Dat dus. Wat ben je ook een dropveterquote:
Ik doe niet alsof!!!!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of mijn leven boeiend is laat ik in het midden. Dat zal voor een ieder anders zijn. Wel ben ik tevreden en hoef ik niet te doen alsof ik een vriendin heb. Homo.
Ik zal der ff bellenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zeg dat je het haar vergeeft enz enz enz alles cookie en egg
Verkloot het en vergeet dit niet te postenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof!!!!
[..]
Ik zal der ff bellen
Goedzo! Go nikon go nikonquote:Op zondag 21 juli 2013 21:57 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof!!!!
[..]
Ik zal der ff bellen
Ze is nu nog bozer!quote:Op zondag 21 juli 2013 21:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Zeg dat je het haar vergeeft enz enz enz alles cookie en egg
quote:Op zondag 21 juli 2013 21:58 schreef Isabeau het volgende:
Zelden zo'n kinderachtig gesprek tussen twee mensen gezien
Recensiekoningquote:Op zondag 21 juli 2013 22:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit soort gesprekken heb ik met mn vriend. Hij is nogal bezitterig
Je vriend is Robert Pattinson?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn.... zulke gesprekken heb je met je vriend?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nja als het altijd zo is dan snap ik niet hoe je het volhoud met haar en what's up met die achtergrond?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:54 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Af en toe is ze irritant idd... ze doet moeilijk om niets! Nja, zal vast wel met der ongesteldheid te maken hebben
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:02 schreef ZarB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Haar vriendin heet Ina en TS zei ''Ga thuis nieuwe kleertjes halen, want ik zie je vaag, Ina'' en Ina snapte de grap nietquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 22:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Haar vriendin heet Ina en TS zei ''Ga thuis nieuwe kleertjes halen, want ik zie je vaag, Ina'' en Ina snapte de grap niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |