quote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:40 schreef Ezio het volgende:
Omdat sommige mensen niet op fietsafstand wonen natuurlijk, en de trein niet altijd een alternatief is, achterlijke gladiool
Ik zou er zelfs 1,5 uur fietsen voor over hebbenquote:Op zondag 21 juli 2013 17:40 schreef Ezio het volgende:
Omdat sommige mensen niet op fietsafstand wonen natuurlijk, en de trein niet altijd een alternatief is, achterlijke gladiool
offtopic maar: Non temete l'oscuritą – accettate il suo abbraccioquote:Op zondag 21 juli 2013 17:43 schreef Ezio het volgende:
Oh en ik weet niet of het al gezegd is, maar donder op met je dinnetje.
quote:Op zondag 21 juli 2013 17:40 schreef Ezio het volgende:
quote:
Het strand is voor mij, uitgaande van het dichtstbijzijnde strand, op de fiets zo'n 4 uur. Dan toch liever 2 uur auto, niet?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef Nikonlover het volgende:
Ik hoef maar een kwartiertje te fietsen en dan ben ik op het strand. Met de auto zou ik 2 uur over hetzelfde stuk moeten doen.
Die staat al in mijn ondertitel hčquote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
offtopic maar: Non temete l'oscuritą – accettate il suo abbraccio
is toch veel leuker als je ezio citeert?
Tevens: Rot op met je dinnetje.
Met 1,5 uur fietsen kom echt niet bij het strand als je verder dan 25km van de zee woont hoorquote:Op zondag 21 juli 2013 17:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs 1,5 uur fietsen voor over hebben
Sorry, het is nu eenmaal een harde waarheid dat de gemiddelde fok!ker beter Engels spreekt dan Italiaansquote:Op zondag 21 juli 2013 17:46 schreef Schieganger het volgende:
[..]
In het engels jade italiaan in mij word boos daarom!
Want als jij dichtbij woont, dan zal iedereen wel dichtbij wonen...of niet?quote:Op zondag 21 juli 2013 17:39 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom pakken mensen niet gewoon de fiets? Ik hoef maar een kwartiertje te fietsen en dan ben ik op het strand.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |