Jij pakt helemaal niemandquote:Op zondag 21 juli 2013 22:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
breng je vriendjes moccie en goodlife pak hun ook
Waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken jongeman.
Vrijheids van nemingsuiting!quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vroeg het OMDAT hij geen recht van spreken heeft.
Fuck de logia.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vroeg het OMDAT hij geen recht van spreken heeft.
Je komt uit Groningen?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
oke rozzje, blijf geloven. lkr je eigen ding doen teriwjl ik mijn empiriom bouw in jouw stad.
Ja, sorry dat ik er over begon, was een -geheime chat - inside joke.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Dearest het volgende:
Ik zou mijn naam maar even uit dit topic halen als ik jullie was, en dat geroddel over mij ook. Ben er wel een beetje klaar mee.
Ik hoorde dat het gisteren in Vlissingen oorlog geweest is. Misschien is daar 'n leuk boek over.quote:
Hij neemt jou serieus.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je komt uit Groningen?
Toen stopte ik je met serieus nemen
Rustig darling. Het is internet maar.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Dearest het volgende:
Ik zou mijn naam maar even uit dit topic halen als ik jullie was, en dat geroddel over mij ook. Ben er wel een beetje klaar mee.
Uitverkoop bij de H&M?quote:Op zondag 21 juli 2013 22:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat het gisteren in Vlissingen oorlog geweest is. Misschien is daar 'n leuk boek over.
Ik kom uit Palaiokastritsa en kes is een kleine baas hij traint al.quote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Je komt uit Groningen?
Toen stopte ik je met serieus nemen behalve Kes want hij is een echte soldier
HOU OPquote:Op zondag 21 juli 2013 22:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neen, een of ander Zeeuws joch ging stalken.
moniquequote:Op zondag 21 juli 2013 22:08 schreef Dearest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |