Bied je jezelf aan?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij hebt gewoon nog nooit een echt-
Lama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door LizzyAdam op 27-07-2013 18:33:58 ]Lesbosapiens
Ziet er toch niet heel comfortabel uit... plus het is zo lastig om TV te kijken zo!quote:
Dat ziet er al veel comfortabeler uit!quote:Op maandag 29 juli 2013 15:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Hang je 'm horizontaal, kun je als luiaardje hangen.
[ afbeelding ]
Het was puur toevalquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jullie zaten er boven op he, hotjes?
Ik zit morgen om 5u aan t ontbijt. Mijn avond zal vooral kort zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Alcohol en lesbeau... Mooie avond. Nu al.
Hmhmhmmmmmm.quote:
Maar waarom toch hotje. Waarom.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zit morgen om 5u aan t ontbijt. Mijn avond zal vooral kort zijn.
Moest eng vroeg werken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar waarom toch hotje. Waarom.
Zeg je wel hoi als je me ziet? Ik huppel denk ik ergens op de prinsengracht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik huppel wel ergens rond. Lekker koel morgen!
Als, dan!quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zeg je wel hoi als je me ziet? Ik huppel denk ik ergens op de prinsengracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |