Waarom komt er een stukje brood uit die smiley?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:13 schreef Aberkullie het volgende:
Jeeeeezus zijn jullie 12 ofzo, doe eens normaal, kneus.
[ afbeelding ]
Dat is een grote koksmuts.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:13 schreef Serene het volgende:
[..]
Waarom komt er een stukje brood uit die smiley?
Huh, jij stuurt die bezitterige berichten toch in die screenshot?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort gesprekken heb ik met mn vriend. Hij is nogal bezitterig
Dat komt omdat hij bezitterig is, nog 1000 x ergerquote:Op zondag 21 juli 2013 22:16 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
Huh, jij stuurt die bezitterige berichten toch in die screenshot?
Dat geloof ik niet en waarom moet je er dan zo boos bij kijken? Doe het met een lach:quote:Op zondag 21 juli 2013 22:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben gewoon goed in de keuken.
Zou jij lachen als Nikonflikker je eetlust wegnam?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:19 schreef Serene het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet en waarom moet je er dan zo boos bij kijken? Doe het met een lach:
Nee, maar ook niet boos kijken. Ik zou huilen en dat een echte man zijnde. Kan jij hem niet teder behandelen met een lach? Misschien verandert het hem.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:20 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zou jij lachen als Nikonflikker je eetlust wegnam?
Ik heb in een ver FOK verleden al eens vriendelijk tegen hem gedaan en daar heb ik nu nog spijt van.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:21 schreef Serene het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet boos kijken. Ik zou huilen en dat een echte man zijnde. Kan jij hem niet teder behandelen met een lach? Misschien verandert het hem.
Excuses voor het je eraan laten herinneren van die gebeurtenis. De spijt is begrijpelijk. Ben je er wel weer bovenop gekomen?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:26 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik heb in een ver FOK verleden al eens vriendelijk tegen hem gedaan en daar heb ik nu nog spijt van.
Geen probleem, ik schreeuw het ook liever niet van de daken. Het was erg zwaar maar het gaat elke dag weer een beetje beter.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:31 schreef Serene het volgende:
[..]
Excuses voor het je eraan laten herinneren van die gebeurtenis. De spijt is begrijpelijk. Ben je er wel weer bovenop gekomen?
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:41 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Geen probleem, ik schreeuw het ook liever niet van de daken. Het was erg zwaar maar het gaat elke dag weer een beetje beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |