quote:Op zondag 21 juli 2013 21:34 schreef videonatic het volgende:
Als ik de games los zou verkopen doen een aantal spellen het volgende:
DKC, doet 15/20
Maria Allstar 10/15
Bomberman 20+
Mario Kart 15
Bieden vanaf 70,-
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
V&A Policy
• Een richtprijs vermelden is verplicht (dit mag ook een prijs zijn voor alle goederen tezamen), dus niet "bieden vanaf"
Oke Gonzo, lager bieden mag maar verwacht geen reactie. Kom op mensen 70 is echt een hele goeie prijs voor het hele pakket. Kom dan niet nog eens afdingen svp.quote:
70 is 70, waarom is dit zo moeilijk. Voor 70 euro gaat het pakket weg en heeft iemand een complete set met een paar van de beste games, staat nu al zeker 10x duidelijk vermeld in dit topic dat ie voor 70 weg gaat. Kun je wel 65 bieden maar als die 5 euro's echt zo'n probleem zijn is het misschien niet de tijd om zulke aankopen te doen.quote:Op maandag 22 juli 2013 14:37 schreef sharpshooter85 het volgende:
Zelfs voor 65 euro mag de set niet worden opgehaald...
Succes met de verkoop
Hele kansloze reactie.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:22 schreef videonatic het volgende:
[..]
. Kun je wel 65 bieden maar als die 5 euro's echt zo'n probleem zijn is het misschien niet de tijd om zulke aankopen te doen.
quote:Op maandag 22 juli 2013 15:23 schreef videonatic het volgende:
SVP alleen reageren met interesse. Het mag nu wel duidelijk zijn maar ik heb het gevoel alsof ik er nog een paar posts aan mag besteden vandaag, voor 70,- mag het pakket weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |