Altijdquote:
jij wel wil je zeggen?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ken jij nou nooit eens een keer normaal doen?
Daarom kom ik hier ook weer graagquote:
Jij bent het zonnestraaltje van deze SCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent het zonnestraaltje van deze SCIk weet dat iedereen hier stapelgek op mij isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
oh ik snap het weer
sorry cachie was grapje,Haat liefde verhoudingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haat liefde verhoudingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iedereen vind mij geweldig. Ik snap dat eigenlijk ook best wel![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Snap je dan ook dat we een eigen Roddel over Stuart-whatsapp groep hebben?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:55 schreef Stuart het volgende:
Iedereen vind mij geweldig. Ik snap dat eigenlijk ook best wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 22 juli 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap je dan ook dat we een eigen Roddel over Stuart-whatsapp groep hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
Struikelen ze thuis er niet overheen dan?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb mijn schaamhaar al 2 maanden niet geschoren
gr gr“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: