SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benide götür yanındaaquote:Op zondag 21 juli 2013 18:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga pas over drie weken op vakantie: een weekje naar Parijs, daarna een bruiloft in Strasbourg. Een maand later ga ik drie weken naar Istanbul.
Pas je in mijn koffer?quote:
Daar kom ik volgende week zaterdag achter.quote:
Waar heb je geskydived? Ik denk dat abseilen enger is.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pas je in mijn koffer?
[..]
Daar kom ik volgende week zaterdag achter.Enger dan skydiven (wat ik vorige maand heb gedaan) zal het niet kunnen zijn.
Texel. Zie mijn fobo voor foto's.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waar heb je geskydived? Ik denk dat abseilen enger is.
En welke van de twee ben jij dan, beide zijn geen Turken. Gewoon oerhollandse koppen.quote:Op zondag 21 juli 2013 19:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Texel. Zie mijn fobo voor foto's.Ik denk niet dat abseilen enger is.
By the way, ik ga niet over 3 weken op vakantie, maar pas over 3 maanden. Klein foutje van mij.
quote:Op zondag 21 juli 2013 19:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En welke van de twee ben jij dan, beide zijn geen Turken. Gewoon oerhollandse koppen.
Een geperforeerde maag lijkt mij een negatieve ontwikkeling, bel de doktersdienst en rap.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, serieuze vraag, de spalk achter mijn tanden die twee dagen terug los was is vandaag tijdens het eten afgebroken.. en ja, ik heb het perongeluk doorgeslikt. Kan dit kwaad? Moet ik naar de dokter? Vind dit echt eng..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer dat even te checken, als het er overmorgen nog niet uit is zou ik wel stappen ondernemen, richting een arts dan.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb het net aan een doktersstudent gevraagd en volgens hem zal het er waarschijnlijk aan de andere kant uitkomen. Dus..
Niks dan liefde voor mijn stamgenotenquote:Oh en thanks voor het rustig inleiden van mijn dood, Wammes. Zo aardig van je.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Oke, serieuze vraag, de spalk achter mijn tanden die twee dagen terug los was is vandaag tijdens het eten afgebroken.. en ja, ik heb het perongeluk doorgeslikt. Kan dit kwaad? Moet ik naar de dokter? Vind dit echt eng..
Je plast het er wel uit.quote:Op maandag 22 juli 2013 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb het net aan een doktersstudent gevraagd en volgens hem zal het er waarschijnlijk aan de andere kant uitkomen. Dus..
Oh en thanks voor het rustig inleiden van mijn dood, Wammes. Zo aardig van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ietsjes meer.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
We dachten aan een bowl- en 3-gangenarrangement (halal ¤ +2,50) voor ¤ 29,95 per persoon waarbij iedere tweede volwassene voor de helft van de prijs dit arrangement krijgt. Effectief betaal je dus per persoon ongeveer ¤ 17,50.
Fuck. Ik nam de kosten voor de tweede persoon niet mee in mijn berekening.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:13 schreef zarGon het volgende:
.
[..]
Ietsjes meer.. (32,50 + 16,25)/2 = afgerond 24 euro.
Nope, geen idee waar hij zit. Ik heb al tegen mijn moeder gezegd dat het mogelijk is dat ik binnenkort dood ben.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kreet van blijdschap wat betreft feces?
Maar we gaan toch eten in de aksam?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met zelfgemaakte lahmacuns voor de picknick?
Zolang binnenkort "na 25 augustus" betekent vind ik het best.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, geen idee waar hij zit. Ik heb al tegen mijn moeder gezegd dat het mogelijk is dat ik binnenkort dood ben.
Hehe cok dusuncelisin.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zolang binnenkort "na 25 augustus" betekent vind ik het best.
Hmm, nu je het zegt... Eerst picknick dan bowlen+eten...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar we gaan toch eten in de aksam?
Wacom Bamboo Touch & Pen gekochtquote:Op woensdag 24 juli 2013 03:12 schreef Julis het volgende:
Wij (PWF en ik) kunnen op die datum. We beloven nog niets,.
Ja voor mijn broertjequote:Op woensdag 24 juli 2013 03:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah,, nice! Voor je broertje, toch? Gule gule kullansin. Doet hij aan digital art?
quote:Op woensdag 24 juli 2013 03:12 schreef Julis het volgende:
Wij (PWF en ik) kunnen op die datum. We beloven nog niets,.
PostNL via UPS? Weet je dat zeker?quote:Op woensdag 24 juli 2013 13:57 schreef Mercan het volgende:
Laatst per PostNL (gaat via UPS) een brief verstuurd naar Istanbul.
Spoed verzending (55 euro), was binnen 24 afgeleverd! Prima service!
Yep,quote:Op woensdag 24 juli 2013 14:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
PostNL via UPS? Weet je dat zeker?
Ik zei toch dat het best snel afgeleverd kan worden, mits je er genoeg voor betaalt.
Ehh, nu je het zegt... TNT Express is vorig jaar door UPS overgenomen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:05 schreef Mercan het volgende:
[..]
Yep,
Ik heb het verstuurd vanaf een plaatselijk PostNL desk.
Maar op de vrachtbrief die ik diende in te vullen stond rechtsboven UPS.
En track&Trace ging ook via UPS.com.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 04:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja voor mijn broertje
Nee, niet echt, nou ja, of wel. Hij heeft laatst een vet mooi tekening gemaakt en wilde het steeds meer doen maar vond het irritant om met een muis te werken ofzo. Misschien dat hij het nu wel wat vaker gaat doen.
Hij begint volgend jaar aan een nieuw opleiding, package design ofzo, dunno hoe het precies heet. Misschien dat het dan ook van pas kan komen.
Hij heeft 'm niet online staan, helaas.quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:11 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik begon ook met de muis. De tablet was voor mij een verademing. Ik denk dat hij het zeker zal waarderen
. Nu ben ik wel benieuwd wat hij heeft gemaakt, hehe.
Hij heeft speciaal voor jouw een foto gemaakt (uploaden was hij te lui voor).quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:11 schreef Julis het volgende:
[..]. Ik begon ook met de muis. De tablet was voor mij een verademing. Ik denk dat hij het zeker zal waarderen
. Nu ben ik wel benieuwd wat hij heeft gemaakt, hehe.
Het is Bumblebee zonder dakjequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij heeft speciaal voor jouw een foto gemaakt (uploaden was hij te lui voor).
[ afbeelding ]
Een achternicht uit Turkije waar hij sinds een jaar dag en nacht mee whatsappt, beter blijft het ook bij een nichtje.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2013 23:38 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een achternicht uit Turkije waar hij sinds een jaar dag en nacht mee whatsappt, beter blijft het ook bij een nichtje.
Doet hij goedquote:Op woensdag 24 juli 2013 23:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij heeft speciaal voor jouw een foto gemaakt (uploaden was hij te lui voor).
[ afbeelding ]
Hij zal vast wel wat plugins gebruikt hebben (denk ik?), maar ja met de muis.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Doet hij goed. En dat allemaal met de muis?
Hij is best creatief, jammer dat hij er niks mee doet.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:05 schreef Levolution het volgende:
Pen tool in plaats van 'gewoon' brushen. Vandaar dat strakke lijnwerk. Denk ik.
Desalniettemin gewoon heel knap werk.
Hij gaat toch die opleiding doen?quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij is best creatief, jammer dat hij er niks mee doet.
Hij speelt klarinet, gitaar, baglama.
Hij kan best wel tof tekenen, blijkt
Na een jaar thuis gezeten te hebben begint hij eindelijk aan een opleidingquote:Op donderdag 25 juli 2013 01:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij gaat toch die opleiding doen?
Probleem met creativiteit is dat het ontdekt moet worden in een wereld vol mensen die eigenlijk niet creatief zijn maar wel de juiste connecties/papiertjes hebben.
Als je echt goed bent kom je er wel, maar dan moet je wel jezelf promoten.
Creatieve intelligentie, ik mag dat wel.quote:Op donderdag 25 juli 2013 01:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Na een jaar thuis gezeten te hebben begint hij eindelijk aan een opleiding
Mja, hij hoeft een liedje maar een paar keer te horen en hij speelt het na. Of geef hem een instrument, binnen no-time speelt hij ermee
Holyfuckquote:Op zondag 28 juli 2013 11:28 schreef Mercan het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_in_ziekenhuis.html
Zijn bloed wil je toch niet eens....quote:Op zondag 28 juli 2013 11:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Holyfuckdit moet gespeeld zijn, bu yasta wat een gescheld
Turkse Cartman.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:28 schreef Mercan het volgende:
Giethoorn? Varen met een bootje, zeer geschikt voor conservatieve ouderen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:12 schreef Mercan het volgende:
Wat zijn leuke dingen/plaatsen in NL om gasten uit TR mee naar toe te nemen?
Leeftijd is 50+ en 30 jaar.
Andere zaken als Amsterdam/Volendam aub...
Geen idee. Waarom verdwijnen er zomaar reacties onder foto's en links (inclusief die van mij) en waarom zie ik vreemde aanmeldsessies staan?quote:
LOOOOLquote:Op zondag 28 juli 2013 11:28 schreef Mercan het volgende:
Waar zijn de goede tijden gebleven dat de dikkerdjes juist gepest werden?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je zal er maar mee in de klas zitten, lijkt mij een enorme pestkop
Wat doe jij in dit topic? Jij bent toch geen turk!quote:Op zondag 28 juli 2013 18:39 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je zal er maar mee in de klas zitten, lijkt mij een enorme pestkop
Desbetreffende persoon is niet conservatief, maar ik noteer het toch! Thnx voor de tip.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Giethoorn? Varen met een bootje, zeer geschikt voor conservatieve ouderen.
In dat geval gewoon naar Holly.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:32 schreef Mercan het volgende:
[..]
Desbetreffende persoon is niet conservatief, maar ik noteer het toch! Thnx voor de tip.
Vroegah, toen dikkerdjes nog zeldzaam warenquote:Op zondag 28 juli 2013 18:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar zijn de goede tijden gebleven dat de dikkerdjes juist gepest werden?
Circassiers zijn semi-nomadenquote:Op zondag 28 juli 2013 19:07 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Wat doe jij in dit topic? Jij bent toch geen turk!
Nu doen dikkies zoquote:Op zondag 28 juli 2013 18:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waar zijn de goede tijden gebleven dat de dikkerdjes juist gepest werden?
Waar kan je dit trouwens vinden?quote:Op zondag 28 juli 2013 17:59 schreef Bortecinem het volgende:
Weet iemand hoe accuraat de aanmeldsessie geschiedenis van facebook is? Ik zie namelijk twee vreemde apparaten en besturingssystemen staan....
En terecht, bruine mensen.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:25 schreef Ayca het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1357562
Apart. Maar dan probeer ik het te vergelijken met het ideaalbeeld dat hier is veranderd.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:25 schreef Ayca het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1357562
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel het in India komt door het kastensysteem () ...
De Turkoes met een boekenkast zijn anders wel stil, lezen ze die boeken nog wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:22 schreef Levolution het volgende:
Als je een boekenkast had kon je even kijken.
Denk niet dat Ayca zin heeft om over mieren en bodybuilding te lezen op vakantie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:24 schreef xminator het volgende:
Kan je de ebooks/epubs hiervan ook naar mij toesturen (met uitzondering van hungergames)indien je ze vindt?
[..]
De Turkoes met een boekenkast zijn anders wel stil, lezen ze die boeken nog wel.![]()
Verkenners gaan op zoek naar voedsel. Hierbij laten ze een bepaald feromonenspoor achter waardoor ze de weg terug kunnen vinden. Indien ze voedsel hebben gevonden, lopen ze over dat feromonenspoor terug naar het nest, maar hierbij 'dikken' ze het spoor aan. De nestgenoten weten dan dat dit spoor naar een voedselbron leidt. Hoe meer mieren erheen lopen, hoe sterker het spoor wordt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:37 schreef xminator het volgende:
Nu je het over mieren hebt, hoe weten die kleine insecten waar suiker is? Er stond laatst een suikerpot open in de keuken, ze zijn helemaal vanuit buiten naar binnen gekomen naar de suikerpot. Hoe weten ze dat een suikerpot geopend is een aantal meters verder?
Thanks!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:07 schreef xminator het volgende:
Underboss
Thinking, fast and slow
Office politics
Fifa maffia
Gijp
Hungergames
F**k it
Buy-ology
Had laatst ook nog een leuk turks boek gelezen, alleen kom niet op de naam
Dat wordt dan morgenochtend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:24 schreef xminator het volgende:
Kan je de ebooks/epubs hiervan ook naar mij toesturen (met uitzondering van hungergames)indien je ze vindt?
[..]
De Turkoes met een boekenkast zijn anders wel stil, lezen ze die boeken nog wel.![]()
Orhan Pamuk - Istanbulquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:32 schreef Ayca het volgende:
Strooi al je boekentips hier, e-reader moet vol voordat ik morgen op vakantie ga.
Als ik zo een verkenner zie lopen en ik wis zijn sporen, raakt hij dan verdwaald?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verkenners gaan op zoek naar voedsel. Hierbij laten ze een bepaald feromonenspoor achter waardoor ze de weg terug kunnen vinden. Indien ze voedsel hebben gevonden, lopen ze over dat feromonenspoor terug naar het nest, maar hierbij 'dikken' ze het spoor aan. De nestgenoten weten dan dat dit spoor naar een voedselbron leidt. Hoe meer mieren erheen lopen, hoe sterker het spoor wordt.
Technisch gezien wel. Misschien dat zij met een beetje geluk de weg weer vindt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als ik zo een verkenner zie lopen en ik wis zijn sporen, raakt hij dan verdwaald?
Haha dat zijn er veel, beetje rondjes lopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:26 schreef Levolution het volgende:
[..]
Technisch gezien wel. Misschien dat zij met een beetje geluk de weg weer vindt.
Hier zie je een 'glitch':
Het communiceren met geuren is één van de sterkste eigenschappen van mieren, maar omdat ze er blind op vertrouwen is het ook makkelijk te 'cheaten' (ook door parasieten bijvoorbeeld).
Woestijnsoorten van het geslacht Cataglyphis gebruiken echter de zon en ook objecten in hun omgeving om de weg te vinden i.p.v. feromonensporen. Dit omdat een feromonenspoor vluchtig is, zeker in die hitte. Bovendien kunnen ze met behulp van de zon de kortste route terug naar het nest berekenen zodat ze zo kort mogelijk buiten in de hitte hoeven te zijn.
Verschilt per soort en levenswijze. Harpegnathos mieren kunnen heel goed zien en jagen dan ook op zicht.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha dat zijn er veel, beetje rondjes lopen.
Hebben ze ook daadwerkelijk zicht of zien ze alleen licht? Slimme dingen als ze routes kunnen berekenen.
Dat zijn de bruidsvluchten. De gynes (geslachtsvrouwtjes die koninginnen zullen worden) en de mannetjes hebben vleugels om uit te vliegen en in de lucht te paren. Eenmaal bevrucht zal de gyne landen, haar vleugels opeten (energie!), zich ingraven en geheel op haar eigen voedselreserves de eerste generatie werksters voortbrengen. Uiteraard bestaan er ook soorten waarbij de koloniestichting anders verloopt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:38 schreef xaban06 het volgende:
Ik lees op Wikipedia dat mieren vliegen? Dat is nieuw voor mij.
Fascinerend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:41 schreef Levolution het volgende:
[..]
Verkenners gaan op zoek naar voedsel. Hierbij laten ze een bepaald feromonenspoor achter waardoor ze de weg terug kunnen vinden. Indien ze voedsel hebben gevonden, lopen ze over dat feromonenspoor terug naar het nest, maar hierbij 'dikken' ze het spoor aan. De nestgenoten weten dan dat dit spoor naar een voedselbron leidt. Hoe meer mieren erheen lopen, hoe sterker het spoor wordt.
Fictie? Non-fictie? Turks, NL, Engels?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:32 schreef Ayca het volgende:
Strooi al je boekentips hier, e-reader moet vol voordat ik morgen op vakantie ga.
Ja!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:24 schreef xminator het volgende:
Waar is de rest van je boekenkast dan, dit is nog maar een kleine collectiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb mijn boekenkast zelfs geordend naar aanleiding van de kritiek die jullie hadden.
[ link | afbeelding ]
Ik zal vanavond een foto maken van de rest van de boekenkast.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar is de rest van je boekenkast dan, dit is nog maar een kleine collectie. Schaf thinking, fast and slow van Daniel Kahneman aan dan. Ik denk dat dat wel iets voor je is.
Toch wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:49 schreef zarGon het volgende:
Een e-reader is wel goedkoper (uiteindelijk)...
Ook wanneer je de boeken gewoon koopt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:49 schreef zarGon het volgende:
Een e-reader is wel goedkoper (uiteindelijk)...
Lekker ongegeneerd je liefdesromannetjes lezen zonder dat de hele wereld mee kan genieten van de omslag met Fabio's brede borstkas.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk er ook over om een e-reader te kopen.Voor romans enzo.
Waarom zou je dat doen als je toch een e-reader hebt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook wanneer je de boeken gewoon koopt?
Levo jij kijkt echt dwars door mensen heen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Lekker ongegeneerd je liefdesromannetjes lezen zonder dat de hele wereld mee kan genieten van de omslag met Fabio's brede borstkas.
Nein.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Borte, heb je dat spalkje nog gevonden?
Eens, zelfs goede romans worden na een tijdje cheesy of pretentieus in je kast.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Levo jij kijkt echt dwars door mensen heen.
Hahahaha
Nee, serieus, boekenkasten zijn en blijven baas maar ik vul die liever met informatieve boeken en boeken die ik regelmatig nodig heb ipv sullige romannetjes.
BHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ook wanneer je de boeken gewoon koopt?
Doen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:32 schreef Bortecinem het volgende:
Ik denk er ook over om een e-reader te kopen.![]()
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau heeft zich de woede op de hals gehaald van verschillende Turkse media. Ze krijgt de wind van voren in een televisieprogramma.
In Turkije is men nog wat minder open over seks dan in Nederland. Daar had Yolanthe even niet aan gedacht had tijdens haar interview met het Nederlandse tijdschrift Grazia. Ze onthulde onder andere dat ze een trio met Wesley en een andere vrouw niet uitsluit. Daarnaast biechtte ze op dat ze wel eens met een vrouw heeft geëxperimenteerd.
Bedkamergeheimen
Dit was iets teveel informatie voor Ahmet Çakar die in een Turks televisieprogramma uithaalt naar Yo. Wat hem betreft kan de donkere schone haar 'slaapkamergeheimen' maar beter privé houden en heeft ze als inwoonster van een islamitisch land een grote fout gemaakt door tijdens de ramadan zulke pikante uitspraken te doen.
De zedigheid en dus de eer van de van de vrouw van Ahmet in twijfel trekken? Neef 1 t/m 12 zijn onderweg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:57 schreef Levolution het volgende:
Mwah, moet kunnen. Voor een Nederlands tijdschrift nota bene. Die Ahmet is gewoon gefrustreerd omdat hij niet zo'n trio krijgt.
Hoppa!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zal vanavond een foto maken van de rest van de boekenkast.
Bedankt voor de tip.
Dit heb ik gekocht bij bol.com: Thinking, Fast and Slow - http://go.bol.com/tb/9200000001150837
Cognitieve psychologie ftw!
Waar? Wanneer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is dan een meevaller.quote:![]()
Irritatie. Was geen ruzie ofzo. We had een discussie, emmer liep over, zei dat ik wegging en liep weg.quote:
Wat een (hevige) discussie loop je toch niet weg en neem je ontslagquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Irritatie. Was geen ruzie ofzo. We had een discussie, emmer liep over, zei dat ik wegging en liep weg.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Irritatie. Was geen ruzie ofzo. We had een discussie, emmer liep over, zei dat ik wegging en liep weg.
Zoals ik al zei, emmer liep over. Er spelen wel meer dingen mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat een (hevige) discussie loop je toch niet weg en neem je ontslag
Als er verder geen ruzie in het spel is
Paar cent per maand.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:53 schreef xaban06 het volgende:
Of gaat het gewoon heel goed met Adsense
Ik ben blij dat ik niet eens zomaar ontslag kán nemen én direct wegblijven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat een (hevige) discussie loop je toch niet weg en neem je ontslag
Als er verder geen ruzie in het spel is
Als de emmer overloopt neem je even pauze, geen ontslagquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, emmer liep over. Er spelen wel meer dingen mee.
Nee, dat doe je bij irritaties. Verder is dit ook weer niet zo'n belangrijke baan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:57 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als de emmer overloopt neem je even pauze, geen ontslag
Je werkte toch bij een (web)parfumerie?quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat doe je bij irritaties. Verder is dit ook weer niet zo'n belangrijke baan.
Enige nadeel is dat dit slecht op je CV staat. Het boos weglopen.
Ik vond de eerste paar maanden al shit. Het is dat er later een paar leuke collega's bijkwamen waardoor ik anderen had om mee te bitchen op de bitches op werk en de oneerlijkheid enzo. Maar een minimumuurloon is dit werk niet waard.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet eens zomaar ontslag kán nemen én direct wegblijven.Iets met zelfbescherming enzo.
Sommigen hier weten dat ik het iets minder dan een halfjaar geleden absoluut niet naar m'n zin had op het werk. Ik overwoog om ontslag te nemen. Gelukkig niet gedaan, het gaat nu namelijk super op het werk!
Nee, zoals ik al eerder zei, ik werk voor een bedrijf dat de zaken van een webparfumerie regelt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je werkte toch bij een (web)parfumerie?
Veel plezier, dump je wel binnenkort een review hier?quote:
Haha al vind ik de rijkste man op aarde, echt niet dat ik van andermans geld kan leven. Het zelfs thuis bij mijn ouders al het gevoel dat ik 'yuk' ben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Veel plezier, dump je wel binnenkort een review hier?
Borte, best dom van je. Veel succes met werk vinden. Beter vind je gewoon een slimme(rijke) jongen hehe
Ik zoek dan ook onderaan de ladder, ben al blij als ik dadelijk uberhaupt een baan vind.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef xminator het volgende:
In deze tijd zonder diploma geschikt werk vinden in the middle of nowhere (limburg??) is moeilijker dan een jongen te vinden. Het is give<>get, jij geeft hem een schone huis en een warme bord met eten en krijgt 'onderhoud' ervoor terug.
Moet ze ook nog een contract tekenen voor onbepaalde tijd of wat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef xminator het volgende:
In deze tijd zonder diploma geschikt werk vinden in the middle of nowhere (limburg??) is moeilijker dan een jongen te vinden. Het is give<>get, jij geeft hem een schone huis en een warme bord met eten en krijgt 'onderhoud' ervoor terug.
Dank je. Dat 'binnenkort' kan wel even duren hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Veel plezier, dump je wel binnenkort een review hier?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet ze ook nog een contract tekenen voor onbepaalde tijd of wat?
Jep, natuurlijk. Huwelijks aktequote:Op woensdag 31 juli 2013 19:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Moet ze ook nog een contract tekenen voor onbepaalde tijd of wat?
Wat is het nut van het vinden van een rijke man dan??quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard onder huwelijkse voorwaarden.
Uiteraard, mensen die dat niet doen zijn hartstikke domquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Uiteraard onder huwelijkse voorwaarden.
Ik weet niet waarom, maar bij zo'n iemand denk ik direct aan een vrouw die bijna 24/7 thuis is en niets van de buitenwereld meekrijgt. Nee, dan heb ik toch liever een partner die wel een baan heeft. En ja, ik ben me ervan bewust dat het huishouden, eventuele kinderen opvoeden en dergelijke ook een full-time baan is/kan zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef xminator het volgende:
Je trouwt om toch hele leven met hem doortebrengen en niet zijn geld te erven. Dan misbruik je hem wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is het nut van het vinden van een rijke man dan??
Zolang je hem tevreden houdt heb je geld en een dak boven je hoofd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is het nut van het vinden van een rijke man dan??
Meh, jij denkt te ouderwets. Overdag kunnen de vrouwtjes afspreken, winkelen etc etc.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar bij zo'n iemand denk ik direct aan een vrouw die bijna 24/7 thuis is en niets van de buitenwereld meekrijgt. Nee, dan heb ik toch liever een partner die wel een baan heeft. En ja, ik ben me ervan bewust dat het huishouden, eventuele kinderen opvoeden en dergelijke ook een full-time baan is/kan zijn.
Winkelen, eten en drinken terwijl ik aan het werk ben?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh, jij denkt te ouderwets. Overdag kunnen de vrouwtjes afspreken, winkelen etc etc.
Aber naturlich.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mannen mogen ook kieskeurig zijn.
Als het blijft bij het schoonhouden van een huis en een warme maaltijd op tafel zetten wil ik best het vrouwtje zijn in zo'n relatie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:09 schreef xminator het volgende:
Vermoeid voor wat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Winkelen, eten en drinken terwijl ik aan het werk ben?No way!!! Vervolgens 's avonds nergens zin in hebben wegens vermoeidheid.
Voor serieuze gesprekken, mijn boekenkast ordenen en uiteraard voor zaken die we hier niet mogen bespreken in verband met de aanwezigheid van minderjarigen.quote:
Die minderjarigen doen het meer dan jij en ik samen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor serieuze gesprekken, mijn boekenkast ordenen en uiteraard voor zaken die we hier niet mogen bespreken in verband met de aanwezigheid van minderjarigen.
Jij en Sylv samen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die minderjarigen doen het meer dan jij en ik samen.
Zou op zich kunnen, maar ik ben bang dat hij mij niet heel laat bij het ordenen van de boekenkast.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou op zich kunnen, maar ik ben bang dat hij mij niet heel laat bij het ordenen van de boekenkast.
Geldt dat ook voor jongens? En bij vrouwen van 30+?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar Turkse vrouwen wel.
Alleen maagden kunnen een meisje zijn.
Als jij de vrouw op je profielfoto bent, why not?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou op zich kunnen, maar ik ben bang dat hij mij niet heel laat bij het ordenen van de boekenkast.
Een vrouw van 30+ nog meisje noemen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor jongens? En bij vrouwen van 30+?
Ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor jongens? En bij vrouwen van 30+?
Waarschijnlijk valt het dikste en zwaarste boek 'per ongeluk' op je hoofd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doen ze serieus. Ik ken een 35-jarige vrouw die mijn moeder nog steeds 'kiz' noemt omdat ze niet is getrouwd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een vrouw van 30+ nog meisje noemen...Wat schattig!
Ehh, dat ze niet is getrouwd betekent niet dat ze nog maagd is. Hahahaha.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doen ze serieus. Ik ken een 35-jarige vrouw die mijn moeder nog steeds 'kiz' noemt omdat ze niet is getrouwd.
Voor Turken wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ehh, dat ze niet is getrouwd betekent niet dat ze nog maagd is. Hahahaha.
Hihi zo jong ben ik niet meer hoor, Tina hij noemde mij meisje, wat leuk he? Wat een leuke jongen, zou hij nog single zijn hihi?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een vrouw van 30+ nog meisje noemen...Wat schattig!
Hihihiquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Voor Turken wel.
Maar ik weet het ook pas een paar jaar. Ik noemde een getrouwde vrouw (25?) 'kiz' en alle meisjes keken mij aan van 'Kadin.Ne kizi? ^o)'.
En ik in verdediging 'maar zo oud ziet ze er niet uit'.![]()
Zoals?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als het blijft bij het schoonhouden van een huis en een warme maaltijd op tafel zetten wil ik best het vrouwtje zijn in zo'n relatie.
Maar ze willen meer..
Hehe /NederTurk problemsquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hihihi
Volgens mij werd ik er in 2003 op gewezen door wat achterneven in Turkije. Als ik het me goed herinner noemde ik een jongedame die ons voorbij liep een "güzel kiz". Ik kreeg toen uitgelegd wat het verschil is tussen 'kiz' en 'kadin'.
coïtus, kind baren, kind opvoeden, visite ontvangen, aardig zijn, doen alsof jullie gelukkig zijn et cetera.quote:
Nee, kiz = niet-getrouwd/maagd. Kadin = getrouwd/niet-maagd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef xminator het volgende:
Kiz = nog niet gebloed (menstruatie dan hè)
Kadin = wel.
Ja, als een vader of moeder het zegt ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
'Kiz' kan ook dochter betekenen toch? Of niet? Ik weet het niet meer.
Is dat zo? Ik dacht dat het afhankelijk was van de maagdelijkheid.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:49 schreef xminator het volgende:
Kiz = nog niet gebloed (menstruatie dan hè)
Kadin = wel.
Wat nou als ik een leraar ben en ik weet dat een leerlinge niet meer maagd is? Mag ik dan tegen de ouders niet meer 'Kiziniz derslerine çok iyi çalisiyor.' zeggen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, als een vader of moeder het zegt ja.
Yav uf, je blijft voor altijd de dochter van je ouders. Dus een leraar hoort ook 'kiz' te zeggen. Wanneer je het over dochters hebt, zijn en het blijven het kizlar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat nou als ik een leraar ben en ik weet dat een leerlinge niet meer maagd is? Mag ik dan tegen de ouders niet meer 'Kiziniz derslerine çok iyi çalisiyor.' zeggen?
Dan zeg je kizdinquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat nou als ik een leraar ben en ik weet dat een leerlinge niet meer maagd is? Mag ik dan tegen de ouders niet meer 'Kiziniz derslerine çok iyi çalisiyor.' zeggen?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yav uf, je blijft voor altijd de dochter van je ouders. Dus een leraar hoort ook 'kiz' te zeggen. Wanneer je het over dochters hebt, zijn en het blijven het kizlar.
quote:
Interessant.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets voor getrouwde vrouwen.
Soms zeggen we abla.
Je bent toch geen student van 15 jaar ofzo. Wat preek? Gewoon als volwassen mensen praten. Zij hebben ook geen tijd voor een 'preek' hoor. Gewoon professioneel blijven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:20 schreef Bortecinem het volgende:
Email verstuurd naar contactpersoon van vorige uitzendbureau. Toen mijn ex-werkgever overstapte naar een nieuwe uitzendbureau en wij dus moesten switchen, probeerde onze oude uitzendbureau ons ook mee te nemen. Ik heb ze een paar maanden terug nog gemaild voor een baan in een andere stad wegens een verhuizing die uiteindelijk niet doorging en waardoor ik dus ook die nieuwe baan niet kon aannemen. Nadat ik ze had gemaild dat ik de baan toch niet kon aannemen heb ik niks meer van ze gehoord.![]()
![]()
Maar ik waag mijn kans nog een keer. Ik hoop dat ze toch iets voor mij vinden zodat ik 1. niet naar de preek van mijn huidige uitzendbureau hoef te luisteren en 2. ik een nieuwe baan heb.
Blijkbaar geef ik wel die indruk aangezien ik vandaag aan de tel wel een soort van preek kreeg te horen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je bent toch geen student van 15 jaar ofzo. Wat preek? Gewoon als volwassen mensen praten. Zij hebben ook geen tijd voor een 'preek' hoor. Gewoon professioneel blijven.
Dan moet je dat niet doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar geef ik wel die indruk aangezien ik vandaag aan de tel wel een soort van preek kreeg te horen.
Ik heb die man aan de tel misschien een keer gezien en drie woorden uitgewisseld. Denk niet dat ik er heel veel aan kon doen.quote:
Afkappen, aangeven dat je professioneel wilt blijven en geen zin hebt in een preek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb die man aan de tel misschien een keer gezien en drie woorden uitgewisseld. Denk niet dat ik er heel veel aan kon doen.
Hallo?! Deze mensen moeten nog een nieuwe baan voor mij zoeken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Afkappen, aangeven dat je professioneel wilt blijven en geen zin hebt in een preek.
Maar niet over je heen lopen, Xaban heeft gelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo?! Deze mensen moeten nog een nieuwe baan voor mij zoeken.
Ja dus? Zij verdienen aan je he, ze doen geen vrijwilligerswerk. Jij bent hun slaaf niet ofzo dat je alles moet slikken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo?! Deze mensen moeten nog een nieuwe baan voor mij zoeken.
Zo erg is het ook weer niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ja dus? Zij verdienen aan je he, ze doen geen vrijwilligerswerk. Jij bent hun slaaf niet ofzo dat je alles moet slikken.
Dat sowieso. Maar het gaat mij meer om haar foto's tweets over Turken in TR. Ik bedoel, haar gekanker op Islam, doekjes, moslims etc. in Nederland is een ding, maar wie is deze Nederlandse vrouw dat ze denkt dat zich kan bemoeien met de Turken in TR?quote:
Cok kotusun.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]
Kadin olduguna inandirmak icin 1000 sahit lazim.
Ze lijkt niet Turks. Wat denk jij?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kwam dus op haar twitter na aanleiding van een nieuwsbericht over deze column van haar.
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmgs!bw9qged2qTJQ/
Mensen die haar gaan bedreigen.![]()
En haar twitter is net zo erg als haar column.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kwam dus op haar twitter na aanleiding van een nieuwsbericht over deze column van haar.
http://www.metronieuws.nl(...)SrZmgs!bw9qged2qTJQ/
Mensen die haar gaan bedreigen.![]()
En haar twitter is net zo erg als haar column.
quote:Ik denk dat Arabieren zelfs niet zo gestoord zijn als sommige Turken.
Ebru is de ultieme troll die droomt van een zwaar besnorde man die haar rammelende eierstokken wil vullen met BirPower en haar richting de keuken stuurtquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:34 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ebru is de ultieme troll die droomt van een zwaar besnorde man die haar rammelende eierstokken wil vullen met BirPower en haar richting de keuken stuurt
hahaha ik wilde zeggen zij is zeker geen kiz meer want wie heeft haar gezicht zo gesikmekt yuzunu iyi becermis birileriquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[ afbeelding ]
Kadin olduguna inandirmak icin 1000 sahit lazim.
Nu vind ik haar ineens woest aantrekkelijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
hahaha ik wilde zeggen zij is zeker geen kiz meer want wie heeft haar gezicht zo gesikmekt yuzunu iyi becermis birileri
btw ik heb vandaag een nieuw paard en ook een veulen gekocht
[ afbeelding ]
brrprffff iiiiihiiihiii
Ja ik had zelf ook eerder een ezel in gedachtenquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:52 schreef Mathemaat het volgende:
Mensen het is ramadan. Laten we nou geen paarden beledigen door ze met Ebru Omar te vergelijken.
Die grap maakte ik ook al een keer over Joan Franka in deze reeks.quote:
Ik begrijp dat het om een bijbaantje gaat?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef Bortecinem het volgende:
Goede peptalk, Lev. Valla bak. Het doet mij een deugd dat ik niet enige met een temperament ben.
Nee, een fulltime baan maar geen dreamjob ofzo. Een heel slecht betaalde, ongeschoolde baan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het om een bijbaantje gaat?
Echt dikke schijt, ik snap niet waarom mensen zich zo druk om CV en dat soort ongein maken.
Oh dat is wel guts.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, een fulltime baan maar geen dreamjob ofzo. Een heel slecht betaalde, ongeschoolde baan.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oh dat is wel guts.
Vind het nog steeds cool tho.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het om een bijbaantje gaat?
Echt dikke schijt, ik snap niet waarom mensen zich zo druk om CV en dat soort ongein maken.
Je moet wel de juiste CV hebben. Als starter (na scholing) op de arbeidsmarkt, heb je meestal nog geen noemenswaardige ervaringquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarna moeten mensen dan niet gaan huilen wanneer ze weinig geld verdienen en een klote baantje hebben.. Dikke CV = dikke baan (overigens ook mogelijk zonder dikke cv maar dat komt minder vaak voor).
Uiteraard met een flutopleiding zoals commerciele economie of mer zal het ook niets worden, maar een goed gevulde cv kan wel het verschil maken. Misschien heb je geen relevante werkervaring maar je kan wel buitenschoolse activeiten etc gedaan hebben wat een voorsprong geeft tov anderen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet wel de juiste CV hebben. Als starter (na scholing) op de arbeidsmarkt, heb je meestal nog geen noemenswaardige ervaring
Meh je bereikt te snel een glass ceiling in de IT.quote:
Aman uzak dur.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Meh je bereikt te snel een glass ceiling in de IT.
Beste is om iets te kiezen waarin je nog enige plezier hebt plus toekomstperspectief in bestaat.
@Wammes, je hebt tegenwoordig een Turkse variant in Nl. Kreeg een uitnodiging maar (nog) niet geaccepteerd. Ben bang dat fetoscular hier achter zitten.
Omdat er relatief weinig Turken op een hoge positie zitten in NL in verhouding tot het aantal jongeren vrees ik dat je je in die vijver al rap aan de eerder genoemde ceiling komt te stoten... Bij een reguliere rotary zou je wellicht sneller in contact komen met intressante mensen als (excuus)Turk tussen de kaasknabbelaars en een verdwaalde Hindoestaan.. Maar je moet er maar net zin in hebben natuurlijk, ben zelf niet zo vol van ambitie.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:04 schreef xminator het volgende:
[..]
@Wammes, je hebt tegenwoordig een Turkse variant in Nl. Kreeg een uitnodiging maar (nog) niet geaccepteerd. Ben bang dat fetoscular hier achter zitten.
Wat is relatief weinig? Het zijn er namelijk heel erg wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat er relatief weinig Turken op een hoge positie zitten in NL in verhouding tot het aantal jongeren vrees ik dat je je in die vijver al rap aan de eerder genoemde ceiling komt te stoten... Bij een reguliere rotary zou je wellicht sneller in contact komen met intressante mensen als (excuus)Turk tussen de kaasknabbelaars en een verdwaalde Hindoestaan.. Maar je moet er maar net zin in hebben natuurlijk, ben zelf niet zo vol van ambitie.
In verhouding tot het aantal jongeren met een hogere opleiding achter de rug in vergelijking met Hollanders.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wat is relatief weinig? Het zijn er namelijk heel erg wat.
Of denken dat Nederland in Duitsland ligt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
Turken uit Turkije die niet snappen dat Europa niet een land is.
Of denken dat Duitse Turken hetzelfde zijn als hun zoveel nettere Nederlandse evenkniequote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of denken dat Nederland in Duitsland ligt.
Haha, dit dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:14 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Of denken dat Nederland in Duitsland ligt.
Daar maak je een punt, maar je moet toch weer connecties hebben bij de fetoscular wil je hoog komen in Nederland. Anders word je een kaas a la ebru umar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Omdat er relatief weinig Turken op een hoge positie zitten in NL in verhouding tot het aantal jongeren vrees ik dat je je in die vijver al rap aan de eerder genoemde ceiling komt te stoten... Bij een reguliere rotary zou je wellicht sneller in contact komen met intressante mensen als (excuus)Turk tussen de kaasknabbelaars en een verdwaalde Hindoestaan.. Maar je moet er maar net zin in hebben natuurlijk, ben zelf niet zo vol van ambitie.
Alle baantjes zijn klote.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Daarna moeten mensen dan niet gaan huilen wanneer ze weinig geld verdienen en een klote baantje hebben.. Dikke CV = dikke baan (overigens ook mogelijk zonder dikke cv maar dat komt minder vaak voor).
Overdrijven is ook een vak apart...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Alle baantjes zijn klote.
Dikke cv levert een streberbaan op = meer werkdruk = klotere baan.
Aferin kiz, bir zamanlar streber'din, OPEN JE OGEN MENSEee !!11 hoge heren in den haag willen slaaf van je maken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Ayca het volgende:
Eens met levo, heb besloten om hier een olijfgaard te beginnen. Nederland
Hij heeft wel een punt. Nederlanders doen niets anders dan werken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak apart...
Daar ben je nu te laat mee a bledder, zo een man heeft keiveel nieuwe fitnesscentra geopend en vervolgens voor miljoenen verkocht. Nu openen ze franchises enzo, als je paar jaar eerder was zou je nu de man geweest zijn. Ze hebben al genoeg dure fitnesscentra, nu komen de nieuwe basic fit/fit4free achtige plekken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Aferin kiz, bir zamanlar streber'din, OPEN JE OGEN MENSEee !!11 hoge heren in den haag willen slaaf van je maken.
Ik ga daar gym beginnen, gewoon hele dag trainen, niks doen enzo, dikke Turken wijsmaken dat ze eruit kunnen zien als Frank Zane.
Tipje: Nederland is een enorme markt voor Ayran!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:53 schreef Ayca het volgende:
Eens met levo, heb besloten om hier een olijfgaard te beginnen. Nederland
Shit be ne lan, nerden cikti bu herif.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar ben je nu te laat mee a bledder, zo een man heeft keiveel nieuwe fitnesscentra geopend en vervolgens voor miljoenen verkocht. Nu openen ze franchises enzo, als je paar jaar eerder was zou je nu de man geweest zijn. Ze hebben al genoeg dure fitnesscentra, nu komen de nieuwe basic fit/fit4free achtige plekken.
hehe je hebt zelfs health shops hiero man.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 00:34 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit be ne lan, nerden cikti bu herif.
Maar ik heb goede formule, ik ga hardcore gym beginnen, denk dat er gebrek aan is in TR. En daarnaast ga ik roids verkopen, is toch legaal in TR.
Wil bovendien toch niet rijk worden, gewoon rustig achterover zitten en voldoende verdienen om te kunnen leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |