Die mevrouw had hem van mij wel aan mogen houden hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:55 schreef Dlocks het volgende:
Nou, laat ik dan ook maar een plaatje posten.
[ afbeelding ]
Klopt, zit niets in wat ook maar iets met 9/11 te maken heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar ehhh 9/11 zie ik er niet in.
Of moet ik beter op de details letten?
Ik begrijp het en ben het met je eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Klopt, zit niets in wat ook maar iets met 9/11 te maken heeft.
Maar zit wel een gedachte achter. Het plaatje van mij heeft net zoveel (of net zo weinig) toegevoegde waarde als het plaatje van Xan21 met de tekst "Lies" erin zonder enige toelichting van Xan21. Beide kun je net zo goed weglaten.
Joetjoebjes plaatsen zonder begeleidend commentaar nodigt niet echt uit tot kijken. Al helemaal niet als je vervolgens een potje gaat zitten janken dat niemand je linkjes aanklikt. Als je van anderen verlangt ergens tijd en moeite in te steken mag je er zelf ook wel enige moeite voor doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:13 schreef Xan21 het volgende:
NIST liegt, de hierboven geposte video door mij laat dat zien...maarja waarom zou je 2 uur van je tijd verspillen aan iets waar je toch niet voor openstaat...en als ik gewoon alleen een plaatje neer wil zetten mag dat...
Hoi Polderturk, lang niet gezien?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:12 schreef polderturk het volgende:
De 9/11 discussie komt weer op gang zo te zien
sure, wat kan er anders gebeurd zijn?quote:
van alles hoor, maar tot dus ver hoor ik alleen veel dingen die zelfs in theorie nog geeneens haalbaar zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef new_moon het volgende:
[..]
sure, wat kan er anders gebeurd zijn?
Absoluut waarheid - ik heb t gezien op CNN.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef new_moon het volgende:
[..]
sure, wat kan er anders gebeurd zijn?
precies wat ik bedoelquote:Op maandag 29 juli 2013 18:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Absoluut waarheid - ik heb t gezien op CNN.
Interessante guyver.The Falling Man was iets dat ik had vragen over en heeft m'n aandacht eerst gekregen over het mogelijkheiden van t gebruik van nep fotos op 911.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:46 schreef theguyver het volgende:
Iemand deze docu ook gezien, geeft andere kijk op een aantal slachtoffers van 9/11.
En geeft indrukwekkend beeld weer op hoe snel mensen iets geloven zodra iets beweerd word op internet.
ik bedoel hierbij het gedeelte wanneer ze denken de identiteit te weten van de persoon waar deze docu naar vernoemt is.
let op kunnen schokkende beelden tussen zitten.
Zit wat in, maar zat getuigen die dit kunnen bevestigen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Interessante guyver.The Falling Man was iets dat ik had vragen over en heeft m'n aandacht eerst gekregen over het mogelijkheiden van t gebruik van nep fotos op 911.
The Falling Man = a real photograph?
http://www.cluesforum.inf(...)86d176d666525545f03f
De jumpers scenario was nog 'n deel om emotionele en sentimentele reacties te krijgen,vind ik.
En ja - ik weet dat het niet goed zit met veel mensen ....maar voor mij is dat geen reden om bepaalde informatie te negeren.
En als je verder lezen/kijken zie je ook dat alle beelden van jumpers zijn niet echt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zit wat in, maar zat getuigen die dit kunnen bevestigen.
Ook genoeg gezien met live beelden, en interviews, ga maar even door..
nee en nee, geen CGI gewoon camera uit die tijd, niks verdachts aan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
En als je verder lezen/kijken zie je ook dat alle beelden van jumpers zijn niet echt.
Er zit veel meer dan 'wat' in.
Die 'live' (wazige) beelden van mensen die zijn aan t zwaaien zijn ook CGI.....als het echt was dan zijn ze allemaal 3m lengte. Ze zijn veel groter dan die ramen.....dus die mensen die heeft de beelden gemaakt hebben ze 'n foutje gemaakt qua scaal.
Als er maar een beeldje die is verdacht,is dat niet genoeg om verder te kijken?
Ik heb al 'n link gepost waar t is heel duidelijk uigelegde.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kom eerder maar met bewijs dat de gebouwen leeg waren.
Arme jongen.quote:
ik heb het over bewijs ... niet een forum..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik heb al 'n link gepost waar t is heel duidelijk uigelegde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |