SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
Is alweer een hele tijd geleden voor me dat ik het gespeeld heb, maar ik vond het toen wel grappig. Maar dat is ook denk ik de nostalgie die spreekt..quote:Op zondag 21 juli 2013 20:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heb ik more or less begrepen, maar vraag mij dus af of hij de moeite waard is, of dat ik er niks aan mis als ik hem voorbij laat gaan en die 5 euro lekker in de pocket laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben op zoek naar kaarten van de Summer Getaway sale of van de volgende spellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BL2 DLC is toch wel een beetje de melkkoe van Gearbox.quote:
Ik heb het gekocht zodat ik net een extra Tradingcard kon krijgen..quote:Op zondag 21 juli 2013 20:51 schreef Niesl het volgende:
Thnx dat iedereen FTL heeft lopen promoten, wat een leuke game en dat voor zo weinig geld! Vanavond gekocht en vind het geweldig!
Ja idd er zijn weer 2 stukken DLC aangekondigd. En ze vallen ook nog eens buiten de season pass... Dat zijn zulke naaistreken.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
BL2 DLC is toch wel een beetje de melkkoe van Gearbox.
Update na de aanschaf van prison architect:quote:Op zondag 21 juli 2013 20:40 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb de kaarten 6 en 8 dubbel en moet nog 1,2,3,9 en 10. Iemand die hier iets in kan betekenen?
Van de Steam Summer Sale kaarten
Helemaal niet. Gearbox heeft duidelijk aangegeven dat de Season Pass 4 stukken DLC zou bevatten en dat is ook zo.quote:Op zondag 21 juli 2013 20:58 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Ja idd er zijn weer 2 stukken DLC aangekondigd. En ze vallen ook nog eens buiten de season pass... Dat zijn zulke naaistreken.
Met de seasonpass heb ik altijd in mijn hoofd dat je alle main DLC krijgt. En dan koop je de season pass en nu loop ik 11 extra levels mis omdat deze er buiten vallen. Naja het zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 21 juli 2013 21:05 schreef Metonae het volgende:
[..]
Helemaal niet. Gearbox heeft duidelijk aangegeven dat de Season Pass 4 stukken DLC zou bevatten en dat is ook zo.
Graagquote:Op zondag 21 juli 2013 21:12 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik zoek nog de Skyrim kaart. Ik heb Dead Island te ruil
Na een aanschaf en een ruil:quote:Op zondag 21 juli 2013 21:03 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Update na de aanschaf van prison architect:
Ik heb de kaarten 6,7 en 8 dubbel en moet nog 1,3,9 en 10. Iemand die hier iets in kan betekenen?
het is een behoorlijke mindfuckquote:Op zondag 21 juli 2013 21:24 schreef eQuaL het volgende:
Antichamber ziet er echt uit als een grote mindfuck
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:42 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb in de aanbieding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben op zoek naar kaarten van de Summer Getaway sale of van de volgende spellen:Jammer dat je geen Portal 2 dubbel hebt, want ik heb underground dubbel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |