kim Huybrechts (15) v Peter Wright Wes Newton (7) v Jamie Caven Dave Chisnall (10) v Paul Nicholson Andy Hamilton (6) v Ronnie Baxter Robert Thornton (11) v Ian White Adrian Lewis (3) v Ronny Huybrechts Brendan Dolan (14) v Steve Beaton |
Hij heeft een vrouw die werkt.quote:
quote:
7-3 met de break.quote:
Nee, die loopt gelijk met de livescore.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:46 schreef ejfaar het volgende:
Zou me niet verbazen als ze nu de livestream vertragen
Kunnen op tv ook pauze weglatenquote:Op zondag 21 juli 2013 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het niet, gaat weer verder nu.
ik ookquote:Op zondag 21 juli 2013 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk de stream, kijken terwijl je weet dat je achterloopt vind ik altijd irritant.
Inderdaadquote:Op zondag 21 juli 2013 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk de stream, kijken terwijl je weet dat je achterloopt vind ik altijd irritant.
Ze zijn nog bezigquote:Op zondag 21 juli 2013 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
wauw hij heeft Lloyd verslagen , dat mag in de krant
Prima potje om te kijken.quote:
die groenequote:Op zondag 21 juli 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Wie is die nederlander ? Die groene of die andere?
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Ja doeiquote:Op zondag 21 juli 2013 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Die lopen weer eens achter de feiten aan, minachting van de kijker is het.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het vage vermoeden dat RTL wel eens niet live zou kunnen zijn.
Co Kraanvogel.quote:
Bedankt Kellett maarquote:Op maandag 22 juli 2013 00:01 schreef Monolith het volgende:
Fijn dat MvG er voor zorgt dat ik nog een beetje op tijd naar bed kan.
Dankje stijn, ons leven is weer voor even compleet, je kunt naar bed.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere potjes allemaal. Live op RTL7 20:00
Ben benieuwd naar Lewis, die is zo ziekelijk goed als hij in vorm isquote:Op maandag 22 juli 2013 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere potjes allemaal. Live op RTL7 20:00
Dave was my best friend (Scholten zegt ook: dikke vette onzin), en dan nog vaag gezwam over i missed the mental grip.quote:
Dan is die mentaal dus helemaal naar de klote, terwijl die altijd de stoere boii speeltquote:Op maandag 22 juli 2013 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dave was my best friend (Scholten zegt ook: dikke vette onzin), en dan nog vaag gezwam over i missed the mental grip.
Heb gewoon het idee dat hij er mentaal voorlopig flink doorheen zit. Die gast heeft zichzelf de afgelopen 2 jaar enorm overschat, Moet eens flink tot realiteitsbesef komen
Ja, kan niet anders. Begon allemaal met zijn zweverige arrogante gedrag nadat hij Taylor in de pan hakte op de UK Open tijd terug.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Dan is die mentaal dus helemaal naar de klote, terwijl die altijd de stoere boii speelt
Ik denk dat hij zich minder moet focussen op de dingen buiten het darten (mediauitlatingen). Hij liet zich nog recentelijk opnaaien door Eric Bristow.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dave was my best friend (Scholten zegt ook: dikke vette onzin), en dan nog vaag gezwam over i missed the mental grip.
Heb gewoon het idee dat hij er mentaal voorlopig flink doorheen zit. Die gast heeft zichzelf de afgelopen 2 jaar enorm overschat, Moet eens flink tot realiteitsbesef komen
Gewoon die over-mijn-lijk-mentaliteit zoals Van Gerwenquote:Op maandag 22 juli 2013 00:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich minder moet focussen op de dingen buiten het darten (mediauitlatingen). Hij liet zich nog recentelijk opnaaien door Eric Bristow.
Jij kunt je het laatste potje tussen deze 2 nog herinerenquote:Op zondag 21 juli 2013 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
kim![]()
Hopen dat Mike die clown klop geeft met 13-0
Paul is iemand die echt gehyped is. Mag blij zijn dat hij af en toe eens een potje wint.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders. Begon allemaal met zijn zweverige arrogante gedrag nadat hij Taylor in de pan hakte op de UK Open tijd terug.
genoten van mvg?quote:Op maandag 22 juli 2013 07:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Paul is iemand die echt gehyped is. Mag blij zijn dat hij af en toe eens een potje wint.
Ja zeker. Zelfs zijn dubbels liepen goed. Heb nu al zin in vanavond. Paar leuke potjes. Ben heel benieuwd naar Caven.quote:
Bij Thornton - White hangt 't er van af hoe White er voor staat, lastig te zeggen. Desondanks heb ik er vertrouwen in dat Thornton wel wint.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja zeker. Zelfs zijn dubbels liepen goed. Heb nu al zin in vanavond. Paar leuke potjes. Ben heel benieuwd naar Caven.
Vorig jaar deed Baxter het fantastische hier. Hoop dat hij het dit jaar weer kan. En Lewis en Thorton zie ik ook wel winnen en ik hoop Caven ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Thornton - White hangt 't er van af hoe White er voor staat, lastig te zeggen. Desondanks heb ik er vertrouwen in dat Thornton wel wint.
Bij Newton - Caven verwacht ik een gelijk opgaande strijd, lastig te zeggen wie er gaat winnen
Als Lewis in zijn topvorm is, kegelt hij Ronny er met gemak van af.
Hamilton - Baxter denk ik toch Hamilton.
Hamilton heeft toch dat stukje meer qua vechten. Dodelijk op finishes.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vorig jaar deed Baxter het fantastische hier. Hoop dat hij het dit jaar weer kan. En Lewis en Thorton zie ik ook wel winnen en ik hoop Caven ook.
Las ook dat Mike Paul gister nog heel erg heeft zitten oppeppen en hij hem daar heel dankbaar voor was.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Lees net dat onlangs de broer van Baxter is overleden, ben benieuwd of dat enig effect heeft op zijn spel.
Ben wel benieuwd of Caven ook hier weer goed spel kan laten zien. Als ie net zo speelt als laatst, dan is dat niet direct gunstig voor MvG.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hamilton heeft toch dat stukje meer qua vechten. Dodelijk op finishes.
Als Caven zou winnen, is dat wel gunstig voor Michael qua loting. Die zou dan bij winst op Wright, Caven of Chisnall loten.
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:19 schreef hafcfan het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Marcel is er.![]()
![]()
Ik denk het ook en hoop het niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn voorspelling, alle seeds gaan door.
Co heeft gelijk. Marcel moet niet zeiken over de loting. Dat weet je van tevoren.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef Kadabra4 het volgende:
Moet je maar geen nummer 8 worden
Pfff net alsof hij dat wilt
't is wachten op Sky.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:12 schreef Monolith het volgende:
Kom maar op met die potjes. Die zinloze analyses zijn ook overbodig.
Hoop het welquote:Op maandag 22 juli 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoop toch niet dat die White wint, hé.
10-0 White.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:25 schreef Barry87 het volgende:
Thornton komt nog wel terug.
Voorspelling 10-7 Thornton.
600 keer je inzet voorafquote:
Nou als Thornton zo speelt en doorgaat is dat leukquote:Op maandag 22 juli 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
0-4*
Thornton, kom op pik. Heb echt geen zin in een saaie wedstrijd woensdag.
Ja kloptquote:Op maandag 22 juli 2013 20:38 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Zeker stream via RTL 7 aan het kijken? Die loopt altijd achter.
Maar daarna gaat hij er keihard af tegen van Barneveld.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:43 schreef Kadabra4 het volgende:
Taylor heeft wel een makkelijke loting tot nu Kellet en Jenkins
Dan ben je wel heel naïef als je dat denkt.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:44 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Maar daarna gaat hij er keihard af tegen van Barneveld.
Haha Barneveld die van Taylor wintquote:Op maandag 22 juli 2013 20:44 schreef Barry87 het volgende:
[..]
Maar daarna gaat hij er keihard af tegen van Barneveld.
Noem het naïef, noem het valse hoop.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan ben je wel heel naïef als je dat denkt.
Die gooide heel behoorlijk, maar dit finishpercentage mag echt niet.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Kunnen ze Thornton wel afbranden, maar die White gooide wel strak hoor.
Jazeker. Vind Newton een goede speler en als je de afgelopen maanden hebt gekeken weet je dat Caven in een heerlijke vorm steekt.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:16 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Jij vindt het een aansprekende wedstrijd?
Bedoel je niet een drama qua finishen?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Newton staat op zich goed te spelen, alleen scorend een drama. Caven loopt scorend wat achter maar is wat effectiever op de dubbels. Alleen zie ik Caven niet de benodigde break verzilveren
dat bedoel ik jaquote:Op maandag 22 juli 2013 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bedoel je niet een drama qua finishen?
In de openingspost staat het allemaal uitgelegd.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:10 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Moet er nog een Nederlander vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |