quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Warm..quote:Op zondag 21 juli 2013 19:47 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nothing much and you?
Dinsdag op vakantie
Watquote:Op zondag 21 juli 2013 19:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
wow concentratiekampsyndroom werd behandeld met LSD
http://nl.wikipedia.org/wiki/Concentratiekampsyndroom
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:51 schreef d4v1d het volgende:
Youtube heeft echt een queue functie nodig.. Dat als je een nummer luistert je alvast een volgende kan kiezen..
Geen zin om een hele playlist te maken
moet je dat aanzettenquote:Op zondag 21 juli 2013 19:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar als je die aanklikt gaat die daar niet heen als het huidige filmpje eindigt..
ga selfies makenquote:Op zondag 21 juli 2013 19:57 schreef Dearest het volgende:
Verveel me, ben moe, wil slapen, wil iets leuks doen
neen, zie er niet uit. is ook altijd super frustrerend want sta er nooit leuk opquote:
die zijn idd altijd wel leuker jaquote:Op zondag 21 juli 2013 19:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
oh wacht meestal ben ik onder invloed als ik selfies maak
Gezonde boyquote:Op zondag 21 juli 2013 20:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga even koken
ofzo iets met eten
weet niet
pizza met hamburgers waarschijnlijk
of lasagne of idk fuck dat
breek me de bek niet openquote:
HAHAHAHAquote:Op zondag 21 juli 2013 20:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
breek me de bek niet opennee ga er niet wéér over beginnen haha
Je mag het mij gerust vertellenquote:Op zondag 21 juli 2013 20:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
breek me de bek niet opennee ga er niet wéér over beginnen haha
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Here we fucking go againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i still see your shadows in my room
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
ff etenseopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
dr nick heeft nodig zwanger gemaakt xd xd
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Verzonnen verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Hee ursaquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:19 schreef EugeneKrabs het volgende:
ff etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |